Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

25 februari - SD roofvogels te Sint Martens Latem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: 25 februari - SD roofvogels te Sint Martens Latem

    Niet ver van waar ik werk...maar ik werk niet op zaterdag.
    Als ik kan kom ik ook...
    Hapje eten kan ook om de hoek (misschien niet de meest bescheiden menu kaart, maar wel lekker!)

    Jo.
    A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
    Nikon stuff

    Comment


    • #17
      Re: 25 februari - SD roofvogels te Sint Martens Latem

      bij deze zie ik mij verplicht de inschrijvingen af te sluiten het voorziene aantal van 20 fotografen is al bereikt , ik moet ook rekening houden dat er geen overlast is van geparkeerde wagens dus veel meer is niet mogelijk.

      enkel indien er annuleringen zijn kan er iemand in de plaats komen.


      Bedankt Steve voor je voorstel aan de reacties te zien is iedereen super enthousiast.
      Linda

      Comment


      • #18
        Re: SD roofvogels

        Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71
        misschien kom ik ook af
        moet er bevestigd worden voor een bepaalde datum Linda ?

        welke vogels kunnen we fotograferen ?
        Je staat er bij onder voorbehoud, indien definitief please PM, voor de vogeltjes zie eens in de afgesloten topic
        Linda

        Comment


        • #19
          Re: 25 februari - SD roofvogels te Sint Martens Latem

          Oorspronkelijk geplaatst door linda16093
          bij deze zie ik mij verplicht de inschrijvingen af te sluiten het voorziene aantal van 20 fotografen is al bereikt , ik moet ook rekening houden dat er geen overlast is van geparkeerde wagens dus veel meer is niet mogelijk.

          enkel indien er annuleringen zijn kan er iemand in de plaats komen.


          Bedankt Steve voor je voorstel aan de reacties te zien is iedereen super enthousiast.
          Linda
          Spijtig dat het zo snel uitverkocht is, maar ja, that's life...

          Comment


          • #20
            Re: 25 februari - SD roofvogels te Sint Martens Latem

            Oorspronkelijk geplaatst door frank207be
            Spijtig dat het zo snel uitverkocht is, maar ja, that's life...
            Ik kan je op reserve zetten

            Comment


            • #21
              Re: 25 februari - SD roofvogels te Sint Martens Latem

              Oorspronkelijk geplaatst door linda16093
              Ik kan je op reserve zetten
              Is er geen mogelijkheid om verder te parkeren, of zijn de wegen daar zeer smal? Is het dorpscentrum veraf?

              Comment


              • #22
                Re: 25 februari - SD roofvogels te Sint Martens Latem

                Oorspronkelijk geplaatst door frank207be
                Is er geen mogelijkheid om verder te parkeren, of zijn de wegen daar zeer smal? Is het dorpscentrum veraf?
                Het gaat waarschijnlijk niet alleen over het parkeren,maar over het aantal personen.( te veel drukte )
                mvg FrançoisVM
                Canon 7D

                Comment


                • #23
                  Re: 25 februari - SD roofvogels te Sint Martens Latem

                  Oorspronkelijk geplaatst door Cois
                  Het gaat waarschijnlijk niet alleen over het parkeren,maar over het aantal personen.( te veel drukte )
                  Dat begrijp ik wel, maar ik moet mijn frustratie toch ergens kwijt kunnen hé
                  Zeer geinteresseerd zijn en achter het net vissen is voor niemand leuk hé: http://forum.belgiumdigital.com/show...7&postcount=38

                  Comment


                  • #24
                    Re: 25 februari - SD roofvogels te Sint Martens Latem

                    Oorspronkelijk geplaatst door frank207be
                    Dat begrijp ik wel, maar ik moet mijn frustratie toch ergens kwijt kunnen hé
                    Zeer geinteresseerd zijn en achter het net vissen is voor niemand leuk hé: http://forum.belgiumdigital.com/show...7&postcount=38
                    Ja dat kan ik begrijpen,maar zet U dan op de reserve lijst via een PM naar Linda.....tegen dat het zo ver is zijn er misschien mensen die niet kunnen komen.
                    Succes
                    mvg FrançoisVM
                    Canon 7D

                    Comment


                    • #25
                      Re: 25 februari - SD roofvogels te Sint Martens Latem

                      Oorspronkelijk geplaatst door frank207be
                      Dat begrijp ik wel, maar ik moet mijn frustratie toch ergens kwijt kunnen hé
                      Zeer geinteresseerd zijn en achter het net vissen is voor niemand leuk hé: http://forum.belgiumdigital.com/show...7&postcount=38
                      Ik begrijp je frustratie ook, maar je moet toch efkens rekening houden met eht feit dat Linda16093 niet kan op de hoogte zijn van alle postings die er op de vorige topic over de roofvogels verschenen zijn.( zie link: http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=89516
                      Deze topic was wel gestart door een ander persoon.
                      Dus schiet niet op de pianospeler maar geef deze eerder een fooi in de vorm van een bedankje voor haar inzet en tevens ook aan de valkenier die zijn dieren belangelnoos ter beschikking stelt
                      Groetjes Dolly

                      Comment


                      • #26
                        Re: 25 februari - SD roofvogels te Sint Martens Latem

                        Oorspronkelijk geplaatst door dolly
                        Ik begrijp je frustratie ook, maar je moet toch efkens rekening houden met eht feit dat Linda16093 niet kan op de hoogte zijn van alle postings die er op de vorige topic over de roofvogels verschenen zijn.( zie link: http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=89516
                        Deze topic was wel gestart door een ander persoon.
                        Dus schiet niet op de pianospeler maar geef deze eerder een fooi in de vorm van een bedankje voor haar inzet en tevens ook aan de valkenier die zijn dieren belangelnoos ter beschikking stelt
                        Groetjes Dolly
                        Ter verduidelijking, ik moest gewoon mijn frustratie kwijt, maar ik heb op niemand geschoten. Natuurlijk is dat een prachtig belangeloos initiatief en ik zou zelfs graag als blijk van respect een eerlijke financiele vergoeding geven voor de verzorging van de vogels wat ongetwijfeld geen goedkope aangelegenheid is.

                        Natuurlijk kan jij als "gelukkige ingeschreven deelnemer" minder defensief reageren en de initiële deelnemerslimiet van 20 personen dat sowieso al overschreden is met 5 personen een beetje nuanceren. Immers hoe meer gelijkgestemde zielen, hoe meer vreugd, niet?

                        Comment


                        • #27
                          Re: 25 februari - SD roofvogels te Sint Martens Latem

                          Oorspronkelijk geplaatst door dolly
                          Ik begrijp je frustratie ook, maar je moet toch efkens rekening houden met eht feit dat Linda16093 niet kan op de hoogte zijn van alle postings die er op de vorige topic over de roofvogels verschenen zijn.( zie link: http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=89516
                          Deze topic was wel gestart door een ander persoon.
                          Dus schiet niet op de pianospeler maar geef deze eerder een fooi in de vorm van een bedankje voor haar inzet en tevens ook aan de valkenier die zijn dieren belangelnoos ter beschikking stelt
                          Groetjes Dolly
                          Schiet ook niet op de "pianospeler" maar als je deze een PM stuurt vind ik het toch gepast dat je daar een antwoordje op krijgt....zal blijkbaar nog wat geduld moeten hebben
                          Had reeds gereageerd in het oorspronkelijke topic, wordt er een nieuw aangemaakt, ben je die dag even niet online en wordt je voor schut gezet
                          Frustratie ga ik het niet noemen wel ontgoocheling....ga er nu ook niet van wakker liggen....
                          D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
                          BD0290BE

                          Comment


                          • #28
                            Re: 25 februari - SD roofvogels te Sint Martens Latem

                            Steve heeft toch reeds laeten weten dat hij wel nog zoiets wil organiseren als er genoeg belangstellenden zijn. Dat lijkt me wel het geval dus...
                            [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

                            Comment


                            • #29
                              Re: 25 februari - SD roofvogels te Sint Martens Latem

                              Oorspronkelijk geplaatst door frank207be
                              Natuurlijk is dat een prachtig belangeloos initiatief en ik zou zelfs graag als blijk van respect een eerlijke financiele vergoeding geven voor de verzorging van de vogels wat ongetwijfeld geen goedkope aangelegenheid is.
                              Daar had ik ook al aan zitten denken...

                              Ik weet wel dat Steve dit graag en als hobby doet, maar ik wil hem ook wel "iet of wat" vergoeden voor de moeite. Een (klein) bedrag per deelnemer - beschouw het als inschrijvingsgeld - of rondgaan met de pet op het einde van de shoot of iedereen hierin vrijlaten. Wat denken de deelnemers ervan ?
                              Greetz, Kariboe
                              * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                              Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                              Comment


                              • #30
                                Re: 25 februari - SD roofvogels te Sint Martens Latem

                                Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe
                                Daar had ik ook al aan zitten denken...

                                Ik weet wel dat Steve dit graag en als hobby doet, maar ik wil hem ook wel "iet of wat" vergoeden voor de moeite. Een (klein) bedrag per deelnemer - beschouw het als inschrijvingsgeld - of rondgaan met de pet op het einde van de shoot of iedereen hierin vrijlaten. Wat denken de deelnemers ervan ?
                                Greetz, Kariboe
                                Voor mij en Roland geen probleem laat die klak maar rondgaan

                                Comment

                                Working...
                                X