Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

25 februari - SD roofvogels te Sint Martens Latem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: 25 februari - SD roofvogels te Sint Martens Latem

    Oorspronkelijk geplaatst door frank207be
    Dat begrijp ik wel, maar ik moet mijn frustratie toch ergens kwijt kunnen hé
    Zeer geinteresseerd zijn en achter het net vissen is voor niemand leuk hé: http://forum.belgiumdigital.com/show...7&postcount=38
    Dag Frank,
    Heb je PM ontvangen, je staat als derde reserve De reservelijst zal net zoals de deelnemerslijst opgesteld worden in functie van datum en uur dat ik de PM ontvang.
    Vermits ik hierbij op je vraag per PM geantwoord heb zal ik je geen PM meer sturen (anders blijk ik bezig).

    Het is niet naar aanleiding van de door je genoemde topic dat ik het terrein voorgesteld heb wel naar aanleiding van deze http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=99900 gestart door Steve007.

    Op je vraag over parkeren of aantal aanwezigen.
    In Latem zijn het effectief smalle baantjes (veel dreven) en is er eigenlijk zeer weinig parkeerruimte. Ik kan je verzekeren dat het centrum van Latem steeds volgeparkeerd staat zowel op zaterdag als zondag. Reden: slecht openbaar vervoer en iedereen rijdt daar met één of meerdere wagens. En ja het aantal aanwezigen wil ik ook beperken om iedereen de mogelijkheid te geven de vogeltjes te fotograferen en niet de andere fotografen .

    En Steve heeft al te kennen gegeven het nog eens te willen doen, zal hem voorstellen dat hij dan de reserve van deze shooting eerst neemt als vaste deelnemer tenminste als de datum dan past voor de reserves.

    Allé duimen dat er een paar zieken vallen
    Linda

    Comment


    • #32
      Re: 25 februari - SD roofvogels te Sint Martens Latem

      Oorspronkelijk geplaatst door Cois
      Het gaat waarschijnlijk niet alleen over het parkeren,maar over het aantal personen.( te veel drukte )
      Klopt Cois

      Comment


      • #33
        Re: 25 februari - SD roofvogels te Sint Martens Latem

        Oorspronkelijk geplaatst door frank207be
        Ter verduidelijking, ik moest gewoon mijn frustratie kwijt, maar ik heb op niemand geschoten. Natuurlijk is dat een prachtig belangeloos initiatief en ik zou zelfs graag als blijk van respect een eerlijke financiele vergoeding geven voor de verzorging van de vogels wat ongetwijfeld geen goedkope aangelegenheid is.

        Natuurlijk kan jij als "gelukkige ingeschreven deelnemer" minder defensief reageren en de initiële deelnemerslimiet van 20 personen dat sowieso al overschreden is met 5 personen een beetje nuanceren. Immers hoe meer gelijkgestemde zielen, hoe meer vreugd, niet?
        Die 5 personen extra zijn er gewoon bijgevoegd om volgende reden:
        In de topic gestart door Steve hed ik melding gemaakte van een 20-tal
        Tussen zondagavond en maandagnamiddag heb ik al die PM's ontvangen (tot mijn eigen verbazing), vandaar dat ik me verplicht zag onmiddellijk af te sluiten. 1 deelnemer heeft geannuleerd en de eerste reserve is direct toegevoegd.
        Linda

        Comment


        • #34
          Re: 25 februari - SD roofvogels te Sint Martens Latem

          Oorspronkelijk geplaatst door dolly
          Voor mij en Roland geen probleem laat die klak maar rondgaan
          Ik kan begrijpen dat de verzorging e.d. van deze dieren geen goedkope hobby is en dan heb ik het waarschijnlijk nog zacht uitgedrukt.

          Ik zie geen enkel probleem om deze dag "te sponsoren"
          Nikon D70 + Tamron 28-300

          http://photobucket.com/albums/f308/RimD70/

          Comment


          • #35
            Re: 25 februari - SD roofvogels te Sint Martens Latem

            Oorspronkelijk geplaatst door Aquarius
            Schiet ook niet op de "pianospeler" maar als je deze een PM stuurt vind ik het toch gepast dat je daar een antwoordje op krijgt....zal blijkbaar nog wat geduld moeten hebben
            Je hebt op 31 januari om 21 uur een PM gestuurd en ik heb hem deze morgen op m'n werk vlug gelezen, nu pas heb ik echt tijd om te antwoorden.
            Had reeds gereageerd in het oorspronkelijke topic, wordt er een nieuw aangemaakt, ben je die dag even niet online en wordt je voor schut gezet
            Op 26 januari heb ik gereageerd tot 2 maal op jouw voorstel en op 27 januari schrijf je wel dat je je enkel kan vrijmaken op zondag, dat bericht is gepast na 20 uur en sorry maar ik zit de ganse dag op PC en na 19 uur kan ik er geen meer zien. Het was tenandere geen rechtstreeks antwoord op mijn vraag aan jou.
            Op 28 januari is er al gemeld dat er een nieuwe topic zou opgestart worden, toen heeft Steve ook al melding gemaakt van de datum en op 29 januari heb ik het nog eens gemeld van die nieuwe topic, dus.....
            Frustratie ga ik het niet noemen wel ontgoocheling....ga er nu ook niet van wakker liggen....
            Op je andere opmerkingen via PM zal ik je via PM antwoorden Aquarius.

            Comment


            • #36
              Re: 25 februari - SD roofvogels te Sint Martens Latem

              Oorspronkelijk geplaatst door dolly
              Voor mij en Roland geen probleem laat die klak maar rondgaan
              ok heb wel geen klak wel nog een ander groter hoofddeksel .
              Linda

              Comment


              • #37
                Re: 25 februari - SD roofvogels te Sint Martens Latem

                Oorspronkelijk geplaatst door linda16093
                En Steve heeft al te kennen gegeven het nog eens te willen doen, zal hem voorstellen dat hij dan de reserve van deze shooting eerst neemt als vaste deelnemer tenminste als de datum dan past voor de reserves.

                Allé duimen dat er een paar zieken vallen
                Linda
                Ik wens niemand ziekte toe en hoop dat iedereen van de partij kan zijn voor zo'n leuke shoot. Trouwens zo op het laatst kan ik toch niet meer beslissen omdat ik die zaterdag moet werken. Dan vliegensvlug verlof aanvragen gaat sowieso nogal moeilijk.

                Misschien is het wel een goed idee zo'n tweede datum nu al te plannen en dan kan het zijn dat personen die nu moeilijk of niet kunnen komen dan wel de gelegenheid hebben? Schrijf mij alvast maar in en die klak of hoed mag dan vanzelfsprekend nog eens rondgaan

                Comment


                • #38
                  Re: 25 februari - SD roofvogels te Sint Martens Latem

                  Oorspronkelijk geplaatst door frank207be
                  Ik wens niemand ziekte toe en hoop dat iedereen van de partij kan zijn voor zo'n leuke shoot. Trouwens zo op het laatst kan ik toch niet meer beslissen omdat ik die zaterdag moet werken. Dan vliegensvlug verlof aanvragen gaat sowieso nogal moeilijk.

                  Misschien is het wel een goed idee zo'n tweede datum nu al te plannen en dan kan het zijn dat personen die nu moeilijk of niet kunnen komen dan wel de gelegenheid hebben? Schrijf mij alvast maar in en die klak of hoed mag dan vanzelfsprekend nog eens rondgaan
                  Ik weet niet of dat terrein na februari nog beschikbaar zal zijn, indien niet zal iemand anders een locatie moeten zoeken en voorstellen

                  Comment


                  • #39
                    Re: 25 februari - SD roofvogels te Sint Martens Latem

                    Waaraan moet dat terrein voldoen ?
                    Hier in Buggenhout heb ik plaats zat indien het open ruimte moet zijn, plaats zat indien het in de omgeving of in een bos heb ik schitterende lokatie ...
                    Trouwens, er is hier ook een opvangcentrum voor vogels, eventueel kan ik daar effen kijken
                    https://www.fotospotter.be
                    Je suis content d’être heureux

                    Comment


                    • #40
                      Re: 25 februari - SD roofvogels te Sint Martens Latem

                      als jullie willen
                      en als jullie een ander locatie hebben
                      en natuurlijk een andere datum
                      wil ik graag mijn vogels nog eens tentoon stellen voor de mensen die er de 25 feb er niet kunnen bij zijn

                      doe een voorstel en ik zal kijken of het pas in de agenda

                      en dat voor met de pet rond te gaan moet echt NIET
                      ik zal miss wel veel bij leren ivm fotografie
                      en het is goed voor de vogels om het jaar te starten , dan kunnen ze terug wat volk wennen


                      groeten steve
                      Last edited by steve007; 1 februari 2006, 21:26.

                      Comment


                      • #41
                        Re: 25 februari - SD roofvogels te Sint Martens Latem

                        Voor mij geen enkel probleem met de klak
                        Digitale groeten
                        K.J.W.

                        Comment


                        • #42
                          Re: 25 februari - SD roofvogels te Sint Martens Latem

                          Linda, ik ga mijn plaats afstaan
                          maar zou wel graag meedoen bij de volgende roofvogelshoot van Steve
                          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                          Comment


                          • #43
                            Re: 25 februari - SD roofvogels te Sint Martens Latem

                            Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71
                            Linda, ik ga mijn plaats afstaan
                            maar zou wel graag meedoen bij de volgende roofvogelshoot van Steve
                            is genoteerd, voor de volgende shoot weet ik niet bij wie je moet zijn misschien purlut?

                            Comment


                            • #44
                              Re: 25 februari - SD roofvogels te Sint Martens Latem

                              Met veel plezier, maar ik had wel graag een antwoord op mijn gestelde vra(a)g(en).
                              Ik kan in het bos, naast een bos, in open ruimte, aan een schelde-oever, een steenoven-ruïne, noem maar op, maar ik dien het te weten zodat ik kan afspreken...
                              https://www.fotospotter.be
                              Je suis content d’être heureux

                              Comment


                              • #45
                                Re: 25 februari - SD roofvogels te Sint Martens Latem

                                Oorspronkelijk geplaatst door purlut
                                Met veel plezier, maar ik had wel graag een antwoord op mijn gestelde vra(a)g(en).
                                Ik kan in het bos, naast een bos, in open ruimte, aan een schelde-oever, een steenoven-ruïne, noem maar op, maar ik dien het te weten zodat ik kan afspreken...
                                Neem contact met Steve007 Purlut

                                Comment

                                Working...
                                X