Naar aanleiding van deze topic beginnen mail met Marc Goossens en omdat binnen een paar weken de vogels beter in hun pluimen zullen zitten vanwege de naderende winter, stelde hij voor om ergens foto's te nemen binnen een paar weken.
Zelf kan ik helaas niet aanwezig zijn op die dag ... omdat ik in verlof ben
De deal is voor zover ik begrepen heb dat hij dit wel wil organizeren als hij er natuurlijk wat mooie foto's aan over houdt....
Dit is zijn mail :
Beste Jo,
Het aantal fotografen doet er niet toe, voor mij toch niet, zolang ze elkaar, het domein Roosendael en mijn vogels respecteren.
Shooting day roofvogels (voor fotografen groot en klein) op datum: zondag 6 november 2005, in de namiddag vanaf 14.00 U te domein Roosendael (www.roosendael.be)
Laten we hopen op droog weer.
Gelieve ze te laten inschrijven via U of via marc_goossens1@pandora.be
Vliegende groeten Marc Goossens
Als je dus roofvogels wil fotograferen weet je wat je te doen staat....
Ik stel voor de de inschrijvingen bij Marc zelf te doen of dat iemand anders de inschrijvingen opvolgt.
Veel plezier.
Jo.
Zelf kan ik helaas niet aanwezig zijn op die dag ... omdat ik in verlof ben
De deal is voor zover ik begrepen heb dat hij dit wel wil organizeren als hij er natuurlijk wat mooie foto's aan over houdt....
Dit is zijn mail :
Beste Jo,
Het aantal fotografen doet er niet toe, voor mij toch niet, zolang ze elkaar, het domein Roosendael en mijn vogels respecteren.
Shooting day roofvogels (voor fotografen groot en klein) op datum: zondag 6 november 2005, in de namiddag vanaf 14.00 U te domein Roosendael (www.roosendael.be)
Laten we hopen op droog weer.
Gelieve ze te laten inschrijven via U of via marc_goossens1@pandora.be
Vliegende groeten Marc Goossens
Als je dus roofvogels wil fotograferen weet je wat je te doen staat....
Ik stel voor de de inschrijvingen bij Marc zelf te doen of dat iemand anders de inschrijvingen opvolgt.
Veel plezier.
Jo.
Comment