Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

17 & 18 september - fototentoonstelling Stalhillenaren in beeld - Stalhille

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 17 & 18 september - fototentoonstelling Stalhillenaren in beeld - Stalhille

Pascale, nen dikke proficiat met je prachtige tentoonstelling. Zo zie je maar hoe je van gewone mensen prachtige BS (beroemde Stalhillenaren) kun maken hé. Echt een bezoek waard.
    Groeten en nog meer van da,
    Roger

Comment

absoluut niet beklaagd dat ik ondanks de weinig vrije tijd gaan zien ben , heb ondertussen een aantal favorieten die ik graag nog eens op bd zou zien verschijnen , leuke babbel gehad met een tot nu toe voor mij onbekende mede lokeraar - bd -er .
      Leuk kennis maken met de rest v d Bd tros of kudde of bende (vul zelf maar in wat je leukst vindt) en met de sterke man achter de sterke vrouw van de sterke tentoonstelling.
      Nog alvast een fijne dag voor vandaag ook toegewenst pascale ,
      mvg Erwin
      Nikon D300s + D70s + 70-200/2.8/VR + 18/70 Dx Ed +17/55 dx 2.8 +Sigma 8-16 + SB900 & Canon Powershot G10 voor in de zakken

Comment

Ik kom straks ook nog eens af, en zal dat ineens combineren met nog een avondshoot aan de kust
        www.damafoto.be
        Facebook Damafoto

Comment

Straks naar Stalhille
          pitteljon.be
          The world needs dreamers and the world needs doers. But above all, the world needs dreamers who do.

Comment

Eventjes langs geweest, allé eventjes van 14h45 tem 18h30

Genoten van de mooie expo en de warme ontvangst van Pascale en haar man
            Je zag ook dat de Stalhillenaren in hun nopjes waren met de foto's
            Zoals iedereen zowat mijn favo's foto's uitgezocht.

Dan bijgeschoven aan de "BD-tafel" bij Lesc, Bopatje, Cheeta, LilyVB, Jos Gruythuysen, Moniq, Dama, etc... en erop los gebabbeld met die gezellige bende...

Zoals altijd de afwezigen hadden ongelijk.
            pitteljon.be
            The world needs dreamers and the world needs doers. But above all, the world needs dreamers who do.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jetfool Bekijk bericht

Dan bijgeschoven aan de "BD-tafel" bij Lesc, Bopatje, Cheeta, LilyVB, Jos Gruythuysen, Moniq, Dama, etc... en erop los gebabbeld met die gezellige bende...

Zoals altijd de afwezigen hadden ongelijk.
              helemaal mee eens ,Pascal een dikke proficiat met je mooi resultaat ,het was boeiend om al die foto's te bekijken en er zitten werkelijk pareltjes bij ,je zag ook hoe de inwoners ervan genoten hun mede stahillenaren te herkennen .
              Ook dank voor de warme ontvangst (hoewel ik een beetje op mijn honger bleef zitten wat de caviaar en champagne betreft ) en het was idd ook een mooie gelegenheid om andere BDrs te leren kennen en daarmee ook de kans kreeg een gezellige babbel te houden ,tot devolgende gelegenheid zou ik zeggen

Comment

De afwezigen hadden spreekwoordelijk weeral ongelijk.
                Het was een mooie fototentoonstelling.
                Van mij mag je nog meer van deze projecten doen.
                Proficiat !

Comment

hey pascal ik ben er dan wel niet geweest
                  het is immers voor mij niet bij de deur hé
                  maar als ik dit zo allemaal lees een dikke proficiat met je mooie tentoonstelling
                  Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                  Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

De afwezigen hadden spreekwoordelijk weeral ongelijk
                    Zo voelt het ook aan ...
                    Pascale, proficiat. De commentaren zijn meer dan lovend waardoor het "afwezig zijn" nog spijtiger is

Volgende keer boek ik m'n vakantie in een andere periode
                    The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Mooie tentoonstelling, gezellige boel met de aanwezige BD-ers.
                      Tja, die caviaar en champagne... Kan toch niet dat ik daarvoor had moeten zorgen, wel? 't Is voor alleman crisis, hé, maar surtout voor de gepensioneerden onder ons!
                      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Gisteren ook "even" [lees heel lang] langs geweest met het vrouwtje.
                        Warme ontvangst door Pascale en haar ventje.
                        Prachtige tentoonstelling met heel veel schitterende platen!
                        We hebben ons bezoek dus ook voor geen seconde beklaagd.
                        Dus ook van ons langs deze weg een DIKKE proficiat Pascale!

@ Jetfool:
                        't was inderdaad een leuke bende aan (DE) BD tafel
                        Visit: http://forum.belgiumdigital.com/f10/...ge-470563.html

Comment

Ik wil jullie allemaal bedanken dat jullie zoveel moeite hebben gedaan om naar mijn tentoonstelling te komen!
                          Ik heb ook gezien dat jullie veel gebabbeld en gediscusieerd hebben. Jammer dat ik niet veel tijd had om allen wat beter te leren kennen...was ook zo druk toen
                          Nogmaals bedankt

Hier nog een foto van de leuke bende!!
                          Gr Pascale
                          Last edited by tantine; 19 september 2011, 16:33.
                          Eerlijkheid duurt het langst!!
                          Mijn website: http://www.degrafon.be/

Comment

Bij deze ook nog van ons een dikke proficiat Pascale.
                            Heel mooi geheel met prachtige foto's die elk hun eigen verhaal uitstralen. Ik was graag nog eens gekomen om ook aan de BD-tafel te kunnen aanschuiven want ook daar straalden de verhalen vanaf. De contacten zullen voor een volgende keer zijn,
                            mvg,
                            Kinglouie
                            de gustibus et coloribus non est disputandum
                            Greetz, Artur Bex

Comment

Pascale ! Amai, respect voor al het werk dat je aan die tentoonstelling besteed hebt ! Knappe werken, echt uit het leven gegrepen, verzorgde afdrukken en presentatie !

Hoedje af hoor !

En dan die BD-bende... dacht al wie zit daar allemaal Wou er voorbij lopen, maar werd aangeklampt !

Toffe bende, en weer een paar nieuwe gezichten ontmoet !

Kijk al uit naar jouw volgende expo !
                              www.damafoto.be
                              Facebook Damafoto

Comment

Ja Pascale, ook voor mij was het een aangename namiddag.
                                Chapeau hoor voor al je werk, maar het was echt de moeite.
                                Thx voor alle info die we mochten ontvangen van jou en je man.

En die BDers, ja altijd goed bezig hé!

groetjes

moniq
                                groetjes, moniq (BD1321BE)

A picture paints a thousand words

Comment

Working...
                                X