Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

17 & 18 september - fototentoonstelling Stalhillenaren in beeld - Stalhille

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 17 & 18 september - fototentoonstelling Stalhillenaren in beeld - Stalhille

Een dikke pluim, Pascale
    Vele mooie beelden op een professionele manier en zeer verzorgd tentoongesteld.
    Knap werk !

Was ook aangenaam verrast en blij om eens wat BD-ers te leren kennen
    Ik sta gelukkig niet op die foto

greetz
    Cheeta
    Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
    flickr

Comment

Pascale, je staat in het Nieuwsblad van vandaag. Moeten we vanaf nu Mevrouw Schotte en "u" zeggen
      Nikon D5100 + 18-105mm VR
      Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.

Comment

Jammer genoeg kon ik er niet zijn en als ik dat allemaal lees dan heb ik nog meer spijt..
        BTW...Vele bekende gezichten op de foto....
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

De expo die hier op "Waarheen Vandaag" het meeste reacties ooit kreeg ... dat zegt genoeg zeker Pascale
          The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Iedereen nog eens bedankt....we zullen toch nog eens moeten afspreken....zo een dagje naar zee of zo....gezellig babbelen want dat heb ik toen wel gemist!!
            Jetfool en T.billy...wat denken jullie?....hebben jullie een paar ideeën?

CIB....ik heb mijn foto gezien...ben best tevreden

Gr Pascale
            Eerlijkheid duurt het langst!!
            Mijn website: http://www.degrafon.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
              Hier nog een foto van de leuke bende!!
              Oepps. Dacht al dat je aan je volgende project bezig was. Iets met bejaarden of zo. Och,
              als ze maar een propere pamper aanhebben, is het allang goed.
              En hierbij nog eens bedankt Pascale, en je drukker, voor de aangename ontvangst en de
              Champagne en kaviaar op zaterdag.

Comment

Working...
              X