Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

17 & 18 september - fototentoonstelling Stalhillenaren in beeld - Stalhille

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 17 & 18 september - fototentoonstelling Stalhillenaren in beeld - Stalhille

Ik probeer zondag in de late namiddag langs te komen.
    Moet eerst nog m'n vrouw naar Zaventem brengen ...

greetz
    Cheeta
    Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
    flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jetfool Bekijk bericht
      Ter info Ik kom de zondag namiddag.
      Oorspronkelijk geplaatst door Cheeta Bekijk bericht
      Ik probeer zondag in de late namiddag langs te komen.
      Moet eerst nog m'n vrouw naar Zaventem brengen ...

greetz
      Cheeta
      Ok...staat genoteerd!!

Vanaf vandaag ben ik thuis....heb toch genoeg overuren!!
      De foto's zijn nu allemaal ingekaderd.
      Morgen kunnen we al de panelen plaatsen en misschien een deel van mijn foto's ophangen. Donderdag idem.
      Vrijdag vanaf 17 u is het de opening met om 19u de receptie. Alle Stalhillenaren die er aan deelgenomen hebben zijn persoonlijk uitgenodigd met hun familie.
      Voor de mensen die zaterdag of zondag niet kunnen komen mogen gerust de vrijdagavond komen!!!

O ja....als jullie komen laat mij dan ook weten wie jullie zijn hé!!

Ik tel de dagen af....voor mij mag het al vrijdag zijn....ben zo benieuwd naar de reacties van de Stalhillenaren!!

Ik zou zeggen.....tot vrijdag, zaterdag of zondag!!
      Gr Pascale
      Eerlijkheid duurt het langst!!
      Mijn website: http://www.degrafon.be/

Comment

De grote dag.....
        Ben wel heel tevreden met de opstelling van de zaal....is heel iets anders dan verleden jaar.
        Hopelijk zullen jullie ervan genieten en dat het niet voor niets is dat jullie zijn langsgeweest.
        Om eerlijk te zijn ben ik nu wel veel zenuwachtiger dan verleden jaar en dit grotendeels omdat jullie komen kijken....jullie zullen veel kritischer zijn dan de Stalhillenaren...tips en advies zijn dan ook altijd welkom!!

Tot.....we zien wel hé!!!
        Gr Pascale

Comment

Als het ook maar een beetje in de buurt van je werk van verleden jaar komt, dan hoef je
          je heus geen zorgen te maken en keren wij als tevreden mensen huiswaarts. Dus, niet al
          te veel zenuwen en heel veel succes...

Comment

Strakjes naar Stalhille
            zero

Comment

vertrek seffens ook , tot straks
              Dewiene
              Nikon D300s + D70s + 70-200/2.8/VR + 18/70 Dx Ed +17/55 dx 2.8 +Sigma 8-16 + SB900 & Canon Powershot G10 voor in de zakken

Comment

Vandaag geweest, het was de moeite, knap werk als je bedenkt wat er achter zit, geduld en al wat erbij komt kijken voor die éne klik, dank je Pascale.
                Last edited by guido.g; 17 september 2011, 18:48.
                https://ggpics.be/

Comment

Mooie foto's en een mooie opstelling. Een dikke Pascale.
                  En een paar BD-ers ontmoet, kan ik tenminste een gezicht op sommige namen plakken.
                  Nikon D5100 + 18-105mm VR
                  Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.

Comment

Aan al de mensen die nog moeten gaan: doen. Het is zeer de moeite. Fotografie met een
                    hart. Met een groot hart. Eenvoudige foto's van eenvoudige mensen die eenvoudige dingen
                    doen. Samen vormen ze een sterk beeld van een gemeente, van een gemeenschap. Het is
                    puur en je kan er een glimlach of zelfs een traan bij wegslikken. Kortom, het werk van een
                    artieste, van een talent: voor fotografie, voor haar omgang met mensen die zichzelf zijn,
                    die dit mogen zijn, en daardoor ontroerend mooi zijn, teder, waardevol. Zelfs vele uren na
                    mijn bezoek kan ik me beelden voor de geest halen en na genieten.
                    De wereld zal er niet stiller van worden, maar dat zou hij eigenlijk wel mogen doen. Dat
                    zou voor een keertje geen kwaad kunnen. Groots in al zijn kleinschaligheid.

Comment

Proficiat Pascale

Het is een héél mooie fototentoonstelling met vele sterke foto's
                      Je kan je er zo een verhaal bij voorstellen, knap (en veel) werk van jou!( ik heb ze niet geteld)
                      We waren blij jou te mogen ontmoeten, en ook die andere BD -ers voor een toffe babbel

Grts Maddy & Flor
                      zero

Comment

Zo mooi als doudeke zou ik het niet kunnen verwoorden ....
                        Last edited by Frakske; 29 september 2011, 23:37.
                        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Hallo!!!

Net terug thuis van mijn tentoonstelling....moe maar heel tevreden!!
                          Wil iedereen bedanken die vandaag gekomen zijn, voor jullie lovende woorden en de fijne babbel!

Ik denk dat ik nu iets lekkers zal eten en in mijn zetel ga nestelen zodat ik morgen weer fris man ben

Mercikkes!!

Gr Pascale

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
                            Ik denk dat ik nu iets lekkers zal eten en in mijn zetel ga nestelen zodat ik morgen weer fris man ben
                            Dat had ik niet gezien, sorry
                            Nikon D5100 + 18-105mm VR
                            Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CIB Bekijk bericht
                              HIJ weet dat blijkbaar goed te verstoppen
                              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CIB Bekijk bericht
                                Tja.....wat moest ik dan schrijven?

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                                HIJ weet dat blijkbaar goed te verstoppen
                                Hallo zeg!!!....t' zal gaan zeker!!

Gr Pascale

Comment

Working...
                                X