Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

17 & 18 september - fototentoonstelling Stalhillenaren in beeld - Stalhille

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 17 & 18 september - fototentoonstelling Stalhillenaren in beeld - Stalhille

Al maanden ben ik bezig met Stalhillenaren te fotograferen....moeilijk soms in combinatie met werk en kinderen.
    Maar als ik dan mijn foto's bekijk dan loont het de moeite....al zeg ik het zelf
    Jullie kunnen het niet geloven hoe fijn het is om mensen te leren kennen....ieder vertelt zijn eigen verhaal.....en dan het warm ontvangst....een koffietje, een koekje, ja zelfs een stukje taart. Soms blijf ik er een half uurtje, soms een uur en ja...soms zelfs 2 uren!!
    Hoe beter je de mensen leert kennen hoe sterker de foto wordt!

Adres:
    Zaal Swaenenburg
    Cathilleweg 38
    8490 Stalhille.
    Openingsuren:
    zaterdag en zondag van 10u tot 19u

Iedereen is welkom!!

Gr Pascale
    Last edited by tantine; 7 februari 2012, 12:11. Reden: uurverandering!
    Eerlijkheid duurt het langst!!
    Mijn website: http://www.degrafon.be/

Re: Fototentoonstelling Stalhille(naren) in beeld.

Is er niemand geinteresseerd?
    Jammer!
    Gr Pascale

Comment

Ik schrijf het alvast in mijn agenda. Als ik niet in het buitenland zit voor mijn werk kom ik zeker en vast eens langs. Stahille ligt zowat in mijn achtertuin.
      Meer foto's op mijn website

Comment

Ha Pascale,

Daar zat ik nu eens op te wachten.
        Ik heb je al een tijdje niet meer gezien in het Rode Kruis... En zo heb ik niet meer DE gesprekspartner...
        Ik heb mijn kalender eens geraadpleegd en daar is nog een gaatje (serieus gat!) vrij. Dus kun je mij bij je bezoekers rekenen. Ik ben echt benieuwd .
        (Wordt er entreegeld gevraagd en kunnen we daar ook iets nuttigen? )
        Alvast tot dan, veel succes en misschien wel tot vroeger in het RK.

Mvg,

Patrick

Comment

Re: 17 en 18 september fototentoonstelling Stalhillenaren in beeld

Oorspronkelijk geplaatst door pendragon Bekijk bericht
          Ik schrijf het alvast in mijn agenda. Als ik niet in het buitenland zit voor mijn werk kom ik zeker en vast eens langs. Stahille ligt zowat in mijn achtertuin.
          Dat zou fijn zijn!!
          Tot volgende maand misschien!!
          Gr Pascale

Oorspronkelijk geplaatst door peevdee Bekijk bericht
          Ha Pascale,

Daar zat ik nu eens op te wachten.
          Ik heb je al een tijdje niet meer gezien in het Rode Kruis... En zo heb ik niet meer DE gesprekspartner...
          Ik heb mijn kalender eens geraadpleegd en daar is nog een gaatje (serieus gat!) vrij. Dus kun je mij bij je bezoekers rekenen. Ik ben echt benieuwd .
          (Wordt er entreegeld gevraagd en kunnen we daar ook iets nuttigen? )
          Alvast tot dan, veel succes en misschien wel tot vroeger in het RK.

Mvg,

Patrick
          Hi Patrick....
          Wel...er zijn mensen die werken en mensen die eens verlof nemen
          Ik ben ook wel benieuwd naar de reacties van de Stalhillenaren....verleden jaar was het leuk om te horen wat ze allemaal vertelden over bepaalde foto's

De ingang is gratis....maar of je iets kan nuttigen weet ik niet....zou ik eens moeten navragen.

We zien elkaar nog wel, binnenkort in het RK of over een maand in Stalhille!

Gr Pascale

Comment

Misschien dat niemand het weet, maar ik ben van Brugge. En ik ga naar de tentoonstelling
            van Pascale. Verleden jaar ben ik in Zerkegem geweest en daar ben ik goed ontvangen en
            heb er van genoten, geleerd en aangedaan geweest.
            Mocht er iemand zijn die die dag met me mee wilt rijden uit de omgeving dan kan hij/zij
            altijd met me mee. Daar zijn uiteraard geen kosten aan verbonden.

Pascale, ik hoop niet dat u van al die Stalhiller taartjes zo veel bent bijgekomen dat ik u
            niet meer herken.
            Erkennen zal niet zo'n probleem zijn. Alvast heel veel succes!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht

Pascale, ik hoop niet dat u van al die Stalhiller taartjes zo veel bent bijgekomen dat ik u
              niet meer herken.
              Erkennen zal niet zo'n probleem zijn. Alvast heel veel succes!
              Euh....ben wel wat bijgekomen....maar ik zal proberen tegen die tijd die paar kilootjes kwijt te zijn
              Maar ik ben toch nog herkenbaar hoor!!!
              Gr Pascale

Comment

Ik ga jammergenoeg moeten passen. We vertrekken de donderdag ervoor voor een lange week naar Frankrijk (Normandie of Bourgogne daar zijn we nog niet uit).
                Anders was ik zeker eens komen kijken want de affiche ziet er al prachtig en veelbelovend uit.
                Ik wens je veel succes en veel bezoekers
                vriendelijke groeten, Kurt
                Mijn foto's
                Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

Comment

Ik heb even moeten zoeken waar Stalhille is. Nog nooit van gehoord.
                  Toevallig moet ik in September ergens in een nog niet bepaald weekend in de buurt zijn (in Torhout) Ik probeer dat op dat weekend te doen en dan kom ik zeker kijken.
                  Je hebt iets gedaan waar ik een hele tijd geleden ook mee in mijn hoofd heb rond gelopen maar dan voor Genk. Ben echt heel erg benieuwd wat je ervan gemaakt hebt.
                  En als het me niet lukt dan wens ik je alvast heel veel succes met de tentoonstelling.

Groeten, Bert
                  Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
                  www.bertofotografie.be

Comment

Re: 17 & 18 september - fototentoonstelling Stalhillenaren in beeld - Stalhille

Superjammer dat ik zelf niet zal kunnen komen (vakantieplannen) maar maak hiervoor de nodige "reclame". D.i. zeker een bezoekje meer dan waard .... ben ik van overtuigd!
                    The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

zeker van plan te komen, maar zie PM.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik kom ook
                        En ik ben heel benieuwd !
                        Grts Maddy
                        zero

Comment

Misschien interessant als mensen vermelden wanneer ze langs komen ? het is zo maar een idee ...
                          Last edited by Frakske; 20 oktober 2011, 19:15.
                          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

he Pascale ,ik zal er alles aan doen om te kunnen komen ,ik was al en tijdje benieuwd naar je reportage van stahillenaren , ik ben van Beernem dus zo ver is dat voor mij niet ,ben al veeeeeeeeeel verder geweest naar fototentoonstellingen van BD'rs ,miss ware het interessant dat men zou vermelden wanneer men kan komen ,zo kunnen menigen elkaar eens ontmoeten ,ik zou waarschijnlijk de zaterdag namiddag komen (17de )
                            tot dan

Comment

Goed idee, erbij vermelden wanneer je eventueel kan komen. Altijd leuk om een onbekend
                              gezicht terug te zien. (Op dat soort zinnen zou ik een patent moeten nemen.)

Nog altijd welkom: iemand om mee te rijden uit de omgeving van Brugge...

Comment

Working...
                              X