Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

17 & 18 september - fototentoonstelling Stalhillenaren in beeld - Stalhille

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 17 & 18 september - fototentoonstelling Stalhillenaren in beeld - Stalhille

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    nu weer gekozen voor hekken?
    grt,bouk.
    Misschien gebruiken ze nu die hekken om de massale volkstoeloop te kanaliseren
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
      Zo zag mijn tentoonstelling er verleden jaar uit....heel simpel en goedkoop!!
      Ik herinner me toch vooral de champagne en kaviaar... en natuurlijk de gastvrijheid van
      de fotografe.

Comment

Je gaat dit jaar nogal wat missen, doudeke. Naast die champagne en kaviaar (enkel op zondag ) tevens die Duvel die je van mij zou krijgen.
        Jammer dat we geen handjes zullen kunnen schudden, maar d'er komt nog wel een gelegenheid.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Ik herinner me toch vooral de champagne en kaviaar... en natuurlijk de gastvrijheid van
          de fotografe.
          Ik herinner me niks meer ... teveel champagne waarschijnlijk
          Tjonge, tjonge, wat spijtig dat ik die zondag er niet bij kan zijn
          The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Pascale het zal voor mij ook de zondag zijn hoor ,de zaterdag is er iets tussen gekomen ,en blijkbaar komen de meesten ook de zondag ,leuk om hen ook eens te ontmoeten ,en dan nog die champagne en kaviaar ik zie het wel zitten .
            en Pascale ...de kalmte kan je redden hè

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
              Je gaat dit jaar nogal wat missen, doudeke. Naast die champagne en kaviaar (enkel op zondag ) tevens die Duvel die je van mij zou krijgen.
              Jammer dat we geen handjes zullen kunnen schudden, maar d'er komt nog wel een gelegenheid.
              Als ik het goed begrijp...breng jij de champagne en kaviaar mee....zal zeker smaken...merci!!!

Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk bericht
              Ik herinner me niks meer ... teveel champagne waarschijnlijk
              Tjonge, tjonge, wat spijtig dat ik die zondag er niet bij kan zijn
              Vind het ook heel jammer.....we zullen nog iets overlaten voor jou...goed?

Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
              Pascale het zal voor mij ook de zondag zijn hoor ,de zaterdag is er iets tussen gekomen ,en blijkbaar komen de meesten ook de zondag ,leuk om hen ook eens te ontmoeten ,en dan nog die champagne en kaviaar ik zie het wel zitten .
              en Pascale ...de kalmte kan je redden hè
              Ok....je zal moeten vragen aan LesC om genoeg voorraad mee te brengen
              Enne....ik probeer kalm te blijven...niet gemakkelijk!!
              Tot zondag hé

Gr Pascale
              Eerlijkheid duurt het langst!!
              Mijn website: http://www.degrafon.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                Ben al aan het trainen. Vandaag 1.5 km gewandeld. Morgen wellicht 1.8 km. Misschien
                raak ik er wel te voet.
                En, o wee als die Duvel er niet staat!

Aan de ene kant vond ik het een prachtige gelegenheid om eens wat mensen van BD en
                zo te ontmoeten, langs de andere kant kan ik nu op het gemak van de foto's van Pascale
                genieten. Niets zo slecht dus, dat het niet ergens goed voor is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                  Ben al aan het trainen. Vandaag 1.5 km gewandeld. Morgen wellicht 1.8 km. Misschien
                  raak ik er wel te voet.
                  En, o wee als die Duvel er niet staat!

Aan de ene kant vond ik het een prachtige gelegenheid om eens wat mensen van BD en
                  zo te ontmoeten, langs de andere kant kan ik nu op het gemak van de foto's van Pascale
                  genieten. Niets zo slecht dus, dat het niet ergens goed voor is.
                  Doudeke...je kan ook met de fiets hé

En ik weet een oplossing als jij op je gemak naar foto's wilt kijken.
                  Draag een masker of zo...of zeg tegen niemand wie je bent...en als ze je aanspreken zeg gewoon dat je een Stalhillenaar bent
                  En daarna...als je alles goed bekeken hebt, kan jij je ware identiteit prijsgeven...wat denk je....enne... ik zal je niet verraden!!!
                  Gr Pascale

Comment

Doudeke...je kan ook met de fiets hé

En ik weet een oplossing als jij op je gemak naar foto's wilt kijken.
                    Draag een masker of zo...of zeg tegen niemand wie je bent...en als ze je aanspreken zeg gewoon dat je een Stalhillenaar bent
                    En daarna...als je alles goed bekeken hebt, kan jij je ware identiteit prijsgeven...wat denk je....enne... ik zal je niet verraden!!!
                    Voor een tweewieler ben ik niet stabiel genoeg. En mijn driewieler is gestolen, Pascale.
                    Ik was bij de bakker en had hem niet op slot gedaan, omdat het maar even zou duren.
                    Maar de bakkerin had een heel verhaal klaar over hoe moe ze tegenwoordig wel niet
                    was. Van al dat vroege opstaan, door de jaren. En van al dat brood snijden en in zakken
                    steken. Ze zag er ook moe uit.
                    Maar toen ik buitenkwam was mijn driewieler (met een bussel prei onder de snelbinder)
                    verdwenen. Ik hoop dat ze goed voor hem zorgen. Niet dat ik dat deed, maar ja, ik was
                    dan ook zijn baasje. En de ander is maar zijn dief.

Misschien dat ik zaterdag kom en blijf tot maandag, tot ik Brugge weer binnen mag en
                    alle champagne en kaviaar en Duvel op is... Misschien dat ik me verkleed in Bouk en
                    de nacht bij Carine doorbreng. Misschien.

Comment

Doudeke....ik zie wel wanneer je langskomt met of zonder fiets...te voet...of met de auto.....OF...je kan nog altijd met de bus komen....zijn gratis die dag...dacht ik toch!!!!

De foto's zijn allemaal geprint en gekleefd, maandagmorgen mag ik om mijn kaders naar Antwerpen. Vanaf dinsdag heb ik enkele dagen vrij genomen....het glas van de kaders moet nog allemaal opgeblonken worden.....woensdag en donderdag de panelen in de zaal plaatsen....kaders ophangen...ook vrijdagmorgen.
                      Vrijdagavond is het de opening en receptie voor de Stalhillenaren.

O ja...er was nog twijfel of er iets kon benuttigd worden tijdens het WE....wel...Peter en ik zullen waarschijnlijk de bar openhouden....dus ne duvel zal er gedronken kunnen worden

Tot zaterdag of zondag dan!!
                      Gr Pascale

Comment

Doudeke....ik zie wel wanneer je langskomt met of zonder fiets...te voet...of met de auto.....OF...je kan nog altijd met de bus komen....zijn gratis die dag...dacht ik toch!!!!

De foto's zijn allemaal geprint en gekleefd, maandagmorgen mag ik om mijn kaders naar Antwerpen. Vanaf dinsdag heb ik enkele dagen vrij genomen....het glas van de kaders moet nog allemaal opgeblonken worden.....woensdag en donderdag de panelen in de zaal plaatsen....kaders ophangen...ook vrijdagmorgen.
                        Vrijdagavond is het de opening en receptie voor de Stalhillenaren.

O ja...er was nog twijfel of er iets kon benuttigd worden tijdens het WE....wel...Peter en ik zullen waarschijnlijk de bar openhouden....dus ne duvel zal er gedronken kunnen worden
                        De naarstigheid dan. Of hoe zeggen ze dit in West vlaanderen? Ik heb het nooit goed
                        verstaan, maar altijd met mijn dikke kop geknikt alsof het duidelijk was, en begreep
                        waarover ze het hadden.

Hmm, met de bus. Dat wordt dan een probleem om al die gestolen meesterwerken thuis
                        te krijgen. Enfin, je ziet het, Pascale, jij bent deze week niet de enige met problemen
                        of stress.

Comment

Zijn er nog die zaterdag namiddag gaan?
                          Nikon D5100 + 18-105mm VR
                          Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.

Comment

Hoi Pascale,
                            wat een weekend koos je uit.
                            Mijn zaterdag zit al propvol, startend met werk en gaandeweg aangenamere bezigheden maar wel tot 's avonds laat.
                            De zondag is het in Brugge autoluwe(vrije) zondag met tal van activiteiten in de binnenstad en ook het jaarlijkse kroenkelgebeuren (wandelen en fietsen door het Brugse ommeland). Na de fietstocht kom ik dus langs op zondag in de late namiddag of het zou moeten zijn dat de fietsroute Stalhille passeert.
                            Ik wil je tentoonstelling niet missen dus kom ik zeker af
                            cu,
                            Kinglouie
                            de gustibus et coloribus non est disputandum
                            Greetz, Artur Bex

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kinglouie Bekijk bericht
                              Hoi Pascale,
                              wat een weekend koos je uit.
                              Mijn zaterdag zit al propvol, startend met werk en gaandeweg aangenamere bezigheden maar wel tot 's avonds laat.
                              De zondag is het in Brugge autoluwe(vrije) zondag met tal van activiteiten in de binnenstad en ook het jaarlijkse kroenkelgebeuren (wandelen en fietsen door het Brugse ommeland). Na de fietstocht kom ik dus langs op zondag in de late namiddag of het zou moeten zijn dat de fietsroute Stalhille passeert.
                              Ik wil je tentoonstelling niet missen dus kom ik zeker af
                              cu,
                              Kinglouie
                              Tja....ik had niet veel keuze hoor!!
                              Was te nemen of te laten
                              Dus maar genomen!
                              Maar als het je niet lukt...geen probleem hoor...zal na mijn tentoonstelling de sterkste foto's hier op BD plaatsen.
                              Misschien dan tot Zondag!!
                              Enne..bedankt hé!!

Oorspronkelijk geplaatst door CIB Bekijk bericht
                              Zijn er nog die zaterdag namiddag gaan?
                              CIB....ik hoop voor jou dat er nog BD leden zaterdag langskomen....hoogstwaarschijnlijk Doudeke...te voet...of was het nu met de fiets...of de auto????

Gr Pascale

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jetfool Bekijk bericht
                                Pascale,
                                Ik kom zeker ook een kijkje nemen.
                                Zal zondag de 18de zijn weet nog niet VM of NM.
                                Ter info Ik kom de zondag namiddag.
                                pitteljon.be
                                The world needs dreamers and the world needs doers. But above all, the world needs dreamers who do.

Comment

Working...
                                X