Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

17 & 18 september - fototentoonstelling Stalhillenaren in beeld - Stalhille

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 17 & 18 september - fototentoonstelling Stalhillenaren in beeld - Stalhille

je zal een buitenwipper aan de ingang moeten plaatsen Pascale om al je fans netjes op te lijnen vooraleer de deuren openen ... maar 't is je van harte gegund hoor
    The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk bericht
      je zal een buitenwipper aan de ingang moeten plaatsen Pascale om al je fans netjes op te lijnen vooraleer de deuren openen ... maar 't is je van harte gegund hoor
      Een buitenwipper?????
      Nu overdrijf je wel een beetje....dan ken jij die brave BD leden nog niet!!!
      Maar bedankt hoor!
      Gr Pascale
      Last edited by tantine; 28 augustus 2011, 21:03.
      Eerlijkheid duurt het langst!!
      Mijn website: http://www.degrafon.be/

Comment

Ik ook ... op Zondag.
        Groeten. Ronald

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          wij ook zondag.
          grt,bouk.
          Voor mij reden zat om van zaterdag naar zondag te verschuiven. Indien dit Pascale
          behaagt natuurlijk. Het is per slot van rekening haar tentoonstelling.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
            Een buitenwipper?????
            Nu overdrijf je wel een beetje....dan ken jij die brave BD leden nog niet!!!
            Maar bedankt hoor!
            Gr Pascale
            Als Mod ken ik ze juist wel en net daarom zal ik die bescheiden rol (voor zondag althans) op mij nemen.
            Ik breng alvast mijn banboekje mee.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nmr Bekijk bericht
              Ik ook ... op Zondag.
              OK....tot over 3 weken....bedankt om te willen komen!!

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
              Als Mod ken ik ze juist wel en net daarom zal ik die bescheiden rol (voor zondag althans) op mij nemen.
              Oeps....moeten wij nu bang zijn???
              Ik zou zeggen...laat je "banboekje" maar thuis...je zal die niet nodig hebben
              Enne....bedankt om te komen hé!!

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
              Voor mij reden zat om van zaterdag naar zondag te verschuiven. Indien dit Pascale
              behaagt natuurlijk. Het is per slot van rekening haar tentoonstelling.
              Tja....wat moet ik hierop zeggen!!!
              Ben zo blij met zoveel reacties en hoe meer zielen hoe meer vreugde....dus Doudeke...kom jij wanneer het je best past!!

Voel me nu echt wel ongemakkelijk....verwacht er niet "te veel" van hé....bedoel...het zal allemaal heel simpel tentoongesteld worden....financieel is het anders niet haalbaar!

Bedankt allemaal en tot over 3 wken....brrrr....begin nu toch wel zenuwachtig te worden!!

Gr Pascale

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk bericht
                Ik heb Pascale al gecontacteerd zodat ze weet hoe ik eruit zie en wie ik ben zodat ik binnen mag en er niet uit vlieg als er een portier is
                Nikon D5100 + 18-105mm VR
                Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                  Ach, Les, dan heb ik een totaal verkeerd beeld van het forum. Ik dacht dat u als een zeer
                  gerespecteerde moderator uw checkboekje zou meebrengen, en al die vriendelijke lui die
                  er op BD dagelijks iets boeiend van maken, op een duveltje zou trakteren.

Comment

brrrr....begin nu toch wel zenuwachtig te worden!!
                    Pascale, alstublieft, nu niet zenuwachtig worden. Alles wat wij immers maar verwachten is
                    als koningen onthaald te worden en daarbij getrakteerd te worden op ware pareltjes uit de
                    wereldfotografie.

En pardon, Tantine. Niet eerlijkheid maar angst duurt het langst.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                      Pascale, alstublieft, nu niet zenuwachtig worden. Alles wat wij immers maar verwachten is
                      als koningen onthaald te worden en daarbij getrakteerd te worden op ware pareltjes uit de
                      wereldfotografie.

En pardon, Tantine. Niet eerlijkheid maar angst duurt het langst.
                      Doudeke....bedankt voor je steun hoor
                      Gr Pascale

Comment

Zal dan toch de zaterdag moeten komen. Jammer maar helaas. Doch op zondag de 18 sep
                        is het autoloze dag in Brugge. Vanuit de binnenstad onmogelijk om de ring op te geraken
                        met overal versperringen.
                        Als er nog Bruggelingen zijn, of mensen die de tentoonstelling met een bezoekje aan Brug-
                        ge wensen te combineren, u weze gewaarschuwd.

Comment

Zo zag mijn tentoonstelling er verleden jaar uit....heel simpel en goedkoop!!
                          Er was wel veel voorbereiding aan.....en de zondagavond moest alles weer afgebroken worden zodat de zalen tegen
                          maandagmorgen konden gebruikt worden voor andere activiteiten.

Gr Pascale
                          Last edited by tantine; 1 september 2011, 11:17.

Comment

nu weer gekozen voor hekken?
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                              nu weer gekozen voor hekken?
                              grt,bouk.
                              Neen....we wilden wel iets origineels bedenken maar dit jaar mogen we van de gemeente de fotopanelen gebruiken en huur ik mijn kaders bij beeldexpressie.
                              Gr Pascale

Comment

Neen....we wilden wel iets origineels bedenken maar dit jaar mogen we van de gemeente de fotopanelen gebruiken en huur ik mijn kaders bij beeldexpressie.
                                Gr Pascale
                                OK.
                                grt,bouk.
                                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
                                X