Vandaag weer: sinds pakweg 18h niets mee aan te vangen. Willen een opgenomen programma zien, krijgen grijze vlakken en dan blokkeert de hele boel. Eens herstart... "er is een fout opgetreden, probeer het later nog eens". Nog enkele keren geprobeerd zonder resultaat. Dan maar een dvd opgelegd. Nu rond 20h nog een geprobeerd, na 2x starten toch beeld. Als je het programma wil zoeken wat er is, dan zijn alle zenders "aan het laden". Ga je kijken, dan hapert het om de minuut of zo. Beeld geblokkeerd en stotterende klank.
Maar wel als je opstart of je "gepersonaliseerde reclame" wil, dat je je "google account kan koppelen" en andere commerciële zooi. Ik betaal al meer dan genoeg en als ik 1x gekozen heb dat ik dat allemaal niet wil dat moet dan voor mijn part weg blijven.
Maar wel als je opstart of je "gepersonaliseerde reclame" wil, dat je je "google account kan koppelen" en andere commerciële zooi. Ik betaal al meer dan genoeg en als ik 1x gekozen heb dat ik dat allemaal niet wil dat moet dan voor mijn part weg blijven.
Comment