Oorspronkelijk geplaatst door Wasbeer
Bekijk bericht
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
TV kopen ..backlight bleeding
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
Ik spreek totaal niet over jalousi want dat haal jij er weer bij, hmmm heb je dat woord al niet verschillende keren aangehaald in een ander draadje ...
Want de meeste mensen zijn niet eens jaloers op een oversizede televisie
Liefhebber zijn van film is niet de grootste willen hebben Hombre maar een goede kwaliteit kiezen !
Net zoals je muziek beluisterd op goede muziekinstallatie zal een film er ook goed uitzien op een tv met hoge kwaliteit beeldscherm en een surround installatie die enkel daarvoor dient.
grts
SiegHombre
Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
Veel TV's hebben ook een WiFi verbinding voor streaming en Youtube. Noodzakelijke app's zijn dan op tv te vinden of nog te installeren.
Hij mocht ook nog een nieuwe tv box ophalen indien hij zijn huidige tv box inruilde,
maar dat werd hem afgeraden, daar de laatste nieuwe tv boxen geen coax aansluiting meer hebben,
blijkbaar en volgen de Telenet winkel is alles wifi ook niet echt aan te raden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geerten Bekijk bericht
Een vriend van mij heeft twee weken geleden drie van die Telenet wifi pods met nieuwe modem geplaatst, wifi doet het nu stukken beter bij hem, (tot 600 megabit/s)
Hij mocht ook nog een nieuwe tv box ophalen indien hij zijn huidige tv box inruilde,
maar dat werd hem afgeraden, daar de laatste nieuwe tv boxen geen coax aansluiting meer hebben,
blijkbaar en volgen de Telenet winkel is alles wifi ook niet echt aan te raden.Hombre
Comment
-
Meteen investeren in een nieuwe bril
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wasbeer Bekijk berichtNog een praktische vraag: de Telenet technieker allicht heeft bij levering van de digicorder een Topcom PowerLAN 200 85 Mbps geplaatst en aangesloten op de digicorder.
De nieuwe tv zou echter (ook) een netwerkaansluiting beschikbaar hebben. Als ik nu youtube of zo op tv zal willen bekijken, hoe moet dat dan? Ik heb daar immers geen ander ethernet kabel aansluitpunt.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
Gewoon een switch tussen zetten.Hombre
Comment
-
Gaat dat werken?
Of gewoon die powerline vervangen, zal niet veel verschil zijn in prijs.
Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
Waarom zou dat niet werken?
Hombre
Comment
-
Misschien (want ik ken er ook niets van) omdat die digitale TV in een andere IP range zit dan het reguliere internet?
Hier zit ook alles achter eigen router en switches met eigen ingestelde IP-range.Canon EOS Digital
BD0479BE
- Likes 1
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtDat is iets van jaren geleden, al zeker niet met de TV-box.
Hier zit ook alles achter eigen router en switches met eigen ingestelde IP-range.
door een technieker van Telenet zelf, was met zo een speciale gratis actie die ze mij
zelf hebben voorgesteld, gelukkig had ik dan ook nog eens een top technieker
die mooi alles op een blad heeft getekend met alle info moest er eens iets moeten
her ingesteld worden door een andere technieker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wasbeer Bekijk berichtToch een 55".BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wasbeer Bekijk berichtMorgen wordt de nieuwe tv geleverd. Toch een 55". Ik zal zien wat die Powerlan dan presteert en kan dan overstappen op de Black Friday deal van Verseg indien nodig. (prijs helaas niet meer van toepassing).”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
Si non, on devient bonbon
Et les gens nous mangent !"
Comment
Comment