Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Proximus ellende.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
    Ik ga trouwens het Proximus fiber abonnement van mijn vader eens onder de loep nemen. Dat varieert tussen €160 en €190 per maand en da's voor zijn noden pure afzetterij.
    Het is inderdaad best mogelijk dat er meer betaalbare abonnementen te vinden zijn, tenzij hij alle opties die er nu inzitten ook werkelijk nodig heeft.

http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Comment

• Moderator Warning: Laatste waarschuwing! Op de man spelen wordt niet geduld en wordt onmiddellijk afgestraft met een ban.

BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
        Freddy, beweer u nu dat als je download snelheid met uw supersnel internet steeds even snel blijft of dat je nu download van een veel trager server als of een snellere server?
        Heb ik dat ergens geschreven of beweerd?
        Ik heb enkel aangegeven dat ik die website van miba geprobeerd heb en dat die hier supersnel werkt.
        Als ik op een link klik en het resultaat staat meteen op het scherm, dan ga ik dat in normale omstandigheden niet gaan testen met een ping.
        Ik heb het enkel gedaan omdat het hier aangegeven werd.
        Uiteraard is de ene server trager dan de andere en dan merk je dat.
        Maar als die betreffende website bij mij snel is en bij u traag, dan speelt er nog iets anders mee dan de server.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
          Ik ga trouwens het Proximus fiber abonnement van mijn vader eens onder de loep nemen. Dat varieert tussen €160 en €190 per maand en da's voor zijn noden pure afzetterij.
          Als dat varieert van de ene maand tot de andere, dan kan dit enkel betekenen dat hij in bepaalde maanden extra betalende diensten gebruikt heeft.
          Welke dat zijn, dat kan je enkel uitmaken na analyse van de betreffende facturen.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

• Vanmorgen viel hier de internetverbinding uit, en nu werkt die pas terug (Proximus-Scarlet)
            Ik had rond 10u gebeld, en daar werd mij verteld dat het aan "algemene storing" was, en dat ze er aan bezig waren.
            Om 16u30 heb ik nog eens gebeld omdat het probleem nog steeds niet opgelost was, en blijkbaar was er toch geen algemene storing, en zou de fout hier zitten, terwijl er hier niets veranderd was toen de verbinding weg viel.
            Ze zijn hier ook niet aan het graven voor de deur, het is al meer dan een maand geleden dat ze hier aan de elektriciteit hebben gewerkt in de straat.

Er is dus een afspraak gemaakt voor maandag namiddag, maar om om 17u30 zag ik dat het rode lampje op de modem om een of andere duistere reden plots niet meer knipperde, mijn zoon had toen al gezien dat er terug internet was.
            Een heel weekend zonder tv, internet, en voor mijn zoon geen online gaming zou heel lastig geweest zijn, ik hoop alleen dat er niet ergens een draadje los zit waardoor straks alles weer uitvalt...
            Omdat de verbinding nu weer werkt zonder dat ik iets veranderd heb, twijfel ik er heel sterk aan dat de fout hier zit, het stopcontact zit hier onder de tafel waar de modem op staat, en de modem zelf staat naast de monitor, er is dus geen ingewikkelde bedrading, hun draad komt rechtstreeks aan dat stopcontact, er zit nergens een verbinding tussen die slecht zou kunnen zijn.
            ik heb in de loop van de dag wel een paar keer de voeding van de modem uitgetrokken voor een reset (als er problemen zijn dan stellen zij dat zelf altijd voor, dat is dus het eerste wat ik dan doe), maar dat hielp niet.

Hopelijk zijn de problemen nu opgelost, voorlopig laat ik de afspraak van de technieker voor maandag toch maar staan, als het toch nodig zou zijn, dan moet ik niet nog een paar dagen langer wachten.
            De technieker belt normaalgezien vooraf toch altijd, dan kan ik op dat ogenblik nog wel uitleggen wat er aan de hand is.
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht

Als dat varieert van de ene maand tot de andere, dan kan dit enkel betekenen dat hij in bepaalde maanden extra betalende diensten gebruikt heeft.
              Welke dat zijn, dat kan je enkel uitmaken na analyse van de betreffende facturen.
              Dat zou logisch zijn maar ook ik betaal elke maand meer en meer en ik heb niks anders gedaan dan gewoonlijk.
              Twee gelijke facturen heb ik die acht maanden nooit gehad.

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
              Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Heeft mij even tijd gekost voor ik doorhad dat ik regelmatig de parkeermeter betaal met 4411.

Comment

Dat zou logisch zijn maar ook ik betaal elke maand meer en meer en ik heb niks anders gedaan dan gewoonlijk.
                  Twee gelijke facturen heb ik die acht maanden nooit gehad.
                  Ik ken uw facturen niet, maar mogelijks zitten er betalende diensten bij.
                  U bent de enige die dat kan weten.

Mogelijke zaken die impact hebben zijn SMS parkeren, huren van films, bellen naar het buitenland, buiten de bundel gaan, …
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht

Heeft mij even tijd gekost voor ik doorhad dat ik regelmatig de parkeermeter betaal met 4411.
                    Dat is uiteraard een mogelijkheid als je dat koppelt aan een mobiel abonnement om af te rekenen.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

Dit is mijn laatste maand bij Proximus en we zijn blij dat we er dan vanaf zijn.
                      Uiteraard keren we terug naar telenet "met al zijn problemen"
                      Alles terug probleemloos nu Luc?

Comment

• Ewel Luc Red Falcon

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geerten Bekijk bericht
                          Ewel Luc Red Falcon
                          Online geraken lukt precies niet goed.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

Comment

Online geraken lukt precies niet goed.
                            Tja van Proximus ellende naar Telenet ellende. Ik hoop dat het voor Luc goed komt.

Last edited by Felix69; 22 september 2024, 00:32.

Comment

• Tja, je kan zeggen wat je wil maar telecom in België is lamentabel. We betalen véél te véél voor wat we krijgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
                                Tja, je kan zeggen wat je wil maar telecom in België is lamentabel. We betalen véél te véél voor wat we krijgen.
                                Dat het veel te duur is voor wat voor bijna iedereen een noodzaak is, dat klopt uiteraard.
                                Maar wat problemen betreft, dat loopt toch fors uiteen als ik dat zo wat opvolg (niet specifiek mensen op BD).
                                De ene heeft permanent problemen, de andere heeft zelden of nooit problemen.
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

Comment

Working...
                                X