Als je echt 300GB nodig hebt op je telefoon moet je toch eens kijken of je geen probleem hebt...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
De Proximus ellende.
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk berichtPS: het enige wat ik nu mis bij Proximus zijn de 300GB mobile data van Telenet.
Bij het duurste product weliswaar, met als kanttekening dat dit niet geldt in het buitenland. Voor het prijsverschil kan ik bij Px upgraden naar 80 GB en op vakantie sSIM's kopen.
Het is nu ook niet dat men met 40 GB niets kan doen.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtBij Telenet kan je die 300 GB niet in het buitenland gebruiken, maar je krijgt er wel 40 GB bovenop voor gebruik in de EU.
Het is nu ook niet dat men met 40 GB niets kan doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk berichtAls je echt 300GB nodig hebt op je telefoon moet je toch eens kijken of je geen probleem hebt...
PS: de reden dat de Belgische telecoms plots guller zijn geworden heeft alles te maken met de komst van een nieuwe mobiele concurrent Digi.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geerten Bekijk bericht
Ondertussen veranderd naar 54 GB per toestel in de EU zone Freddy.
Bekijk eens of dat bij u wel klopt.
En nog eens straf want als ik ga kijken naar de specificaties van een One Up, dan zie ik actueel dit staan.
Straf is de samenvatting dan toch dat we verschillende info vinden.
En dan nog apart is dat hier staat dat men 40 GB van het inbegrepen volume in de EU kan gebruiken, dus van die 300 GB als ik dat zo lees.
In MijnTelenet staat het dan weer anders, daar lees ik 300 GB in België en 40 GB in de EU.
Staat ook in de bijzondere voorwaarden van 28 juli 2024 dat het 40 GB is in de EU.
Ze weten het dan precies zelf niet.
Bijzondere-voorwaarden-van-ONE-en-ONEup-28-juli-2024.pdf
En ook eens gezocht naar de infofiche van een One Up, niet uw link gebruikt maar gezocht naar de info om,te zien of ik hetzelfde kan vinden en ik krijg daar ook 40GB.
Let op, ik ontken niet wat jij schrijft hé, enkel dat de info bij Telenet op verschillende plaatsen heel anders is.Last edited by VerSeg; 4 augustus 2024, 12:16.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtLet op, ik ontken niet wat jij schrijft hé, enkel dat de info bij Telenet op verschillende plaatsen heel anders is.
hebben gezegd dat dat gezamenlijk 80GB was voor de twee plus sim in mijn IPad (buiten België en in de EU zone dus)
In elk geval ruim voldoende, hier staan ons gsm’s zelfs nooit op Wifi met uitzondering als er een grote
update is, omdat ze dat aanraden.
Comment
-
-
Ik vind daar zelfs niets van terug in mijntelenet Freddy, en meen dat ze bij wijziging van contact
hebben gezegd dat dat gezamenlijk 80GB was voor de twee plus sim in mijn IPad (buiten België en in de EU zone dus)
In elk geval ruim voldoende, hier staan ons gsm’s zelfs nooit op Wifi met uitzondering als er een grote
update is, omdat ze dat aanraden.
Vroeger was het zo dat men per simkaart een bepaalde hoeveelheid data kreeg en in een vrij te verdelen pot kwam, dus een toestel,kon bijvoorbeeld heel de pot gebruiken en het andere niks.
Nu is de toegekende data gekoppeld aan de simkaart en niet meer vrij te verdelen onder elkaar.
Wie nu een abonnement neemt, die heeft dus andere voorwaarden dan wie er al eentje had voor de verandering.
Opletten want als men het abonnement laat aanpassen, dan krijgt men ook de nieuwe voorwaarden.
In elk geval, ik heb nog nooit of te nimmer te weinig data gehad met een smartphone en op zich is dat gebruik zelfs niet eens zo hoog als men thuis op WiFi zit en enkel buitenshuis op mobiele data.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Dit is mijn laatste maand bij Proximus en we zijn blij dat we er dan vanaf zijn.
Uiteraard keren we terug naar telenet "met al zijn problemen"
Uiteraard moet ik de restbedrag betelen voor de TV maar dan nog doe ik € 250,00 winst plus dat ik er gratis een soundbar erbij heb gekregen.
We hadden al alle toeters en bellen afgezegd en daarmee zouden we € 55,00 minder betalen, maar toch veranderen we.
Netflix bleef € 19,99 en terug kijken was € 8,00 per maand en dan zeggen ze dat Telenet de duurste is.
Wel bij Proximus moest ik elke maand meer betalen en nog geen klein beetje.
Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk berichtDit is mijn laatste maand bij Proximus en we zijn blij dat we er dan vanaf zijn.
Uiteraard keren we terug naar telenet "met al zijn problemen"
Netflix bleef € 19,99
van Netflix geen zin Luc en kost de standaard versie 5€ minder (14,99€).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geerten Bekijk berichtAls je tegelijkertijd Netflix niet streamt op méér dan twee toestellen heeft de Premium versie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geerten Bekijk berichtAls je tegelijkertijd Netflix niet streamt op méér dan twee toestellen heeft de Premium versie
Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dpix Bekijk bericht
Tenzij je 4K wil....
ik zie er eerlijk gezegd niet de zin van in, trouwens bijlange niet alles op Netflix wordt in 4K en Atmos
gestreamt.
Last edited by Geerten; 20 augustus 2024, 12:47.
Comment
-
Hier een Panasonic OLED 4K 65 inch en perfecte beeldkwaliteit met het standaard Netflix abonnement,
ik zie er eerlijk gezegd niet de zin van in, trouwens bijlange niet alles op Netflix wordt in 4K en Atmos
gestreamt.
Meestal gevalletje van GAS syndroom bij mij
Atmos heb ik persoonlijk ook niets aan want heb maar 5.1 luidsprekersysteem....
Comment
-
Veel mensen verkijken zich op 4K als hun HD tv vervangen en een 4K van dezelfde afmetingen en dezelfde kijkafstand gebruiken. Dan ga je inderdaad geen verschil zien in beeldkwaliteit. Met een HD 46" is de ideale kijkafstand 234cm tot 293cm. Met een 4K wordt diezelfde 46" een ideale kijkafstand van 140cm tot 199cm. Voor die afstand van 3 meter kan je best 65" tot 75" 4K scherm plaatsen. Want het beeldkwaliteitsverschil is er wel degelijk.Hombre
Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D
Comment
Comment