Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Proximus ellende.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
    Nog even en de gemiddelde TN abonnee betaalt €150-200/mnd. Gegarandeerd de snelste je rekening leeg
    Nog even opgezocht.
    Met de actuele prijzen een ONEup for 1 met Telenet TV Icon 117,54€.
    Nog heel wat te gaan alvorens aan 200€ te zitten.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht

Aha, dat wist ik niet, wat moet ik daarvoor doen want ik ben niet goed thuis in zulke zaken.
      Inloggen op Myproximus daar kan je de krant van HLN aanvinken het zit in je abo.

Comment

Ik ben hier nog eens terug...........................met klachten over Proximus.
        Ik heb een contract ondertekend dat ik maandelijks een paar centen meer dan € 127 zou moeten betalen.
        1ste factuur: € 149
        2de factuur: € 154
        3de factuur: € 194
        En nu al kunnen uitvissen aan welke extra's je de supplementen gespendeerd hebt?
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

De dienstverlening is een echte kwakkel in de Proximus winkels kunnen ze enkel iets verkopen, verdere hulp is enkel te verkrijgen via hun helpdesk. Voor ditte druk 1, voor datte druk 2 enz. En uiteindelijk ben je bij de helpdienst.
          Op dit ogenblik zijn alle lijnen bezet, blijf aan de telefoon we helpen u zo dadelijk verder. Na 30 min een herhaling en na 45min. nogmaals een herhaling en dan ........................niks meer.
          De ene proximus winkel is de andere niet. Die waar ik ging (dicht na 2 overvallen) kreeg ik wel degelijk goeie raad en uitleg. Die zochten mee naar de beste oplossing. Ik betaal iets van een 120 euro voor tv, internet en 2 gsm's. Factuur varieert met de parkeersessies met 4411. Dat is enkele euro op en af naar gelang. Wel geen extra's, geen disney, geen netflix, geen vaste lijn etc. Ik heb amper tijd om tv te kijken dus die dingen heb ik geen boodschap aan.

En zo'n helpdesk met "druk 1 voor" is tegenwoordig overal. Ben ik ook geen voorstander van, deze weekend nog miserie met VAB en "druk 1 voor". Langer geduurd om door hun systeem te geraken en iemand aan de lijn te krijgen dan hulp op de baan.

Telecom is duur in België. Dat komt keer op keer in het nieuws. Maar we blijven betalen hé...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            En nu al kunnen uitvissen aan welke extra's je de supplementen gespendeerd hebt?
            Ypse.
            Mobile Flex = €25,00 (2 gsm's)
            TV Replay = € 8,00
            Netflix Premium = € 4,50 (slaat deze maand € 2,00 op).
            Boete = € 40,00 wegens te laat betalen. Ik had domiciliëring aangevraagd maar in de befaamde Proximus shop hebben ze blijkbaar niet voor elkaar gekregen.
            Mijn contract loopt af op 13/12/2025. Na Twee jaar dus en dan ben ik weg bij Proximus voor eeuwig en altijd.
            Welke provider ik dan zal nemen weet ik nog niet.

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
            Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Boete = € 40,00 wegens te laat betalen. Ik had domiciliëring aangevraagd maar in de befaamde Proximus shop hebben ze blijkbaar niet voor elkaar gekregen.
              Als je dergelijke kost moet betalen, dan heb je toch al minstens twee herinneringen gekregen waarvan de eerste gratis.
              Volgens het bedrag vermoedelijk ook de tweede genegeerd.
              Nu eerlijk gezegd weet ik niet veel bedrijven waar de eerste factuur via domiciliëring lukt, ook al is die correct aangevraagd en dat ligt daarom niet specifiek aan het bedrijf.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Als je dergelijke kost moet betalen, dan heb je toch al minstens twee herinneringen gekregen waarvan de eerste gratis.
                Volgens het bedrag vermoedelijk ook de tweede genegeerd.
                Nu eerlijk gezegd weet ik niet veel bedrijven waar de eerste factuur via domiciliëring lukt, ook al is die correct aangevraagd en dat ligt daarom niet specifiek aan het bedrijf.
                Als het echt aan de winkel ligt Freddy, dan kan Luc dat toch aanvechten,
                bij mij zou er meteen een mail naar DAS gaan.
                Als pionier en marktleider in rechtsbijstand helpen wij al bijna 100 jaar particulieren en bedrijven door oplossingen te vinden voor hun juridische conflicten. Ontdek hoe een rechtsbijstandverzekering u kan helpen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geerten Bekijk bericht

Als het echt aan de winkel ligt Freddy, dan kan Luc dat toch aanvechten,
                  bij mij zou er meteen een mail naar DAS gaan.
                  Als pionier en marktleider in rechtsbijstand helpen wij al bijna 100 jaar particulieren en bedrijven door oplossingen te vinden voor hun juridische conflicten. Ontdek hoe een rechtsbijstandverzekering u kan helpen.
                  Dat zal heel moeilijk zijn om aan te vechten want zelfs als de winkel het zou vergeten zijn om het in orde te brengen, dan heb je zelf meerdere herinneringen gekregen alvorens deze bijkomende som te moeten betalen en wie heeft deze herinneringen dan genegeerd?
                  Zowat overal waar ik de laatste 30 jaar een domiciliëring gestart heb, daar werd die pas actief van zodra uw eigen bank u daarvan op de hoogte brengt en dat kan soms even duren voor de aanvraag administratief verwerkt is en de domiciliëring actief.
                  Bijna elke keer moest de eerste factuur gewoon manueel betaald worden.
                  En zelf kan je dat ook zien op de factuur, openstaand bedrag en wanneer in orde de melding dat het wordt aangeboden aan de bank.
                  Trouwens bestaat steeds de kans dat wanneer een bedrijf een domiciliëring start, de bank deze weigert en dan moet je alsnog zelf betalen.
                  Geen verwijt en iedereen kan iets over het hoofd zien, maar betalingen moet men zelf ook wat opvolgen of tenminste herinneringen niet negeren.
                  Punt is dat als men een openstaande factuur blijft hebben en herinneringen krijgt, dan moet men de fout niet volledig bij een ander proberen leggen en procederen niet de beste oplossing is.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk bericht

Inloggen op Myproximus daar kan je de krant van HLN aanvinken het zit in je abo.
                    Thanks, maar ik kan niet meer in "My Proximus" inloggen, verkeerd WW krijg ik dan, en nu komt het.
                    Om je wachtwoord te resetten moet je ingelogd zijn op.......................... "My Proximus", tof hé.

Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht

Thanks, maar ik kan niet meer in "My Proximus" inloggen, verkeerd WW krijg ik dan, en nu komt het.
                      Om je wachtwoord te resetten moet je ingelogd zijn op.......................... "My Proximus", tof hé.
                      Ik kan nu wel inloggen maar ik heb het HLN niet. Wat een miserie bij Proximus. Lijkt nog steeds een bedrijf met een monopolie, denken dat zij kunnen doen als het hen juist uitkomt. Precies de NMBS uit de jaren tachtig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht

Ik kan nu wel inloggen maar ik heb het HLN niet. Wat een miserie bij Proximus. Lijkt nog steeds een bedrijf met een monopolie, denken dat zij kunnen doen als het hen juist uitkomt. Precies de NMBS uit de jaren tachtig.
                        Niet alles zal perfect zijn, zoals overal, maar niet alles is hun schuld hé.
                        En als je denkt dat er iets fout is, dan even contact opnemen kan helpen.
                        Had je niet gekozen voor een TV als promotie en wat waren daar de voorwaarden van?
                        Meestal staat bij dergelijke acties dit:
                        - Bij beëindiging binnen de 24 maanden is een restwaarde verschuldigd voor het toestel overeenkomstig de aflossingstabel in het contract.
                        - Zolang de voorraad strekt.
                        - Niet compatibel met andere promoties.
                        Ook is HLN niet per definitie altijd bij elk pack inbegrepen, in het merendeel staat aangegeven.
                        Je krijgt toegang tot het volledige digitale aanbod van HLN. Jouw krant Het Laatste Nieuws altijd bij de hand, in je smartphone!
                        Last edited by VerSeg; 8 juni 2024, 23:50.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                          Niet alles zal perfect zijn, zoals overal, maar niet alles is hun schuld hé.
                          En als je denkt dat er iets fout is, dan even contact opnemen kan helpen.
                          Had je niet gekozen voor een TV als promotie en wat waren daar de voorwaarden van?
                          Meestal staat bij dergelijke acties dit:
                          - Bij beëindiging binnen de 24 maanden is een restwaarde verschuldigd voor het toestel overeenkomstig de aflossingstabel in het contract.
                          - Zolang de voorraad strekt.
                          - Niet compatibel met andere promoties.
                          Ook is HLN niet per definitie altijd bij elk pack inbegrepen, in het merendeel staat aangegeven.
                          https://www.proximus.be/nl/id_cr_my_...-de-packs.html
                          Je kon kiezen tussen twee TV's, de ene helemaal gratis en de andere moesten er iets van € 450 opgelegd worden. We hebben deze laatste genomen.
                          En inderdaad je moet minstens 24 maand bij Proximus blijven, vertrok je eerder dan rekende ze restprijs aan.
                          Je krijgt een TV maar je verbind er je toe 24 maand te blijven.

Voor het ogenblik loopt alles gesmeerd, alleen geraak ik niet in Proximus E-Press en kan ik het HLN op mijn buik schrijven.
                          Dat wordt maandag effe bellen.
                          Als de fiberklaar te duur zou zijn dan ben ik na mijn verbintenis riebedebie en het zal hoogstwaarschijnlijk terug Telenet zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                            Nog even opgezocht.
                            Met de actuele prijzen een ONEup for 1 met Telenet TV Icon 117,54€.
                            Nog heel wat te gaan alvorens aan 200€ te zitten.
                            Ik kom net van de kapster. Zij heeft OneUP met TV en 4x mobiel. Nu €177 en volgende maand €184. Money well spent

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht

Ik kom net van de kapster. Zij heeft OneUP met TV en 4x mobiel. Nu €177 en volgende maand €184. Money well spent
                              Dat is dan wel geen One Up for 1 hé want daar zou maar 1 mobiel nummer in zitten.
                              Uiteraard komt er voor elk extra mobiel nummer een extra bij.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

Comment

• Ik ging uit van 2x mobiel omdat dit bij mijn situatie best past.

Draai het of keer het, TN blijft in alle geval steeds de duurste. Zelf al bestel ik One met 2x mobiel waarvan de tweede beperkt, zit ik nog aan €91.32. Bij Orange is dit €71.

De kaptser kloeg trouwens over de vele onderbrekingen de laatste tijd. Blijkbaar had de hele straat daar last van, zelfs na herhaaldelijk bellen naar de helpdesk. Ze haalde ook een punt aan wat ik bij TN ook al zo ergerlijk vond: vaste klanten krijgen niks van voordelen in tegenstelling tot de nieuwkomers.

Comment

Working...
                                X