Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Proximus ellende.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk bericht
    Inderdaad en zit ik op internet en binnen heb ik ook maar enkel mobiele gegevens opstaan .
    Hopelijk ben je geen grote verbruiker of uw inbegrepen mobiele data zal snel opgebruikt zijn.
    Best dat je WiFi in orde probeert te krijgen, vooral binnen dan.
    Door van provider te veranderen is vermoedelijk de SSID en paswoord veranderd.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Inderdaad en zit ik op internet en binnen heb ik ook maar enkel mobiele gegevens opstaan .
      Hangt er van af hoeveel mobile data in je abonnement inbegrepen zit hé noliko.
      Bij mijn Telenet abonnement is dat onbeperkt en kan verdikke snel zijn heb ik gemerkt,
      zondag waren wij in Knokke, ik zag op mijn telefoon dat er redelijk snel 5G beschikbaar was,
      uit nieuwsgierigheid eens een snelheidstest gedaan.

Maar één ding begrijp ik niet, hoe verwacht je wifi te hebben binnen als je enkel maar mobile gegevens hebt opstaan? Je kan toch met wifi inloggen op je router?
      Last edited by Geerten; 9 april 2024, 14:03.

Comment

Door van provider te veranderen is vermoedelijk de SSID en paswoord veranderd ; kan ik hier zelf iets aan veranderen ?

Comment

â€Door van provider te veranderen is vermoedelijk de SSID en paswoord veranderd†; kan ik hier zelf iets aan veranderen ?
          Normaal kan je toch de gegevens van WiFi aanpassen op de router, andere mogelijkheid is om de logingegevens te gebruiken die je van de provider kreeg en bij hun router zaten.
          Ik veronderstel dat de router WiFi ondersteunt.
          Voorbeeld: https://www.scarlet.be/scarlet-suppo...-of-sagem.html
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Comment

Zoals overal dus.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht

Zoals overal dus.
                Nog even en de gemiddelde TN abonnee betaalt €150-200/mnd. Gegarandeerd de snelste je rekening leeg

Comment

Verwijderd
                  Last edited by frank207be; 19 april 2024, 19:37.

Comment

Verwijderd

Comment

Verwijderd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht

Nog even en de gemiddelde TN abonnee betaalt €150-200/mnd. Gegarandeerd de snelste je rekening leeg
                        Andere providers hebben al eerder dit jaar de prijzen verhoogd, of denk je dat die niet meedoen aan prijsverhogingen?
                        Akkoord, er zijn goedkopere abonnementen maar dan heb je ook niet hetzelfde.
                        Kost het veel geld? Ja alles is duur geworden de laatste jaren en iedereen zou uiteraard liever minder betalen.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

Ja ik weet dat ook wel, maar als ik mijn vader €140 zie betalen voor Proximus fiber terwijl dit abonnement amper benut? En hoeveel particulieren zijn er nog zo die in de marketing of numbers trappen?

Ik betaalde bij Orange in 2021 €81 en nu in 2024 €87/mnd. Deze formule werd grotendeels ongemoeid gelaten terwijl het basis abonnement duurder werd. Geen TV (en ook geen reclame), wel internet aan 500Mbps en 3TB limiet + 2 mobiele abonnementen met 30GB volume. Inderdaad niet hetzelfde maar met 4 personen met intensief smartphone, Spotify, Netflix en Disney+ gebruik nog steeds niet op beperkingen gestoten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
                            Ja ik weet dat ook wel, maar als ik mijn vader €140 zie betalen voor Proximus fiber terwijl dit abonnement amper benut? En hoeveel particulieren zijn er nog zo die in de marketing of numbers trappen?

Ik betaalde bij Orange in 2021 €81 en nu in 2024 €87/mnd. Deze formule werd grotendeels ongemoeid gelaten terwijl het basis abonnement duurder werd. Geen TV (en ook geen reclame), wel internet aan 500Mbps en 3TB limiet + 2 mobiele abonnementen met 30GB volume. Inderdaad niet hetzelfde maar met 4 personen met intensief smartphone, Spotify, Netflix en Disney+ gebruik nog steeds niet op beperkingen gestoten.
                            Voor 2 personen zijn de meeste formules erg duur ivm het verbruik.
                            Wij zitten hier nu aan €105/maand voor Internet, TV, vaste lijn en 2 GSM's.
                            Omdat we nu elk 12GB mobiele data hebben is het abonnement in ons buitenhuisje aan €28 wel opgezegd en moet ik op reis zelden nog data bijkopen.

Volgende week beginnen ze hier met de fiber.
                            Eigenlijk hebben wij dat niet nodig want we hebben hier altijd rond 100Mbs (ik zie nu 165Mbs met wifi), maar je kan er donder op zeggen dat het om onverklaarbare reden binnenkort plots trager gaat worden .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht

Voor 2 personen zijn de meeste formules erg duur ivm het verbruik.
                              Wij zitten hier nu aan €105/maand voor Internet, TV, vaste lijn en 2 GSM's.
                              Omdat we nu elk 12GB mobiele data hebben is het abonnement in ons buitenhuisje aan €28 wel opgezegd en moet ik op reis zelden nog data bijkopen.

Volgende week beginnen ze hier met de fiber.
                              Eigenlijk hebben wij dat niet nodig want we hebben hier altijd rond 100Mbs (ik zie nu 165Mbs met wifi), maar je kan er donder op zeggen dat het om onverklaarbare reden binnenkort plots trager gaat worden .
                              Dat denk ik er ook van. Betaal nu €108/maand voor internet, tv en 2 gsm's. bij Proximus. Snelheid ligt iets lager maar nog nooit last van gehad. Maar in het buitenland zou je voor hetzelfde minder betalen, misschien zelfs veel minder. Enige dat ik Proximus verwijt is dat ze geen formule hebben met een 2de verblijf inbegrepen. Tenslotte maakt je dataverbruik niet zoveel uit van waar je bent. Nu ja, met de hotspot van de gsm lukt het wel.

Comment

De grootte providers stellen steeds pakketten voor die zogezegd interessanter zijn dan losse abonnementen.
                                maar 90% van de mensen gebruiken nog niet de helft van de mogelijkheden.

ik heb internet + tv (en vaste telefoon) van Scarlet.
                                Alhoewel ik de tv eigenlijk niet gebruik.
                                Ik heb een abonnement bij TVV met satelliet en IPTV.
                                Een abonnement bij Base met 25Gb data en eentje met ik dacht 6Gb data.

Totale prijs per maand 76 Euro.
                                Het kan dus nog goedkoper als ik de tv van Scarlet opzeg.

Ik ben een groot gebreuker van het internet en stream toch veel.

Nog geen beperkingen tegengekomen.

En als je een film download en het duurt 30 seconden of 10 seconden voor dat die binnen is....dat zal het verschil wel niet maken.

Mvg
                                nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

Comment

Working...
                                X