Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Proximus ellende.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Denk je nu dat ik niet kan lezen, Verseg? Het staat letterlijk in de link die ik post. Ik schrijf noch niet iets anders, ik vul maar aan. Of zal ik zeggen dat je gelijk hebt, djeezes man.
    Hombre

    Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

    Comment


    • #47
      Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
      Denk je nu dat ik niet kan lezen, Verseg? Het staat letterlijk in de link die ik post. Ik schrijf noch niet iets anders, ik vul maar aan. Of zal ik zeggen dat je gelijk hebt, djeezes man.
      Blijkbaar kan je dan toch niet goed begrijpend lezen want uw eerdere post staat recht tegenover de realiteit.
      Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
      Ik begrijp alleen niet goed waarom Proximus -of andere providers- niet zelf zo'n lage tarieven willen aanbieden. Dat moet toch altijd meer winst opbrengen dan een extra tussenpersoon zou ik denken.
      Of te moeilijk om toe te geven dat ge u vergist hebt misschien?
      En ja ik heb gelijk dat Proximus diensten aan lagere tarieven aanbiedt en neen u heeft geen gelijk wanneer u beweert dat ze dat niet hebben.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #48
        En nu nog het begrip "verleden tijd" begrijpen en dan is iedereen weer tevreden.
        Hombre

        Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

        Comment


        • #49
          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Niets is gratis, er is altijd een bepaalde voorwaarde waardoor je er uiteindelijk toch voor betaald hebt.
          Jawel het is gratis,............................. maar zit in de prijs.
          Die reclame jongens zijn niet verlegen om een leugen, of die nu groot of klein is raakt hun koude kleren niet.
          En BTW dit is ook zo met directe opvolgers van fototoestellen, wacht een paar versies en dan merk je wel een verschil.

          En voor de sceptici van Proximus, nu loopt alles perfect. Nah voilà.
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #50
            Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
            Jawel het is gratis,............................. maar zit in de prijs.
            Als het mee in de prijs zit, dan is het niet gratis hé, tenzij die prijs 0€ is. LOL

            En voor de sceptici van Proximus, nu loopt alles perfect. Nah voilà.
            Toch iets positiefs.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #51
              Na mijn overschakeling van Telenet naar Scarlet deze week wat probleemloos is verlopen kwam ik tot de vaststelling dat ik buiten huis geen Wifi ontvangst meer had op mijn smartphone . Na wat gegoogeld kwam ik het volgende tegen : Zet wifi uit op je toestel en mobiele data aan . En inderdaad , terug wifi buiten huis en in huis . Eigenaardig of niet

              Comment


              • #52
                Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk bericht
                Na wat gegoogeld kwam ik het volgende tegen : Zet wifi uit op je toestel en mobiele data aan . En inderdaad , terug wifi buiten huis en in huis . Eigenaardig of niet
                Hoe kan je nu wifi hebben als die uit staat noliko?
                Dan werkt je smartphone gewoon op 4G of 5G.

                Comment


                • #53
                  Het is dat wat ik ook niet begrijp . Scarlet maakt gebruikt van het mobiele netwerk van Proximus. Proximus beschikt over het snelste 4G-netwerk en ons 4G-netwerk bereikt al meer dan 97,85% van de bevolking. Met ons 4G bereik je downloadsnelheden tot 39 Mbps*.​

                  Comment


                  • #54
                    Hier zeer tevreden van Proximus. Niet goedkoop maar alles werkt en geen administratieve problemen.
                    Het enige vervelende is dat ze hun zogenaamde Smart Wifi pushen.
                    Je ziet dan één SSID ipv van aparte voor 2.4 en 5 Ghz.
                    Ik heb verder van de router stabielere en veel betere verbindingen op 5 Ghz, ik heb dat gauw terug afgezet.

                    Hier geen Wifi 6 router, ik wacht af wat ze gaan voorstellen wanneer de Fiber binnenkomt (niet alle routers kunnen nog een vaste telefoonlijn aansluiten).

                    Comment


                    • #55
                      Als je wifi uit zet op je toestel heb je nergens wifi, niet in huis en niet uit huis.

                      Comment


                      • #56
                        Hier valt het beeld stil zonder reden met onze proximus. En inderdaad alles terug opstarten dan ... vervelend tot en met. Komt voornamelijk voor bij opgenomen programma's.
                        Bij proximus geven ze de uitleg dat dit moet komen omdat er waarschijnlijk iemand in de buurt op dat ogenblik enorm veel aan het afnemen is?

                        Comment


                        • #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk bericht
                          Na mijn overschakeling van Telenet naar Scarlet deze week wat probleemloos is verlopen kwam ik tot de vaststelling dat ik buiten huis geen Wifi ontvangst meer had op mijn smartphone . Na wat gegoogeld kwam ik het volgende tegen : Zet wifi uit op je toestel en mobiele data aan . En inderdaad , terug wifi buiten huis en in huis . Eigenaardig of niet
                          Onmogelijk dat je WiFi verbinding hebt als je WiFi uit zet, zowel binnen als buiten zit je dan mobiele data te verbruiken.

                          Tenzij er een stuk ontbreekt in je reactie en je WiFi terug aangezet hebt na uit te schakelen.
                          Om dan zeker te zijn zet je mobiele data eens uit, dan weet je meteen of je nog op internet kan via WiFi.

                          Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk bericht
                          Het is dat wat ik ook niet begrijp . Scarlet maakt gebruikt van het mobiele netwerk van Proximus. Proximus beschikt over het snelste 4G-netwerk en ons 4G-netwerk bereikt al meer dan 97,85% van de bevolking. Met ons 4G bereik je downloadsnelheden tot 39 Mbps*.​
                          Mobiel netwerk via 4G heeft helemaal niets te maken met WiFi. ;-)
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

                          Comment


                          • #58
                            WIFI aan en mobiele gegevens uit : geen internet buiten
                            WIFI en Mobiele gegevens aan wel internet
                            Wifi uit en enkel Mobiele gegevens aan wel internet

                            Zo is het .

                            Comment


                            • #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk bericht
                              WIFI aan en mobiele gegevens uit : geen internet buiten
                              WIFI en Mobiele gegevens aan wel internet
                              Wifi uit en enkel Mobiele gegevens aan wel internet

                              Zo is het .
                              Dus buiten heb je geen WiFi en gebruik je daar mobiele data. ;-)
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

                              Comment


                              • #60
                                Inderdaad en zit ik op internet en binnen heb ik ook maar enkel mobiele gegevens opstaan .

                                Comment

                                Working...
                                X