Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Proximus ellende.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
    Freddy, ik herhaal het, ik heb bij Proximus en veel groter aanbod dan bij Telenet en het is bovendien goedkoper.
    Restwaarde betalen van wat, graag een beetje uitleg.
    Alleen loopt Proximus niet zo lekker dan bij Telenet, maar ze zullen Telenet dra voorbij steken.
    Luc,
    Ik heb zeker geen vergelijking gemaakt tussen providers, enkel aangeven dat er voorwaarden zijn aan het goedkoop kunnen bekomen van een toestel bij een nieuw contract en dat het inbegrepen HLN abonnement gekoppeld is aan de voorwaarden klant te zijn met een bepaald pack.
    Logisch dat dit stopt als men geen klant blijft.

De afschrijvingstabel van enkele acties kan u hier vinden.

Telenet en andere bedrijven passen trouwens ook een dergelijke afschrijvingstabel toe als men vroegtijdig vertrekt.
    Last edited by VerSeg; 10 februari 2024, 02:07.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Alleen loopt Proximus niet zo lekker dan bij Telenet, maar ze zullen Telenet dra voorbij steken.
      Dat zeggen ze reeds 20 jaar Luc.
      Trouwens, als je nu plots dan toch zo een tevreden Proximus klant bent, waarom heb je dan dat topic gestart?
      Als ik hier onder in de link alle opties open zet en een vergelijk maak met Telenet OneUpfor2 , dan vind ik Proximus fiber niet echt goedkoper dan wat ik nu bij Telenet krijg onbeperkt bellen met twee gsm, 1Gbs onbeperkt internet Tv enz.
      Proximus biedt losse gsm-, internet- en vaste telefoon-abonnementen en packs met internet & tv, internet & gsm en gsm, tv & internet aan.
      Last edited by Geerten; 10 februari 2024, 08:38.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geerten Bekijk bericht
        Dat zeggen ze reeds 20 jaar Luc.
        Trouwens, als je nu plots dan toch zo een tevreden Proximus klant bent, waarom heb je dan dat topic gestart?
        Als ik hier onder in de link alle opties open zet en een vergelijk maak met Telenet OneUpfor2 , dan vind ik Proximus fiber niet echt goedkoper dan wat ik nu bij Telenet krijg onbeperkt bellen met twee gsm, 1Gbs onbeperkt internet Tv enz.
        https://www.killmybill.be/nl/telecom...ximus/tarieven
        Heb ik ergens gezegd dat ik tevreden ben met Proximus? Ik dacht het niet.

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
        Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Ik ben sinds de beginjaren 2096 aangesloten geweest bij Telenet maar na al die jaren zonder noemenswaardige problemen ga ik overschakelen naar Scarlet . De voornaamste reden waarom ik dit doe is de prijs . Gisteren bij een vertegenwoordiger geweest van Scarlet en daar hebben wij naar onze behoeften ( beiden 78 en 76 jaar oud ) een voorstel laten uitwerken . Bij Telenet betaal ik voor het moment met mijn ONE for 2 met 1x unlimited en 1x 10 GB simkaart € 140 . Hier in zit wel nog Playsports inbegrepen en één huur TV box € 5.60 en € 22.15
          Telenet TV Iconic​ . Bij Scarlet heb ik gekozen voor Scarlet Trio ( Int en TV en Tel ) , twee TV boxen en Pickx Sports voor de prijs van € 80.99 per maand ( vaste prijs , geen promotie stunt en installatiekosten gratis ) Een verschil van ongeveer € 50 per maand . Enig nadeel , als ik dit nadeel mag noemen , maar 30 TV zenders .
          Hopelijk krijg ik geen spijt van deze beslissing maar het prijsverschil was mij te hoog geworden .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk bericht
            Ik ben sinds de beginjaren 2096 aangesloten geweest bij Telenet maar na al die jaren zonder noemenswaardige problemen ga ik overschakelen naar Scarlet .
            Hier is de tijd dan precies wel blijven stilstaan. LOL
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Foutje , sinds 1996 .

Comment

Scarlet is idd. erg goedkoop, maar hun aanbod is er maar naar ook.
                Als je daar tevreden mee bent is dit ok.
                Mijn kleinzoen namen ook Scarlet meer waren niet te spreken over de kwaliteit, onze overbuur trouwens ook niet.

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Scarlet is idd. erg goedkoop, maar hun aanbod is er maar naar ook.
                  Als je daar tevreden mee bent is dit ok.
                  Logisch toch dat als je veel minder betaalt, je dan niet hetzelfde moet verwachten?

Mijn kleinzoen namen ook Scarlet meer waren niet te spreken over de kwaliteit, onze overbuur trouwens ook niet.
                  Scarlet heeft anders geen eigen netwerk.
                  Grappige is dat sommige mensen dan overstappen naar een andere provider met hetzelfde netwerk. LOL
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    Logisch toch dat als je veel minder betaalt, je dan niet hetzelfde moet verwachten?

Scarlet heeft anders geen eigen netwerk.
                    Grappige is dat sommige mensen dan overstappen naar een andere provider met hetzelfde netwerk. LOL
                    Los van het feit dat een andere provider -zelfs op hetzelfde netwerk- andere diensten kan aanbieden tegen een andere prijs.
                    Enige tijd terug gelezen dat die goedkopere aanbieders op bijvoorbeeld een GSM-netwerk van Proximus niet het volledige netwerk ter beschikking krijgen. Zeg maar minder snel overschakelen naar een volgende (betere) zendmast. Die man had metingen gedaan en tot die conclusie gekomen. Of er wat van aan is weet ik niet, zelf zijn we zeer tevreden gebruikers van Youfone, ook via Proximus. Die zendmast staat op pakweg 300m van onze (goed geïsoleerde) woning en zelfs in de kelder 100% signaal.
                    Ik begrijp alleen niet goed waarom Proximus -of andere providers- niet zelf zo'n lage tarieven willen aanbieden. Dat moet toch altijd meer winst opbrengen dan een extra tussenpersoon zou ik denken.
                    Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Heb ik ergens gezegd dat ik tevreden ben met Proximus? Ik dacht het niet.
                      Het gras is “bij reclame” altijd groener aan de andere kant Luc.
                      Als je de overstap enkel maar gemaakt hebt om reden dat je daar
                      een (nooit gratis) tv dacht te scoren, dan heb je verkeerd gegokt…

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
                        Ik begrijp alleen niet goed waarom Proximus -of andere providers- niet zelf zo'n lage tarieven willen aanbieden. Dat moet toch altijd meer winst opbrengen dan een extra tussenpersoon zou ik denken.
                        Hmmm
                        Misschien toch eens bekijken?
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

Hmmm
                          Misschien toch eens bekijken?
                          Tja, Scarlet is sinds eind 2022 overgenomen door Proximus.
                          Hombre

Comment

Tja, Scarlet is sinds eind 2022 overgenomen door Proximus.
                            Iets beter opzoeken en volledige info geven.

En Mobile Vikings is er ook.
                            Met andere woorden bieden ze toch al lander goedkope producten aan?
                            Last edited by VerSeg; 16 februari 2024, 20:57.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

Comment

Iets beter opzoeken en volledige info geven.
                              En om helemaal volledig te zijn: Tot 2022 was Scarlet nog een volledig aparte juridische entiteit.

Dertien jaar na de overname, wordt Scarlet volledig opgeslorpt binnen Proximus. Voor klanten en werknemers verandert er niets zegt het bedrijf.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Scarle...lijk%20bedrijf.

Hombre

Comment

En om helemaal volledig te zijn: Tot 2022 was Scarlet nog een volledig aparte juridische entiteit.

Dertien jaar na de overname, wordt Scarlet volledig opgeslorpt binnen Proximus. Voor klanten en werknemers verandert er niets zegt het bedrijf.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Scarle...lijk%20bedrijf.
                                Een juridische entiteit eigendom van Belgacom, waar zit je weer over te mekkeren?
                                De inkomsten zijn sinds dan wel degelijk al voor Belgacom, later Proximus, en de diensten bieden ze dan al effectief aan.

Canon EOS Digital
                                BD0479BE

Comment

Working...
                                X