Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zijn er hier leden die Orange hebben als provider?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Mijn opzeg ging ook niet zonder slag of stoot. Maar ik was uiterst vastberaden

Intussen in onze snelheid hier voor een 400Mbps abonnement ook (470Mbps) Edit: 500Mbps
    Last edited by frank207be; 13 januari 2024, 09:49.

Comment

Sinds gisteren aangesloten bij Proximus.
      Down en up is lichtjes sneller dan Telenet, maar eigenlijk zie ik totaal geen verschil.
      Wel heb ik enorm veel sport zenders.
      Nu betaal ik voor alles iets minder dan Telenet, en het was vooral dit dat ik zocht.
      BTW: bij Telenet miste ik al die sportzenders en dat zijn er nogal een pak bij Proximus.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
      Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Dan heb je toch een sport pakket abonnement bijgenomen vermoed ik.
        Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
          Dan heb je toch een sport pakket abonnement bijgenomen vermoed ik.
          Eerste maand gratis, daarna 16,99€/m

Comment

Ah, vandaar al die sportzenders. Tegen betaling bij Telenet natuurlijk ook.
            Hombre

Comment

De eerste maand krijg je bij de meeste providers nog een gratis pakket, in de hoop dat je dat dan blijft behouden (opgelet dat het niet automatisch doorloopt als je het niet opzegt).
              Voor mij komt er al meer dan voldoende sport op de zenders die in het goedkoopste pakket van Scarlet inbegrepen zijn, daarom betaal ik maar 50 euro per maand voor tv, internet, vaste lijn en de gsm.
              http://barthuysmans.smugmug.com/
              BD0338BE

Comment

Zijn er hier mensen die beroep hebben gedaan op vergelijkers van telecom diensten zoals CallmePower ? Deze vraag stel ik omdat ik in de zomer mijn contract bij Telenet ga opzeggen .

Comment

Tesamen met een prijsverhoging van de goedkoopste formules is eind 2023 de internetsnelheid van ons Orange abonnement naar 500Mbps gegaan en het mobiele datavolume van beide telefoons naar 30GB. Voor ons blijft de prijs van onze Love Duo momenteel dus nog gelijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk bericht
                    Zijn er hier mensen die beroep hebben gedaan op vergelijkers van telecom diensten zoals CallmePower ? Deze vraag stel ik omdat ik in de zomer mijn contract bij Telenet ga opzeggen .
                    Voor GSM? Ik zie bij CallmePower maar een beperkte lijst aanbieders, geen vergelijking voor o.a. Youfone en Scarlet.
                    Hombre

Comment

Working...
                    X