Wij, oudere fotografen van pakweg 40-50, eten niet altijd even gezond denk ik en veel hebben veel te weinig beweging wegens een zittende bureaujob zoals ik. Sommigen staan stil bij hun gezondheid, anderen niet.
Chitchat is een niet foto gerelateerde divisie zoals jullie weten. Dus moet hiervoor niet naar een medisch forum ofzo, gewoon relaxed algemeen chitchat topic onder fotografen.
Wat zijn jullie favoriete voedingssuplementen?
Ik eet weinig fruit/groenten/vis en neem dagelijks kruidvat supplementen :
-multivitamine A-Z met 24 mineralen
-lookcapsules
-omega 3 capsule
-Gember capsule
-Kukurma capsule
Daarnaast probeer ik nu 5km per dag te wandelen en zo weinig mogelijk koeken ea te eten.
Vorig jaar stond mijn cholesterol en PSA te hoog.
Chol+208 HDL-35 LDL+129 TriGl+223 CardRis+6 GPT+46 PSA+2.32
Welke voedingssuplementen nemen jullie en ook actief bezig met de gezondheid, eens boven de 40-50?
Zal nu bvb 1.5L flessen water proberen als vaste frisdrank en zelf vers citroensap toevoegen. Niet teveel natuurlijk, niet goed voor tandglazuur/maag. Vroeger kocht ik wel 50 flessen mineraalwater van Auchan met reeds citroen toevoeging, maar eens gepasteuriseerd zijn alle vitaminen/voordelen weg. Ben nu ook mijn laatste ice tea peach zero vd jumbo aan het drinken.
PS : ik volg Dr. Eric Berg op FB, een zeer intelligente dokter die supertips geeft.
Chitchat is een niet foto gerelateerde divisie zoals jullie weten. Dus moet hiervoor niet naar een medisch forum ofzo, gewoon relaxed algemeen chitchat topic onder fotografen.
Wat zijn jullie favoriete voedingssuplementen?
Ik eet weinig fruit/groenten/vis en neem dagelijks kruidvat supplementen :
-multivitamine A-Z met 24 mineralen
-lookcapsules
-omega 3 capsule
-Gember capsule
-Kukurma capsule
Daarnaast probeer ik nu 5km per dag te wandelen en zo weinig mogelijk koeken ea te eten.
Vorig jaar stond mijn cholesterol en PSA te hoog.
Chol+208 HDL-35 LDL+129 TriGl+223 CardRis+6 GPT+46 PSA+2.32
Welke voedingssuplementen nemen jullie en ook actief bezig met de gezondheid, eens boven de 40-50?
Zal nu bvb 1.5L flessen water proberen als vaste frisdrank en zelf vers citroensap toevoegen. Niet teveel natuurlijk, niet goed voor tandglazuur/maag. Vroeger kocht ik wel 50 flessen mineraalwater van Auchan met reeds citroen toevoeging, maar eens gepasteuriseerd zijn alle vitaminen/voordelen weg. Ben nu ook mijn laatste ice tea peach zero vd jumbo aan het drinken.
PS : ik volg Dr. Eric Berg op FB, een zeer intelligente dokter die supertips geeft.
Comment