Wat vooraf ging:
Mijn vrouw en ik houden van films, zij cowboys in indianen, ik oorlog actie en thriller.
Dus besloten wij Netflix te nemen. tot daar alles goed.
Ineens verhoogt onze factuur van Telenet en wat was er gebeurt?
Waarschijnlijk met dat nieuw bakje betaalden wij nogmaals voor Netflix en Streamz, beiden hadden we absoluut niet om gevraagd.
Gebeld naar Telenet en ze annuleerden mijn lidmaatschap van Netflix en schrapten Streamz.
Eergisteren deed onze TV beetje raar en heb ik dat bakje gerreset, dat ging goed en de TV was zijn kuren kwijt.
Vandaag echter wou ik eens zien wat er nog zoal te zien is op Netflix maar ik kan er niet in.
Emailadres en paswoord ingegeven wilde weer inloggen op Netflix maar dat ging niet.
x-aantal seconden gewacht en ik kreeg het bericht dat ik al een account had en inloggen ging niet.
Natuurlijk gebeuren zulke dingen als alles gesloten is en kunnen wij nu fluiten naar een mooie film.
Toch niet meer normaal dat wij maanden lidgeld betaalden a&n Netflix en dat Telenet ons nog eens maandelijks liet bijbetalen.
Die nieuwe kabel ligt hier bij ons en ik sta echt op het punt om over te stappen naar Proximus.
Het enige die ons tegenhoud zijn onze mobiele apparaten want wij mogen altijd gratis en voor niks bellen in heel Europa.
Jammer dat proximus dat niet heeft anders was het Telenet adieu en tot nooit meer.
Mijn vrouw en ik houden van films, zij cowboys in indianen, ik oorlog actie en thriller.
Dus besloten wij Netflix te nemen. tot daar alles goed.
Ineens verhoogt onze factuur van Telenet en wat was er gebeurt?
Waarschijnlijk met dat nieuw bakje betaalden wij nogmaals voor Netflix en Streamz, beiden hadden we absoluut niet om gevraagd.
Gebeld naar Telenet en ze annuleerden mijn lidmaatschap van Netflix en schrapten Streamz.
Eergisteren deed onze TV beetje raar en heb ik dat bakje gerreset, dat ging goed en de TV was zijn kuren kwijt.
Vandaag echter wou ik eens zien wat er nog zoal te zien is op Netflix maar ik kan er niet in.
Emailadres en paswoord ingegeven wilde weer inloggen op Netflix maar dat ging niet.
x-aantal seconden gewacht en ik kreeg het bericht dat ik al een account had en inloggen ging niet.
Natuurlijk gebeuren zulke dingen als alles gesloten is en kunnen wij nu fluiten naar een mooie film.
Toch niet meer normaal dat wij maanden lidgeld betaalden a&n Netflix en dat Telenet ons nog eens maandelijks liet bijbetalen.
Die nieuwe kabel ligt hier bij ons en ik sta echt op het punt om over te stappen naar Proximus.
Het enige die ons tegenhoud zijn onze mobiele apparaten want wij mogen altijd gratis en voor niks bellen in heel Europa.
Jammer dat proximus dat niet heeft anders was het Telenet adieu en tot nooit meer.
Comment