Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: Telenet

    Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Dus Spanik bazelt maar wat ? (#72)
    Volgens VerSeg wel, wat er in zijn wereld afspeelt is de waarheid.

    Ik kreeg deze morgen in de meeting al te horen dat de "oplossing" voor het software probleem dat al een jaar aansleept wel het probleem oplost wanneer de service niet werkt, maar op plaatsen waar het systeem wel werkt de nieuwe software de boel platlegt. Dat heb je als je alles test.

    Comment


    • #77
      Telenet

      Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
      Dus Spanik bazelt maar wat ? (#72)
      Neen, alleen u doet dit door in de vele klaagtopics zonder enige kennis van de echte reden maar uit te kramen wat in uw gedachten opkomt.

      Uiteraard is het plezanter als alles vlot verloopt, maar moet men steeds het rampenplan afkondigen als er eens iets niet naar de zin verloopt?
      U stelt hier toch ook regelmatig vragen over iets dat je niet weet of niet meteen opgelost krijgt?
      Waarom dan niet aanvaarden dat anderen (bedrijven) ook niet alles meteen kunnen verhelpen?

      U denkt nu dat ze niet testen, dat is voor u dan een zekerheid.
      U denkt elders dat ze te weinig personeel hebben of met opzet de mensen laten wachten, u blijft daarbij.
      Zo is het altijd wel iets hé … providers, overheid, Itsme, parkings, …

      Beetje positiever zijn en vooral wat begrip voor bepaalde situaties, het zijn overal mensen zoals u en ik die ergens werken en mogelijks vele uren kloppen om alles zo goed mogelijk in orde te krijgen, die verdienen een minimum aan respect.
      Als ze dan nog eens op een van de verschillende fora waar je dit post lid zijn, dan is dat voor die mensen zeer kwetsend.

      Wat software betreft.
      Men heeft software zoals iedereen die kan kopen en men heeft specifiek aan een bepaald doel aangepaste (geconfigureerde) software zoals bij bedrijven voor o.a. tickets (bijvoorbeeld loggen van incidenten).

      Het grootste probleem is vaak de vele mogelijke keuzes en uitzonderingen, hoe groter het bedrijf, hoe meer aangeboden producten of diensten, hoe meer verschillende contracten, … hoe uitgebreider de configuratie ervan is en hoe moeilijker het wordt om alle mogelijke combinaties te testen zonder ook maar één detail over het hoofd te zien.

      Als men het dan toch over software wil hebben dat iedereen kan kopen, ja daar zitten altijd bugs in, wat niet wil zeggen dat die niet deftig getest werd.
      Maar over heel de wereld zijn er zoveel verschillende combinaties van hardware, software, configuraties, dat het gewoon onmogelijk is om elke mogelijke situatie te testen.

      En voortgaan op wat één persoon in een bedrijf zegt over software is ook niet echt een referentie.
      Neem nu iets eenvoudigs, heel het bedrijf werkt met Windows … toch zal ooit een van de medewerkers zeggen dat ze met die kl*te Windows moeten werken, ook al heeft die geen problemen maar werkt die gewoon liever op Mac.

      De beste optie is om in geval van ontevredenheid dit te melden aan het bedrijf zelf. [emoji57]
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment

      Working...
      X