Telenet
Wat wil je dan?
Dat ze bij elke klant dat belt na 2,5 minuten zegt dat ze gaan neerleggen?
Vermoedelijk heb je nooit in een groot bedrijf gewerkt, anders zou je weten dat men NOOIT personeel kan voorzien voor piekmomenten, altijd voor het gemiddelde.
Stel dat Telenet in gans het land plat gaat, dan kunnen ze toch moeilijk 1 miljoen medewerkers hebben om iedereen binnen de 2,5 minuten te woord te staan?
Zelfs niet met 20.000 bellers.
Beetje realistisch blijven. [emoji23]
Edit: Als men voorrang wil hebben, dan moet men maar een betalend contract afsluiten met duidelijk gedefinieerde SLA.
Maar als particulier zie ik daar weinig nut in.
Oorspronkelijk geplaatst door nete
Bekijk bericht
Dat ze bij elke klant dat belt na 2,5 minuten zegt dat ze gaan neerleggen?
Vermoedelijk heb je nooit in een groot bedrijf gewerkt, anders zou je weten dat men NOOIT personeel kan voorzien voor piekmomenten, altijd voor het gemiddelde.
Stel dat Telenet in gans het land plat gaat, dan kunnen ze toch moeilijk 1 miljoen medewerkers hebben om iedereen binnen de 2,5 minuten te woord te staan?
Zelfs niet met 20.000 bellers.
Beetje realistisch blijven. [emoji23]
Edit: Als men voorrang wil hebben, dan moet men maar een betalend contract afsluiten met duidelijk gedefinieerde SLA.
Maar als particulier zie ik daar weinig nut in.
Comment