Telenet
Als dat dezelfde vraag is dat je ook telefonisch gesteld hebt, dan zou dat nog redelijk goed logisch zijn dat het geklasseerd werd wegens reeds behandeld.
Maar ik heb uiteraard geen glazen bol waarmee ik kan zien wat er echt aan de hand is. [emoji6]
Wat heeft uw melding bij Fluvius eigenlijk met een eerste lijn helpdesk te maken? [emoji848]
En op wat baseert ge u om te beslissen dat het blijven hangen is bij onderbemande een eerste lijn?
Mijn persoonlijke ervaring met Fluvius valt anders wel goed mee.
Ik geef hier bijna wekelijks defecte straatlampen door aan Fluvius, standaard wordt dit binnen de 10 werkdagen of zo hersteld en telkens krijg ik daar zowel via e-mail als SMS een bericht van wanneer het opgelost is.
Logisch dat ze die herstellingen in een regio combineren, voor één defecte lamp kunnen ze moeilijk overal met spoed naartoe rijden.
Ooit eens twee straten zonder licht gehad, gemeld en de dag nadien al hersteld.
Ik herken u hierin precies een beetje ? [emoji23]
Oorspronkelijk geplaatst door nete
Bekijk bericht
Maar ik heb uiteraard geen glazen bol waarmee ik kan zien wat er echt aan de hand is. [emoji6]
Een ander voorbeeldje: achter onze tuin ligt een voetweg die men van verlichting gaat voorzien. Sinds november staan de palen er, bovenaan open en dus zonder lampen. Ik meld dit aan Fluvius.
Na een volle maand (hoe is het mogelijk) een antwoord dat men het gaat doorgeven aan de betreffende dienst. Eén dag (jaja één dag) later een uitleg hoe de zaak in mekaar zit (de lampen moeten nog geleverd worden)
Zoveelste bewijs: vrijwel al die eerste lijn helpdesks zijn gruwelijk onderbemand, eens die voorbij gaat het ineens supersnel.
Na een volle maand (hoe is het mogelijk) een antwoord dat men het gaat doorgeven aan de betreffende dienst. Eén dag (jaja één dag) later een uitleg hoe de zaak in mekaar zit (de lampen moeten nog geleverd worden)
Zoveelste bewijs: vrijwel al die eerste lijn helpdesks zijn gruwelijk onderbemand, eens die voorbij gaat het ineens supersnel.
En op wat baseert ge u om te beslissen dat het blijven hangen is bij onderbemande een eerste lijn?
Mijn persoonlijke ervaring met Fluvius valt anders wel goed mee.
Ik geef hier bijna wekelijks defecte straatlampen door aan Fluvius, standaard wordt dit binnen de 10 werkdagen of zo hersteld en telkens krijg ik daar zowel via e-mail als SMS een bericht van wanneer het opgelost is.
Logisch dat ze die herstellingen in een regio combineren, voor één defecte lamp kunnen ze moeilijk overal met spoed naartoe rijden.
Ooit eens twee straten zonder licht gehad, gemeld en de dag nadien al hersteld.
Ik herken u hierin precies een beetje ? [emoji23]
Comment