Kärcher FC 3 of FC 5 of FC 7, steeds draadloos natuurlijk.
Er is wel een groot verschil tussen een robotje dat op zichzelf rondrijdt en hetgeen hier aangekaart werd door TS.
Deze toestellen vind ik persoonlijk (eigen idee) geen handige en vanzelf gaat het ook niet.
Het zijn hulpmiddelen, maar geen lichte en niet tijdbesparend … ik had er persoonlijk meer van verwacht. [emoji6]
Of iemand anders deze wel goed vindt, dat kan ik niet in hun plaats bepalen.
In de Brico stonden er vorig WE twee naast elkaar van een ander merk en de Kärcher was bijna drie keer zo duur en kon minder.
Als je er mee geholpen bent, dan is duur ook weer een raar woord.
Of er niets beter is dan zelf borstelen weet ik niet zo meteen … iemand vinden dat het in uw plaats doet is ook een oplossing, maar het kost meer. [emoji23]
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri
Bekijk bericht
Deze toestellen vind ik persoonlijk (eigen idee) geen handige en vanzelf gaat het ook niet.
Het zijn hulpmiddelen, maar geen lichte en niet tijdbesparend … ik had er persoonlijk meer van verwacht. [emoji6]
Of iemand anders deze wel goed vindt, dat kan ik niet in hun plaats bepalen.
In de Brico stonden er vorig WE twee naast elkaar van een ander merk en de Kärcher was bijna drie keer zo duur en kon minder.
Als je er mee geholpen bent, dan is duur ook weer een raar woord.
Of er niets beter is dan zelf borstelen weet ik niet zo meteen … iemand vinden dat het in uw plaats doet is ook een oplossing, maar het kost meer. [emoji23]
Comment