Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kärcher FC 3 of FC 5 of FC 7, steeds draadloos natuurlijk.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Kärcher FC 3 of FC 5 of FC 7, steeds draadloos natuurlijk.

    Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
    Dan heeft dit forum weinig zin meer eh.
    Iets typen dat ge niet leest is ook niet echt nuttig. [emoji23]
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #32
      Re: Kärcher FC 3 of FC 5 of FC 7, steeds draadloos natuurlijk.

      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Iets typen dat ge niet leest is ook niet echt nuttig. [emoji23]
      Lezen is het probleem niet….onthouden is erger.
      Maar herhaling is een zeer belangrijk didactisch principe.
      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
      Si non, on devient bonbon
      Et les gens nous mangent !"

      Comment


      • #33
        Kärcher FC 3 of FC 5 of FC 7, steeds draadloos natuurlijk.

        Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
        Lezen is het probleem niet….onthouden is erger.
        Maar herhaling is een zeer belangrijk didactisch principe.
        Herlees #25 dan nog eens … daar staat de link naar het product.
        Ik herhaal … #25. [emoji6]
        Niet vergeten te herlezen hé. [emoji23]
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #34
          Re: Kärcher FC 3 of FC 5 of FC 7, steeds draadloos natuurlijk.

          Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
          Zijn het beiden systemen die water opzuigen ?
          En waarom de Kärcher niet meer kopen ? Te zwaar ?
          Als die toestellen niet zwaar genoeg zijn dan zouden waarschijnlijk niet grondig genoeg kuisen, mijn gedacht ee.
          Nilfisk maakt ook zo'n systeem en dan nog een totaal, voor mij alleszins, onbekend merk.
          Keuze genoeg en dan begint de service bij mij ook een rol te spelen.
          Het zal dus voor mij tussen Kärcher en Leifheit hoewel dat de deze die het moet (?) gebruiken geen supporter is van Leifheit, maar bij mij speelt het feit van één brede rol..................een rol te spelen.
          Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #35
            Re: Kärcher FC 3 of FC 5 of FC 7, steeds draadloos natuurlijk.

            Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
            Het zal dus voor mij tussen Kärcher en Leifheit hoewel dat de deze die het moet (?) gebruiken geen supporter is van Leifheit, maar bij mij speelt het feit van één brede rol..................een rol te spelen.
            Niet alles van Leifheit is goed, maar ook van Kärcher is niet alles goed.
            Altijd hetzelfde, als men de goedkopere spullen van een merk koopt, is dat niet hetzelfde als de wat duurdere spullen.
            Ik wou die Leifheit eerst ook niet, mijn vrouw wel.
            Uiteindelijk ben ik ook rap van mening veranderd.
            Ne mens moet zijn goesting kopen. [emoji6]
            Let wel waar je koopt, prijzen zijn soms zeer uiteenlopend.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #36
              Kärcher FC 3 of FC 5 of FC 7, steeds draadloos natuurlijk.

              Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
              Nilfisk maakt ook zo'n systeem en dan nog een totaal, voor mij alleszins, onbekend merk.
              Nilfisk een onbekend merk Luc?
              Nilfisk is toch wel de rolls onder de industriële reinigingsmachines
              en maakt de beste stofzuigers ter wereld en ook een voordeel,
              je kan praktisch alle onderdelen apart kopen.
              Of die kwaliteit er ook is in hun consumenten toestellen dat weet
              ik niet.
              De verdeler en hersteldienst voor België zit in Sint-Pieters-Leeuw.

              Comment


              • #37
                Re: Kärcher FC 3 of FC 5 of FC 7, steeds draadloos natuurlijk.

                Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                Nilfisk een onbekend merk Luc?
                Nilfisk is toch wel de rolls onder de industriële reinigingsmachines
                en maakt de beste stofzuigers ter wereld en ook een voordeel,
                je kan praktisch alle onderdelen apart kopen.
                Of die kwaliteit er ook is in hun consumenten toestellen dat weet
                ik niet.
                De verdeler en hersteldienst voor België zit in Sint-Pieters-Leeuw.

                https://www.nilfisk.com/nl-be%2Fdien...e48f5dbdc2155d
                Ik denk dat je het gewoon verkeerd leest. RF bedoelt hoogstwaarschijnlijk dat er naast Nilfisk nog een merk is die dergelijk type maakt, en dat hij dit merk (waarvan hij de naam niet opgeeft) helemaal niet kent.
                Last edited by Guest43; 24 februari 2022, 07:16.

                Comment


                • #38
                  Re: Kärcher FC 3 of FC 5 of FC 7, steeds draadloos natuurlijk.

                  Oorspronkelijk geplaatst door pappietje Bekijk bericht
                  Ik denk dat je het gewoon verkeerd leest. RF bedoelt hoogstwaarschijnlijk dat er naast Nilfisk nog een merk is die dergelijk type maakt, en dat hij dit merk (waarvan hij de naam niet opgeeft) helemaal niet kent.
                  Zal zoiets zijn pappietje, het geschreven woord kan wel eens verkeerd
                  begrepen worden, kan mij ook niet voorsellen dat Luc Nilfisk niet zou kennen.

                  Comment


                  • #39
                    Re: Kärcher FC 3 of FC 5 of FC 7, steeds draadloos natuurlijk.

                    Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                    Zal zoiets zijn pappietje, het geschreven woord kan wel eens verkeerd
                    begrepen worden, kan mij ook niet voorsellen dat Luc Nilfisk niet zou kennen.
                    Wees er maar zeker van Geert dat ik Nilfisk ken.
                    Slede stofzuiger en hogedrukspuit.
                    Stofzuiger is niet te evenaren, een stuk van € 2,00 opzuigen is kinderspel, en wat die hogedrukreiniger kan moet je ons terras eens vragen.
                    Dat merk dat ik niet ken wordt bij VDB verkocht, maar er zijn nog meer merken hoor, zoals Einheil bijvoorbeeld.
                    Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
                    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                    Comment


                    • #40
                      Re: Kärcher FC 3 of FC 5 of FC 7, steeds draadloos natuurlijk.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                      Wees er maar zeker van Geert dat ik Nilfisk ken.
                      Slede stofzuiger en hogedrukspuit.
                      Stofzuiger is niet te evenaren, een stuk van € 2,00 opzuigen is kinderspel, en wat die hogedrukreiniger kan moet je ons terras eens vragen.
                      Dat merk dat ik niet ken wordt bij VDB verkocht, maar er zijn nog meer merken hoor, zoals Einheil bijvoorbeeld.
                      En ? Nog niks gekozen, Luc ?
                      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                      Si non, on devient bonbon
                      Et les gens nous mangent !"

                      Comment


                      • #41
                        Kärcher FC 3 of FC 5 of FC 7, steeds draadloos natuurlijk.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                        En ? Nog niks gekozen, Luc ?
                        Curieuzeneus. [emoji23]
                        Stel … dat ge nu zelf ene zou kopen, dan kunt ge daarna nog wat raad geven aan Luc volgens uw bevindingen. [emoji6]
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • #42
                          Re: Kärcher FC 3 of FC 5 of FC 7, steeds draadloos natuurlijk.

                          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                          Curieuzeneus. [emoji23]
                          Stel … dat ge nu zelf ene zou kopen, dan kunt ge daarna nog wat raad geven aan Luc volgens uw bevindingen. [emoji6]
                          Hier veel parket, dus zo’n Kärcher zou daar al niet bruikbaar zijn. Maar ne mens mag toch interesse tonen ? Schoonouders zijn ook op de sukkel en ze doen graag nog veel zelf, dus alle hulpjes zijn welkom. ( poetshulp is al wel aangevraagd hoor )
                          ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                          Si non, on devient bonbon
                          Et les gens nous mangent !"

                          Comment


                          • #43
                            Re: Kärcher FC 3 of FC 5 of FC 7, steeds draadloos natuurlijk.

                            Mobaninke, volgende week ga ik eens kijken bij iemand die zijn Kärcher zou wegdoen.
                            Maar ik zou ook graag die Leifheit eens bezig zien. Nilfisk is ernaar zoeken met een vergrootglas maar wat ik gevonden heb was met draad en dat wil de andere kant van mijn Bed niet.
                            En die wilt nooit iets tweede hands kopen ook niet. Ze heeft ooit eens een Honda Civic in occasie gekocht en ze heeft haar "sleppen" eraan verbrand en sindsdien kijk ze zelfs niet meer naar tweedehands zaken, zelfs geen bierglas niet in de kringloop.
                            Maar waarom denk je dat Kärcher niet gaat op parket? Er zijn er twee die mij een PM gestuurd hebben en die gebruiken ze op parket (wel ander fles product) een ander doet er zijn oprit zelfs mee.
                            Je hebt ook borstel soorten die speciaal aan de vloer aangepast zijn.
                            Ik weet het nog niet, normaal blijf ik bij Kärcher maar..........................die Leifheit (mijn vrouw moet er niks van hebben) en die Nisfilsk gebruiken één breede rol waar Kärrcher twee smallere rollen met een ruimte ertussen in gebruikt waardoor er strepen ontstaan.
                            Beetje gelijk met alles hé voor en nadelen overwegen.
                            We zullen zien, ik koop nooit iets overhaast buiten een Gordon Scotch (hik)
                            Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
                            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                            Comment


                            • #44
                              Kärcher FC 3 of FC 5 of FC 7, steeds draadloos natuurlijk.

                              Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                              Hier veel parket, dus zo’n Kärcher zou daar al niet bruikbaar zijn.
                              Maar ne mens mag toch interesse tonen ?
                              Interesse tonen is goed, maar mocht je dan ook wat info lezen … dan zou je al veel weten. [emoji848]
                              Kijk eens op de website van de Kärcher, alle info staat heel duidelijk vermeld en zeker ook wat parket betreft.
                              En je hebt toch ook heel veel tegels? [emoji6]

                              Mocht Google niet werken: https://www.kaercher.com/be/home-gar...-cordless.html
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

                              Comment


                              • #45
                                Re: Kärcher FC 3 of FC 5 of FC 7, steeds draadloos natuurlijk.

                                Ondertussenwat verder onderzoek gedaan.
                                Nilfisk, Kärcher en Leifheit vallen af en dat onbekend merk haalt het voorlopig.
                                Omdat:
                                1. op batterijen werkt.
                                2. eerst het stof opzuigt.
                                3. nadat er gedweild is de grond wordt gedroogd en dat laatste kan enkel dat onbekend merk.
                                Maar je ziet zo dat het goede kwaliteit is.
                                Het merk is Bissell [KLIK]

                                Enig nadeel, als je dat wilt, het is redelijk duur.
                                Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
                                Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                                Comment

                                Working...
                                X