Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gsm achter het stuur…nieuwe regels

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Gsm achter het stuur…nieuwe regels

Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
    Kunnen we dan ook kranten, scheermachines, koffie, blikjes bier, krultangen (en het was geen vrouw...), papperassen, etc achter het stuur verbieden? Al die dingen kom ik regelmatig tegen op de baan in handen van "bestuurders".
    Ja! Alles wat de aandacht in het verkeer verstoord: zoals een hond los op de achterbank; jengelende kinderen en een tetterende echtgenoot(e)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
      Ja! Alles wat de aandacht in het verkeer verstoord: zoals een hond los op de achterbank; jengelende kinderen en een tetterende echtgenoot(e)
      Daar heeft dit bedrijf (https://www.thule.com/nl-nl/cargo-ca...ar-top-carrier) een passende oplossing voor
      Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Doet me aan een ander moment op de baan denken. Ik zag achter in de wagen voor mij van alles gebeuren op de achterbank. Leek inderdaad een loslopende hond op de achtebank. Tot aan het rode licht..... het was een bloot achterste, er waren er 2 van bil aan het gaan op de achterbank (kruispunt Leopold III laan en Bordet laan)

Ik veronderstel dat dat ook de aandacht van de weg afleidt?

Comment

Zolang de chauffeur zich daar niet laat door afleiden toch niets aan de hand :-)
          Albums
          Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Ik vond de steeds dezelfde wederkerende ergernis verwekkende reclamespots op de radio verschrikkelijk afleidend. Op den duur zette ik de radio gewoon uit. Nu luister ik reclamevrij op DAB

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
              Daar heeft dit bedrijf (https://www.thule.com/nl-nl/cargo-ca...ar-top-carrier) een passende oplossing voor
              Ahhh … de schoonmoeder-kist. [emoji23][emoji23][emoji23]
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Working...
              X