Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vraagje aan de experts.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: vraagje aan de experts.

Het spreekwoord luid "op een oude fiets moet je leren rijden".
    Je bent nooit uitgeleerd. Dus je moet altijd met een oude fiets rijden.

Maar hoe komen we aan oude fietsen?
    Iemand moet toch nieuwe fietsen oud maken dan.
    Dat doen ze met toonzaalmodellen. Daar maken ze oude nieuwe fietsen van nieuwe fietsen die oud moeten worden.
    De fietsenmaker doet dit.
    En zo kan je alsnog op een nieuwe oude fiets rijden zonder in tegenstelling te zijn met het gezegde.
    Amen.

Comment

vraagje aan de experts.

Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
      Ik ben dan ook geen expert maar mij lijken die lasnaden identiek te zijn vooral de slakinsluitingen zijn op dezelfde plaats.
      Slakinsluitingen bij aluminium???
      Wat ik hier zie zijn twee totaal verschillende lasnaden en deze
      zijn alle twee niet van de mooiste, zelf kan ik zonder stoefen stukken beter lassen durf ik hier beweren.
      Volgens mij zeker geen fietsen van een topmerk, maar eerder
      Chinese goedkope invoer, kan je trouwens ook zien aan
      het gebruikte snelsluitsysteem van de kaderscharnier.
      Last edited by Guest42; 31 oktober 2021, 14:48.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
        Chinese goedkope invoer, kan je trouwens ook zien aan het gebruikte snelsluitsysteem van de kaderscharnier.
        Chinees is daarom niet altijd slecht, hun “safty” is in elk geval in orde. [emoji6]

Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Beste forumleden ,
          Jullie zijn allemaal bedankt ,en zeker voor de antwoorden,
          Had eigenlijk gehoopt dat je die wazige foto wat kon verbeteren ,dat je de gelijkenis
          Nog wat beter kon benadrukken.
          Als je een aankoop doet ,en je staat erop dat het nieuw moet zijn ,dus geen toonzaalmodel ,
          Waaraan je kan zien, dat het al wat heeft meegemaakt .(hier en daar wat lakschade)
          En de verkopen beweerd toch dat het nieuw is, maar zelf weet je dat die staat te liegen dat ie zwart ziet.
          Daarvan begint mijn bloed te koken ,en heb hierdoor de koop ontbonden ,met wederzijds akkoord.
          In plaats van gewoon eerlijk te zijn ,en een voorstel doen ,van wat extra korting te geven en zo de deal te sluiten .
          Heb van jullie commentaren echt genoten ,van het een al wat meer dan het andere.

Comment

vraagje aan de experts.

Oorspronkelijk geplaatst door minibike Bekijk bericht
            Als je een aankoop doet ,en je staat erop dat het nieuw moet zijn ,dus geen toonzaalmodel ,
            Waaraan je kan zien, dat het al wat heeft meegemaakt .(hier en daar wat lakschade)
            Ten eerste is een standaard toonzaalmodel ook een nieuw exemplaar, anders is het gesteld met demomodel of testmodel.
            Maar als je nu komt zeggen dat het toonzaalmodel allerlei krassen heeft, waarom kom je dan nog af met een foto van een las?
            En de verkopen beweerd toch dat het nieuw is, maar zelf weet je dat die staat te liegen dat ie zwart ziet.
            Daarvan begint mijn bloed te koken ,en heb hierdoor de koop ontbonden ,met wederzijds akkoord.
            Waarom kom je dan nog de vraag stellen als je zelf al overtuigd bent van het tegendeel?
            In plaats van gewoon eerlijk te zijn ,en een voorstel doen van wat extra korting te geven en zo de deal te sluiten.
            Je komt hier om hulp vragen, wat erop duidt dat je het eigenlijk zelf niet met zekerheid weet … is het dan niet wat overdreven om de verkoper meteen van bedrieger te beschuldigen? [emoji848]

Oorspronkelijk geplaatst door minibike Bekijk bericht
            Had eigenlijk gehoopt dat je die wazige foto wat kon verbeteren ,dat je de gelijkenis
            Nog wat beter kon benadrukken.
            Waarom heb je die vraag dan niet meteen gesteld in plaats van een wat bizar topic te starten? [emoji849]
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
              Het spreekwoord luid "op een oude fiets moet je leren rijden".
              Klopt niet wat je hier schrijft, het moet zijn;
              " Op een oude vrouw moet je leren ne......".

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
              Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Working...
              X