Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vraagje aan de experts.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: vraagje aan de experts.

Als de typenummers van de fietsen de zelfde zijn dan zijn ze identiek.
    Toonzaalmodel wordt nogal eens gebruikt voor demo.
    Als ik het goed voor heb,is de totaal gereden afstand op de display niet te wissen.De rest kun je resetten.
    Daar kun je dan aan zien of er veel mee gereden is.
    Eventueel kun je op een toonzaalmodel wat korting bekomen en zal de garantie toch dezelfde zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demuro Bekijk bericht
      Eventueel kun je op een toonzaalmodel wat korting bekomen en zal de garantie toch dezelfde zijn.
      Het is ook niet omdat het een toonzaalmodel is, dat er mee gereden werd … meestal gewoon voorraad en daar is dan geen verschil met een andere dat nog uit de doos moet komen en misschien pas binnen 8 maand geleverd kan worden.

Maar het lijkt er op dat TS al van zijne fiets gevallen is. [emoji23][emoji23][emoji23]
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Met zo veel grote rupsen moet het wel een mooi vlinderjaar worden..
        http://www.smuttynose.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door minibike Bekijk bericht
          Omdat ze mij een toonzaalmodel wilden verkopen ,nu geen vragen meer. ik wil antwoorden.
          Ik zal u een antwoord geven: U kunt beter een hond aanschaffen en dagelijks zijn tanden poetsen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door minibike Bekijk bericht
            De ene fiets zou een toonzaalmodel zijn en de andere nieuw uit de doos.
            Zijn ze gevaccineerd?
            ​​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              En waarom het verschillende zijn … dat moet hij niet vragen. [emoji23]
              De lasnaden zijn als de vingerafdruk Freddy, en bij de foto’s hoef je zeker geen expert te zijn om te zien dat deze heel verschillend zijn.

Comment

Wat is eigenlijk het verschil tussen een toonzaalmodel en eentje nieuw uit de doos?
                Ze zijn toch allebei nieuw?
                Alle fietsen die ik ooit gekocht heb, die zijn altijd uit de toonzaal gehaald, ze hebben er nooit eentje voor mij moeten uitpakken, want dat was altijd al gebeurd.
                Dat er met die fietsen soms een paar meter gereden is door iemand die de fiets wou proberen, dat is voor mij ook geen probleem, het is niet zo dat er al honderden kilometers mee gereden is.
                De laatste fiets die ik gekocht heb, dat was een overjaars model, het nieuwe model had alleen andere kleuren (mat zwart met groene lijntjes voor het nieuwe model in plaats van glanzend zwart met rode lijntjes voor de "oude" die er nog stond), maar die was uitverkocht, door de fiets te kiezen die al langer in de toonzaal stond kreeg ik een flinke korting (voor 100% dezelfde fiets, met exact dezelfde onderdelen).
                http://barthuysmans.smugmug.com/
                BD0338BE

Comment

vraagje aan de experts.

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                  …/… bij de foto’s hoef je zeker geen expert te zijn om te zien dat deze heel verschillend zijn.
                  Ik weet het, maar wou gewoon geen volledig antwoord geven na zijn arrogante bemerking. [emoji6]
                  Maar ik denk dat TS met ons voeten aan het spelen is want net het deel waar je het kan zien, dat toont hij ons.
                  Mocht hij niet weten naar wat kijken, dan zou hij de volledige fiets laten zien. [emoji848]
                  Last edited by VerSeg; 31 oktober 2021, 10:02.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

Ik weet het, maar wou gewoon geen volledig antwoord geven na zijn arrogante bemerking. [emoji6]
                    Maar ik denk dat TS met ons voeten aan het spelen is want net het deel waar je het kan zien, dat toont hij ons.
                    Mocht hij niet weten naar wat kijken, dan zou hij de volledige fiets laten zien. [emoji848]
                    Zijn er nu nog verse komkommers ? Is dat niet al wat laat op het seizoen ?
                    Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                      De lasnaden zijn als de vingerafdruk Freddy, en bij de foto’s hoef je zeker geen expert te zijn om te zien dat deze heel verschillend zijn.
                      Ik ben dan ook geen expert maar mij lijken die lasnaden identiek te zijn vooral de slakinsluitingen zijn op dezelfde plaats.
                      Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                        Zijn er nu nog verse komkommers ? Is dat niet al wat laat op het seizoen ?
                        Ja hoor, volgens de houdbaarheidsdatum op de bokaal zijn ze nog redelijk vers. [emoji23]
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

vraagje aan de experts.

Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
                          Ik ben dan ook geen expert maar mij lijken die lasnaden identiek te zijn vooral de slakinsluitingen zijn op dezelfde plaats.
                          Verschil van kijkhoek en lichtinval maakt het niet zo eenvoudig, ook is ene foto zodanig slecht van kwaliteit.
                          Enkel al een andere reflectie kan het er al anders doen uitzien, zeker op een klein scherm.
                          Blijft nog de vraag, waar is TS? [emoji848]
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

Comment

Verschil
                            Blijft nog de vraag, waar is TS? [emoji848]
                            Nie moeilik woek zeg, TS wil geen vragen meer maar antwoorden en hij zijt bezig of ingelegde komkommers.
                            Zoeje nie beter augurken vretten?

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                            Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

vraagje aan de experts.

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                              Zoeje nie beter augurken vretten?
                              Te veel azijn. [emoji23]
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

Comment

En we mochten geen vragen stellen. Ondertussen er toch al een viertal gezien. Zijn het er wel vier of is het vijf?
                                En gezien we geen vragen mogen stellen, vraag ik me toch af waarom ieder verhaal 1 einde heeft en een worst 2?
                                https://www.fotospotter.be
                                Je suis content d’être heureux

Comment

Working...
                                X