Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Autokeuring

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Autokeuring

    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Niettegenstaande er nog voldoende plaatsen vrij waren op afspraak, stond de meerderheid blijkbaar liever in de file aan te schuiven.
    Waren die plaatsen ook vrij op de afspraakkalender ?
    Toen ik een paar maand terug 2u30 mocht aanschuiven heb ik ook maar tussen 5 en 10 wagens op de afspraaklijn zien passeren, maar een afspraak maken zat er al lang niet meer in.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

    Comment


    • Re: Autokeuring

      Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
      Waren die plaatsen ook vrij op de afspraakkalender ?
      Toen ik een paar maand terug 2u30 mocht aanschuiven heb ik ook maar tussen 5 en 10 wagens op de afspraaklijn zien passeren, maar een afspraak maken zat er al lang niet meer in.
      Toen ik mijn afspraak gemaakt heb, toen waren er enorm veel plaatsen vrij gedurende enkele weken kon men elke dag zonder probleem voldoende vrije plaatsen vinden. (hier eerder gepost).
      Om het kwartier was er een plaats vrij, de ganse dag door.
      Wie vandaag geen afspraak had, die zal er ook wel een paar uur gestaan hebben vrees ik.
      Dat er vandaag weinig op afspraak kwamen, weet ik omdat die het mij gezegd heeft en niet omdat ik daar een paar uur staan kijken heb. [emoji6]
      Als u 2u30 heeft aangeschoven, dan zou dat volgens de agenda hier betekenen dat er op die tijd maximum 10 op afspraak konden komen op 1 lijn.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • Re: Autokeuring

        Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
        Waren die plaatsen ook vrij op de afspraakkalender ?
        Toen ik een paar maand terug 2u30 mocht aanschuiven heb ik ook maar tussen 5 en 10 wagens op de afspraaklijn zien passeren, maar een afspraak maken zat er al lang niet meer in.
        Het zijn enkele weken met vrij veel vakantiedagen hé. Dan is men liever weg dan naar de keuring.

        Comment


        • Autokeuring

          Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
          Het zijn enkele weken met vrij veel vakantiedagen hé. Dan is men liever weg dan naar de keuring.
          Aan de tientallen die er zonder afspraak stonden (en enkele uren mogen aanschuiven) te zien niet echt. [emoji6]
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment

          Working...
          X