Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Versoepeling maatregelen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Versoepeling maatregelen

    Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk bericht
    Niet te geloven hoeveel dommigheid die uitkraamt.
    Corona richt nu blijkbaar ook wat bijkomende hersenschade aan:
    https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf202...=1778527235308
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

    Comment


    • Re: Versoepeling maatregelen

      Och, wat je tegenwoordig niet allemaal leest over dit onderwerp
      In vergelijking met maart is nog maar 30 procent van de bevolking gemotiveerd. Wij lieten enkele mensen aan het woord.
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

      Comment


      • Re: Versoepeling maatregelen

        Ach ja, de media,ook onze nationale zender en zeker fabeltjeskranten zoeken en vinden wel mensen om de controverse te voeden. Iemand die akkoord is met de maatregelen zal zelden zijn mening zien verschijnen. En de naïevelingen trekken zich hier aan op, en maar vergelijkingen maken, om hun eigen kronkels rechtlijnig te maken, zo wensen ze toch, en voelen zich gesterkt als ze de gazettenshit lezen. Je krijgt dan uitspraken zoals van die K3 madam. Die de cirkel weer rond maakt voor de media.
        Last edited by guido.g; 19 augustus 2020, 19:57.
        https://ggpics.be/

        Comment


        • Re: Versoepeling maatregelen

          Ik sta met de dag meer verstomd van het feit dat er vreselijk veel idioten rondlopen in onze maatschappij, niet in het minst in de coronazaak. Ze hebben wel allen één ding gemeen : ze kennen er niks van en halen alles van "het internet". Kwestie van "gezond te willen nadenken".
          Laat ze nu nog een vaccin vinden, binnen de kortste keren krioelt het van de antivaxxers die beweren dat er in het vaccin een sequentie is ingebouwd die je bewustzijn overneemt. past allemaal in het kraam van Gates en Soros die de wereldheerschappij willen.

          Comment


          • Re: Versoepeling maatregelen

            Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk bericht
            Ik sta met de dag meer verstomd van het feit dat er vreselijk veel idioten rondlopen in onze maatschappij, niet in het minst in de coronazaak. Ze hebben wel allen één ding gemeen : ze kennen er niks van en halen alles van "het internet". Kwestie van "gezond te willen nadenken".
            Laat ze nu nog een vaccin vinden, binnen de kortste keren krioelt het van de antivaxxers die beweren dat er in het vaccin een sequentie is ingebouwd die je bewustzijn overneemt. past allemaal in het kraam van Gates en Soros die de wereldheerschappij willen.
            Grappig ... hetgeen je hier neerschrijft als besluit komt ook van info op het internet. [emoji23][emoji23][emoji23]
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • Re: Versoepeling maatregelen

              Ik kom alleen buiten voor de boodschappen en de nodige wandeling of fietstocht (alleen en met mondmasker als er passanten zijn) en heb een kleine bubbel, edoch valt het soms moeilijk om die bubbel van 5 niet te overschrijden ...
              """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
              George Orwell

              Comment


              • Re: Versoepeling maatregelen

                Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                Ik kom alleen buiten voor de boodschappen en de nodige wandeling of fietstocht (alleen en met mondmasker als er passanten zijn) en heb een kleine bubbel, edoch valt het soms moeilijk om die bubbel van 5 niet te overschrijden ...
                Awel jij hebt nog het geluk dat je een bubbel hebt, ik heb hier buiten mijn echtgenote, niemand.


                Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
                Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.​

                Comment


                • Re: Versoepeling maatregelen

                  Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                  Awel jij hebt nog het geluk dat je een bubbel hebt, ik heb hier buiten mijn echtgenote, niemand.
                  Mijn echtgenote en ik leven ook in onze bubbel van twee.
                  We komen alleen buiten voor de weinige boodschappen en de nodige wandeling.
                  Andere goederen komen van lokale webwinkels , Coolblue en Amazon.de ( Bij Bol . com heb ik me gisteren uitgeschreven!! )
                  Brood bakken we zelf.
                  Sociale contacten gaan via WeChat, WhatsApp, e-mail en ook de goede oude vertrouwde en discrete brief met een postzegel.
                  Geschreven met de vulpen, dat maakt het persoonlijker en intiemer.

                  Last edited by Skitch; 21 augustus 2020, 00:26.
                  " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                  Comment


                  • Re: Versoepeling maatregelen

                    Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
                    ....
                    Covid is complex en de manier van besmetten evenzeer....
                    ....?
                    De manier van besmetten hoeft niet altijd complex te zijn zo blijkt
                    Soms zijn er zelfs de nodige "swingers faciliteiten" zoals in Cap d'Agde

                    "Op 1 testdag in Cap d’Agde meteen 100 positief getest".
                    Lichamen rollen hier elke nacht (en niet alleen 's nachts) over elkaar. Klik.

                    Comment


                    • Re: Versoepeling maatregelen

                      We worden beperkt tot leven in de bubble. Dit betekent 5 personen ....
                      Raar, de bubble voor de Zonde van Frankrijk is 30 personen ...
                      We mogen met een bubbel eten in restaurant, maar, je mag slechts met 2 personen (vanaf nu maandag) in de winkel ...
                      Een restaurant is toch ook een winkel ? Je koopt er in eerste geval eten en bijhorend gezelschap. Je blijft er eventueel wel (indien je geen doggiebag vraagt) tot je de aangekochte waren hebt opgebruikt.
                      https://www.fotospotter.be
                      Je suis content d’être heureux

                      Comment


                      • Re: Versoepeling maatregelen

                        Gisteren, pint gaan drinken, men vroeg tel nr, later gaan eten, daar vroeg men niks, plaats: Blankenberge ...
                        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                        George Orwell

                        Comment


                        • Re: Versoepeling maatregelen

                          Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
                          We worden beperkt tot leven in de bubble. Dit betekent 5 personen ....
                          Raar, de bubble voor de Zonde van Frankrijk is 30 personen ...
                          We mogen met een bubbel eten in restaurant, maar, je mag slechts met 2 personen (vanaf nu maandag) in de winkel ...
                          Een restaurant is toch ook een winkel ? Je koopt er in eerste geval eten en bijhorend gezelschap. Je blijft er eventueel wel (indien je geen doggiebag vraagt) tot je de aangekochte waren hebt opgebruikt.
                          Een restaurant staat voor het leveren van diensten.
                          Een winkel is het leveren van goederen.
                          Belangrijk onderscheid.
                          Minder glas dan vroeger, maar beter.

                          Comment


                          • Re: Versoepeling maatregelen

                            Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
                            Een restaurant staat voor het leveren van diensten.
                            Een winkel is het leveren van goederen.
                            Belangrijk onderscheid.
                            Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
                            We worden beperkt tot leven in de bubble. Dit betekent 5 personen ....
                            Raar, de bubble voor de Zonde van Frankrijk is 30 personen ...
                            We mogen met een bubbel eten in restaurant, maar, je mag slechts met 2 personen (vanaf nu maandag) in de winkel ...
                            Een restaurant is toch ook een winkel ? Je koopt er in eerste geval eten en bijhorend gezelschap. Je blijft er eventueel wel (indien je geen doggiebag vraagt) tot je de aangekochte waren hebt opgebruikt.
                            Ach meen je dat nu. Bubble is bij u prive, ronde is buiten, resto moet je gaan zitten max 10, naar de wc is masker. In de winkel is binnen, lopen= masker, kan je met 5 in het hokje ? Al die vergelijkentingen, echte belg je zoekt een reden, maar ik geloof het niet.
                            ,
                            https://ggpics.be/

                            Comment


                            • Re: Versoepeling maatregelen

                              Minder besmettingen in Antwerpen en meteen besluit men zowat een en ander af te schaffen, ipv even af te wachten hoe het verder zal evolueren ..
                              """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                              George Orwell

                              Comment


                              • Re: Versoepeling maatregelen

                                Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk bericht
                                Ach meen je dat nu. Bubble is bij u prive, ronde is buiten, resto moet je gaan zitten max 10, naar de wc is masker. In de winkel is binnen, lopen= masker, kan je met 5 in het hokje ? Al die vergelijkentingen, echte belg je zoekt een reden, maar ik geloof het niet.
                                ,
                                Neen, in die optiek ben ik geen echte Belg. Ik denk niet dat er ook maar 1 iemand me op fouten kan wijzen aangaande regelgeving gezondheidszorg, ...
                                Ik ben sinds 2 februari niet meer uit het kot geweest tenzij om naar de bakker, de beenhouwer, de apotheker en het UZ-Brussel te gaan.
                                Het begint wel akelig pijn aan te voelen, maar ik volg de regels. Ik wil niet geweten hebben dat ik eventueel anderen zou kunnen besmetten en ik wil nog minder op mijn geweten hebben van 'Had ik het maar geweten, had ik maar de regels gevolgd'. Mijn gezondheid zet ik niet op het spel.
                                Ik probeer enkel maar absurditeit te zien.
                                https://www.fotospotter.be
                                Je suis content d’être heureux

                                Comment

                                Working...
                                X