Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Versoepeling maatregelen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Versoepeling maatregelen

    Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
    Feit is wel dat we wereldwijd tot de absolute top behoren inzake nieuwe besmettingen.
    Vlaanderen met zijn torenhoog ego doet het zelfs nog slechter dan de rest van het land. Ik ben beschaamd.
    Zielig vast te stellen dat we met wat nep-maatregelen hieraan een eind willen maken.
    Het zijn vooral de Vlamingen die er hun botten aan vegen aan wat nodig is. Een volk dat niets liever doet dan "verkeerd". En dat is niet alleen voor vaccinatie, mondmaskers maar voor alles. Ook in het aan hun laars lappen van de wegcode, drinken achter het stuur, foefelen met de belastingen, .... Enige waar we de beste in zijn is achterpoortjes zoeken en ons goesting doen. En dit is het resultaat.

    Comment


    • Re: Versoepeling maatregelen

      Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
      ..........................
      Ik ben die Belgische politiek str#ntzat. De volgende verkiezingen stuur ik mijn kat.
      Doen wij al jaaaaaaaren. Ik ben die politiek dan ook reeds jaaaaaaaren zat.
      Ik denk dat wij (ook mijn vrouw dus) de zes laatste verkiezingen (zowel gemeente of land) ons kat gestuurd hebben .

      Comment


      • Re: Versoepeling maatregelen

        Zie maar dat Michel Vandenbosch dat niet te weten komt...

        Comment


        • Re: Versoepeling maatregelen

          Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
          Zie maar dat Michel Vandenbosch dat niet te weten komt...
          De laatste keer is ons kat zelfs niet teruggekomen... spoorloos verdwenen.
          Maar ik denk dat ik weet waar ze is. Waarschijnlijk zit onze kat in de gordijnen in de Wetstraat .

          De volgende keer zullen we onze hond moeten sturen, maar.... die hebben we niet.

          Comment


          • Re: Versoepeling maatregelen

            Had een test laten doen, ben namelijk snipverkouden, result. negatief
            """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
            George Orwell

            Comment


            • Re: Versoepeling maatregelen

              Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
              Had een test laten doen, ben namelijk snipverkouden, result. negatief
              Als het een sneltest was dan ben je toch maar 60% zeker dat de uitkomst juist was

              Deze testen gaan nu massaal als zoete broodjes over de toonbank hier in België, blijkbaar bijna overal uitverkocht
              Zal wel weer typisch Belgen zijn zeker, in het begin wc papier en nu zelftests hamsteren

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment


              • Re: Versoepeling maatregelen

                Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                Als het een sneltest was dan ben je toch maar 60% zeker dat de uitkomst juist was

                Deze testen gaan nu massaal als zoete broodjes over de toonbank hier in België, blijkbaar bijna overal uitverkocht
                Zal wel weer typisch Belgen zijn zeker, in het begin wc papier en nu zelftests hamsteren

                grts
                Sieg
                Laten testen !
                ik heb een snotvalling met massa's zakdoeken, verder geen last , jawel, zo nu en dan niezen .
                Vergeet niet: de verkoudheden zijn ook nog de wereld niet uit he !
                Last edited by toerist; 3 december 2021, 17:21.
                """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                George Orwell

                Comment


                • Re: Versoepeling maatregelen

                  Oorspronkelijk geplaatst door pappietje Bekijk bericht
                  Doen wij al jaaaaaaaren. Ik ben die politiek dan ook reeds jaaaaaaaren zat.
                  Ik denk dat wij (ook mijn vrouw dus) de zes laatste verkiezingen (zowel gemeente of land) ons kat gestuurd hebben .
                  Jammer maar helaas, NIET gaan stemmen is ongeveer het domste wat men kan doen ... zoek het maar op

                  Comment


                  • Re: Versoepeling maatregelen

                    Voor wie het mocht gemist hebben ... Laatstleden was er op Canvas (30 november) een uitzending "La Grippe Espagnolle" ... Een complete wake up call! Ondanks alle wetenschappelijke, maatschappelijke en watnog evolutie die we ondertussen hebben gezien, hebben we op 100 jaar tijd NIETS, maar dan werkelijk NIETS onthouden of bijgeleerd ivm een pandemie ... schokkend!

                    Comment


                    • Re: Versoepeling maatregelen

                      Naive vraag: Kan er mij iemand duidelijk uitleggen wat een "hoog risico contact" is of moet zijn en hoe men die herkent? Ik ben helaas nog niemand tegen gekomen waar dat op hun voorhoofd, in grote zwarte letters, geschreven stond dat ze dat waren? Ik vrees dus dat ik onmogelijk kan weten of ik in zulke omstandigheden gezeten heb.

                      Comment


                      • Re: Versoepeling maatregelen

                        Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                        Voor wie het mocht gemist hebben ... Laatstleden was er op Canvas (30 november) een uitzending "La Grippe Espagnolle" ... Een complete wake up call! Ondanks alle wetenschappelijke, maatschappelijke en watnog evolutie die we ondertussen hebben gezien, hebben we op 100 jaar tijd NIETS, maar dan werkelijk NIETS onthouden of bijgeleerd ivm een pandemie ... schokkend!
                        Ik heb er maar het laatste stukje van gezien. Als iemand een opname heeft, ik zou ze graag zien.

                        Maar het is inderdaad zo, we hebben niets geleerd. Wat er toen gebeurd is, is net wat er nu gebeurt. Besmettingen door reizigers, golven door massabijeenkomsten, nonchalance etc.

                        Comment


                        • Re: Versoepeling maatregelen

                          Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                          Naive vraag: Kan er mij iemand duidelijk uitleggen wat een "hoog risico contact" is of moet zijn en hoe men die herkent? Ik ben helaas nog niemand tegen gekomen waar dat op hun voorhoofd, in grote zwarte letters, geschreven stond dat ze dat waren? Ik vrees dus dat ik onmogelijk kan weten of ik in zulke omstandigheden gezeten heb.
                          Neen, je kan dat zo niet weten. Maar als je iemand gezien hebt van dichtbij zonder mondmaskers of je hebt er samen een half uur mee in de auto gezeten of een hele avond staan dansen, of pinten heisen aan de toog etc en die andere heeft het enkele dagen later te pakken, dan was dat een hoog risico contact. Jekan dan je kop in het zand steken en doen alsof er nies aan de hand is "want ik voel niets" of je verantwoordelijkheid nemen en jezelf in quarantaine houden tot je zeker bent dat je niets hebt.

                          Comment


                          • Re: Versoepeling maatregelen

                            Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                            Jammer maar helaas, NIET gaan stemmen is ongeveer het domste wat men kan doen ... zoek het maar op
                            Ik heb er geen enkel probleem mee dat ik dan op dat gebied de domste van ons landje ben 😉.

                            Comment


                            • Re: Versoepeling maatregelen

                              Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                              Naive vraag: Kan er mij iemand duidelijk uitleggen wat een "hoog risico contact" is of moet zijn en hoe men die herkent? Ik ben helaas nog niemand tegen gekomen waar dat op hun voorhoofd, in grote zwarte letters, geschreven stond dat ze dat waren? Ik vrees dus dat ik onmogelijk kan weten of ik in zulke omstandigheden gezeten heb.
                              Je hoeft dat niet te weten. Toen bleek dat wij positief testten op Corona, kregen wij een telefoontje van het contacttracing center die ons vroegen met wie wij de voorbije dagen in contact geweest waren. De mensen die ik toen op gaf kregen op hun beurt een sms of telefoontje dat ze een 'hoog risico contact'gehad hadden. Het hoeft dus niet op iemands voorhoofd te staan. Bij ons werkte het in ieder geval perfect.

                              Comment


                              • Re: Versoepeling maatregelen

                                Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
                                Ik heb er maar het laatste stukje van gezien. Als iemand een opname heeft, ik zou ze graag zien.
                                OP VRTNu: https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/la-grippe-espagnole/
                                Minder glas dan vroeger, maar beter.

                                Comment

                                Working...
                                X