Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet digicorder !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Telenet digicorder !

    Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk bericht
    Gooi dat ouderwets bakje de deur uit. Ik heb sinds 2013 een CI+ module van telenet toen voor 69€ gekocht. Dat is éénmalig. Alleen je kabel abonnement betaal je nog. Niks geen problemen, 1 afstandsbediening voor alles.
    Maar je kan niets opnemen, niets on demand bekijken, gewoon geen interactieve diensten.
    Je kan natuurlijk een recorder kopen, maar die kost dan ook weer geld en moet ook een CI+ kaartje hebben.
    En als je die CI+ even niet gebruikt, dan deactiveren ze die en kan je weer beginnen bellen. [emoji1785]
    Maar het werkt inderdaad met de standaard functies van de TV.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #32
      Re: Telenet digicorder !

      Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
      Waarom zou dat niet goed komen Freddy?
      Komt zeker goed, was een intern pretje met Marc. [emoji6]
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #33
        Re: Telenet digicorder !

        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Komt zeker goed, was een intern pretje met Marc. [emoji6]
        Ook nog een leuke optie, zoals je reeds weet is de afstandsbediening spraakgestuurd,
        maar er zit ook nog eens een bewegings sensor in, die de knoppen laat oplichten als
        je de afstandsbediening opneemt.

        Comment


        • #34
          Re: Telenet digicorder !

          Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
          Ook nog een leuke optie, zoals je reeds weet is de afstandsbediening spraakgestuurd,
          maar er zit ook nog eens een bewegings sensor in, die de knoppen laat oplichten als
          je de afstandsbediening opneemt.
          Nog straffer dan dat Marc die nog niet heeft. [emoji1]
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #35
            Re: Telenet digicorder !

            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Nog straffer dan dat Marc die nog niet heeft. [emoji1]
            Ik babbel al jaren met al mijn toestellen

            In de jaren 80 schakelde ik mijn lampen reeds aan met een klapschakelaar. - was een kit van Vellmann - die hadden echt coole dingen destijds
            ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
            Si non, on devient bonbon
            Et les gens nous mangent !"

            Comment


            • #36
              Re: Telenet digicorder !

              @Verseg, Ik bedoel dat de digicorder na 27 maanden afbetaald is (=9,2 euro/maand huur).
              Je loopt dan toch maar 3 maanden risico na de 2 jaar wettelijke garantie.

              Mijn ouders hebben minder dan 2 weken geleden een digicorder gekocht in leuven, de vorige was na net geen 4jaar stuk.
              Ze hebben de 'oude' box gekozen omdat er conflicten zouden zijn tussen de nieuwe box (met idd 35 euro opleg) en in hun geval de 2e digibox die in de keuken staat. Wat juist weet ik niet maar ik kan het wel eens navragen.

              En dat Leuven leeg loopt valt mij ook op, alleen bij telenet blijft het aanschuiven
              Ge kunt in het passeren altijd nog iets meegraaien van bij Tollet...

              Groeten!

              Comment


              • #37
                Telenet digicorder !

                Oorspronkelijk geplaatst door Bart Bever Bekijk bericht
                Ge kunt in het passeren altijd nog iets meegraaien van bij Tollet...

                Groeten!
                Veel hebben ze niet meer ... vermoedelijk stoppen ze vroeger dan gepland.
                Op één maand is heel veel verkocht, maar ik stap er zeker nog eens binnen al was het om een klapke te doen met de zoon.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #38
                  Re: Telenet digicorder !

                  Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                  Ik babbel al jaren met al mijn toestellen

                  In de jaren 80 schakelde ik mijn lampen reeds aan met een klapschakelaar. - was een kit van Vellmann - die hadden echt coole dingen destijds
                  Gelukkig maar jaren 80 Marc, (jaren 60-70) kwamen ze je daarvoor gratis met twee mannen ophalen
                  met een wit kamionetje en kreeg je gratis verblijf...

                  Comment


                  • #39
                    Re: Telenet digicorder !

                    Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                    -snipped-
                    En wat betreft doorspoelen reclames, daar komt zowiezo ooit een einde aan, of het nu Telenet, Proximus of gelijk wat is.
                    Ik begrijp niet waarom er niet meer consumenten tegen in opstand komen. Waarom zou ik verplicht reclame moeten zien? Nog even en er is ook -zoals sommige USA zenders- het beeldscherm opgedeeld in twee delen waarvan 1 het programma loopt en het andere deel continue reclameboodschappen weergeeft.
                    Stel, ik wil op VTM een film volgen maar door onvoorziene omstandigheden (bezoek) kan ik niet verder kijken. Als ik dan later weer wil verder kijken ben ik verplicht van voor af aan te kijken wegens doorspoelen beperkt. Dan zet ik nog liever mijn tv af. Stel je voor dat die reclameblaadjes in de brievenbus je verplichten om te lezen alvorens weg te gooien, gelijk hetzelfde.
                    Ik begrijp dat de inkomsten er van af hangen maar dat men creatiever is dan vandaag. Na de honderdste keer weet ik wel wat Trivago is en dat Dreft het beste is voor de afwas.
                    Hombre

                    Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                    Comment


                    • #40
                      Re: Telenet digicorder !

                      Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
                      Ik begrijp niet waarom er niet meer consumenten tegen in opstand komen. Waarom zou ik verplicht reclame moeten zien?...
                      Omdat vtm net als de SBS-zenders een COMMERCIËLE zender is.
                      Wil je geen onderbrekingen tijdens je programma’s moet je je beperken tot de publieke omroepen.
                      Wat ik dus ook doe (mijn huisgenoten niet ).

                      Comment


                      • #41
                        Telenet digicorder !

                        Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
                        Omdat vtm net als de SBS-zenders een COMMERCIËLE zender is.
                        Wil je geen onderbrekingen tijdens je programma’s moet je je beperken tot de publieke omroepen.
                        Klopt, maar hoeveel betalen we per maand om te kunnen opnemen en doorspoelen?
                        Als VTM ons dat voor niets wil laten betalen, dan moeten ze ook maar die kost dragen.

                        Op een avond heb je gemakkelijk 1 uur reclame, als 200.000 mensen een specifieke uitzending volgen ... dan is dat 200.000 uur verloren energie op één avond.
                        Van energiebesparing gesproken. [emoji6]
                        Dat met live kijken.
                        Gaat men het eerst opnemen en dan bekijken, dan is de energieverspilling maal twee. [emoji17]
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • #42
                          Re: Telenet digicorder !

                          Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                          Gelukkig maar jaren 80 Marc, (jaren 60-70) kwamen ze je daarvoor gratis met twee mannen ophalen
                          met een wit kamionetje en kreeg je gratis verblijf...
                          Toen kreeg je ook nog TWEE tonnetjes waspoeder in ruil voor 1 tonnetje DASH
                          Als dat niet “zot” is
                          ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                          Si non, on devient bonbon
                          Et les gens nous mangent !"

                          Comment


                          • #43
                            Re: Telenet digicorder !

                            Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
                            Omdat vtm net als de SBS-zenders een COMMERCIËLE zender is.
                            Wil je geen onderbrekingen tijdens je programma’s moet je je beperken tot de publieke omroepen.
                            Wat ik dus ook doe (mijn huisgenoten niet ).
                            Wel Pol, ik grotendeels ook. Geen problemen of gezever op Één of op Canvas.
                            Ook op hun website niet.
                            ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                            Si non, on devient bonbon
                            Et les gens nous mangent !"

                            Comment


                            • #44
                              Re: Telenet digicorder !

                              Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
                              Ik begrijp niet waarom er niet meer consumenten tegen in opstand komen. Waarom zou ik verplicht reclame moeten zien? Nog even en er is ook -zoals sommige USA zenders- het beeldscherm opgedeeld in twee delen waarvan 1 het programma loopt en het andere deel continue reclameboodschappen weergeeft.
                              Stel, ik wil op VTM een film volgen maar door onvoorziene omstandigheden (bezoek) kan ik niet verder kijken. Als ik dan later weer wil verder kijken ben ik verplicht van voor af aan te kijken wegens doorspoelen beperkt. Dan zet ik nog liever mijn tv af. Stel je voor dat die reclameblaadjes in de brievenbus je verplichten om te lezen alvorens weg te gooien, gelijk hetzelfde.
                              Ik begrijp dat de inkomsten er van af hangen maar dat men creatiever is dan vandaag. Na de honderdste keer weet ik wel wat Trivago is en dat Dreft het beste is voor de afwas.
                              Yep, dat een Dacia Swiffer goed kan inparkeren of dat we een BMW i3 moeten kopen, mogen ze van mij gerust voor de film eens laten zien, maar daarna de film geen 3-4 keer meer onderbreken.....
                              En begrijpt men niet goed dat de jeugd zich niet lang kan concentreren.....???
                              ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                              Si non, on devient bonbon
                              Et les gens nous mangent !"

                              Comment


                              • #45
                                Telenet digicorder !

                                Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                                Yep, dat een Dacia Swiffer goed kan inparkeren of dat we een BMW i3 moeten kopen, mogen ze van mij gerust voor de film eens laten zien, maar daarna de film geen 3-4 keer meer onderbreken.....
                                Vooral als ge al drie Swiffers gekocht hebt en toch moet blijven uitkijken naar de volgende waarbij dat ge mogelijks één zender meer kunt programmeren in de radio. [emoji16][emoji16][emoji16]
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

                                Comment

                                Working...
                                X