Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Basta terug nodig

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Basta terug nodig

Ja maar al bij al gaat het meestal toch redelijk goed. Allez wat een luxe zijn wij nu gewoon ? Vaak na 1 dag staan je gewenste producten al aan je voordeur.
    En ok, het gaat af en toe eens fout. En dat lees je dan ook op diverse fora. Elke keer dat het wél goed ging, maken de mensen geen topic aan.
    Er zijn véél belangrijker dingen om ons druk in te maken denk ik zo. Gezondheid bv......

En zeg nu maar “OK, Boomer”
    Last edited by Alfa Centauri; 2 januari 2020, 13:53.
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

Comment

OK, Boomer [emoji6]
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        OK, Boomer [emoji6]
        Waarom wist ik voor 100% dat precies deze Boomer zou reageren ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
          Omdat Boomers altijd terug samenkomen ... is een speciaal ras dat altijd hetzelfde doet. [emoji12]
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
              Het weer is een ander topic hoor. [emoji6]
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

• Basta terug nodig

Nete, dat is pas iets voor u hé. [emoji6]

Edit: Maar het klopte niet echt ... 12:35 geleverd. [emoji6]
                Dus op stap gaan kon toch niet, zelfs met zo’n tracking. [emoji106]
                Last edited by VerSeg; 7 januari 2020, 12:39.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

DPD:

Your parcel will be delivered by DPD today between 16:47 and 17:47.

Om 17:00 geleverd 👍👍👍

Comment

Mijn pakje uit Duitsland nog sneller dan her geluid...was er al 6 januari
                    Maar hier in Nederland kennen we gelukkig dan ook geen Basta.

Voor mij is deze "tijdsaanduiding" meer dan voldoende..blijf er niet speciaal voor thuis...zit ik weer 3 dagen achter de geraniums..

UPS

Ihre Bestellung wird verschickt nach:
                    xxxxxxxxxxx
                    Velden,
                    NL

Lieferung ca.:
                    Di, 07. Jan - Do, 09. Jan

Comment

Nete, dat is pas iets voor u hé. [emoji6]

Edit: Maar het klopte niet echt ... 12:35 geleverd. [emoji6]
                      Dus op stap gaan kon toch niet, zelfs met zo’n tracking. [emoji106]
                      Jawel, je kon je opmaken om rond 13 uur te vertrekken.
                      Ik heb trouwens geen behoefte aan zo'n eng tijdsvenster, het mag natuurlijk, maar eentje van 11 uur
                      Last edited by nete; 7 januari 2020, 23:21.
                      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

• Basta terug nodig

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                        Jawel, je kon je opmaken om rond 13 uur te vertrekken.
                        Ik heb trouwens geen behoefte aan zo'n eng tijdsvenster, het mag natuurlijk, maar eentje van 11 uur
                        Maar je weet nooit of het gerespecteerd zal worden, kan ook in een file staan, panne hebben, ongeval hebben, ... [emoji6]

Bij bPost is dat nooit 11 uur ... de uren van de postbode zijn ronde wijken normaal nooit zoveel af.
                        De werkelijke marge is hoogstens twee uur. [emoji6]
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mullie Bekijk bericht
                          Mijn pakje uit Duitsland nog sneller dan her geluid...was er al 6 januari
                          Maar hier in Nederland kennen we gelukkig dan ook geen Basta.

Voor mij is deze "tijdsaanduiding" meer dan voldoende..blijf er niet speciaal voor thuis...zit ik weer 3 dagen achter de geraniums..

UPS

Ihre Bestellung wird verschickt nach:
                          xxxxxxxxxxx
                          Velden,
                          NL

Lieferung ca.:
                          Di, 07. Jan - Do, 09. Jan
                          Het kan dus toch nog erger, een leveringsvenster van liefst 48u! En dan komen ze zelfs nog een dag te vroeg! Snoodaarts, ge moet maar durven ! Als je iets bestelt kan je je deur niet meer uit!

Comment

Maar je weet nooit of het gerespecteerd zal worden, kan ook in een file staan, panne hebben, ongeval hebben, ...

Bij bPost is dat nooit 11 uur ... de uren van de postbode zijn ronde wijken normaal nooit zoveel af.
                            De werkelijke marge is hoogstens twee uur.
                            De zoveelste keer dat ik dus tussen de lijntjes lees: Bpost tracking kompleet nutteloos (maar heeft ongetwijfeld een pak geld gekost).
                            Eén enkele keer was die 17 uur grens nog onvoldoende: om half vijf kreeg ik een berichtje in de prachtige tracking dat het niet ging lukken en dat ze "morgen tussen 8 en 17 uur" gingen leveren.
                            IK ben echt tevreden over Bpost als bezorger, enkel van dat onding dat ze Tracking noemen krijg ik het "een beetje" op mijn heupen.

Ik lees altijd "postbode" in uw reacties, hier is het, behoudens kleine pakjes die in de brievenbus passen, een koerier met auto die levert.
                            Last edited by nete; 8 januari 2020, 09:37.
                            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                              Ik lees altijd "postbode" in uw reacties, hier is het, behoudens kleine pakjes die in de brievenbus passen, een koerier met auto die levert.
                              Bij ons is dat dezelfde meneer.
                              Eerst doet hij met de auto zijn pakjes ronde, dan met de fiets de brievenronde.
                              en waar ik eigenlijk geen last heb van de tracking, heb ik meer last van de bezorger...
                              Belt aan alsof er een bom gaat ontploffen en voor je aan de deur geraakt is het pakje ergens gedumpt (deur, auto, vuilbak, poort, gok maar) en is meneer al vertrokken met de muziek volle bak...

Heb wel gemerkt dat ik hem het hardste kan irriteren.... door overdreven vriendelijk te blijven :-)
                              It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                                Bij ons is dat dezelfde meneer.
                                Eerst doet hij met de auto zijn pakjes ronde, dan met de fiets de brievenronde.
                                en waar ik eigenlijk geen last heb van de tracking, heb ik meer last van de bezorger...
                                Belt aan alsof er een bom gaat ontploffen en voor je aan de deur geraakt is het pakje ergens gedumpt (deur, auto, vuilbak, poort, gok maar) en is meneer al vertrokken met de muziek volle bak...

Heb wel gemerkt dat ik hem het hardste kan irriteren.... door overdreven vriendelijk te blijven :-)
                                Ha ha, dat is waar. De meesten bellen “dubbel”....zo twee keer na mekaar supersnel op de bel drukken, alsof ze willen zeggen: “ allez, ge moest al aan de deur staan”
                                Ik denk moest mijn bureau op de verdieping staat ipv gelijkvloers... ik zou het 3/4 van de tijd het niet halen....

Sommigen pakken het een beetje slimmer aan: ze zetten hun bestelwagen op onze oprit, ze bellen aan, en openen vervolgens hun bestelwagen om het pakje erbuiten te halen. Dit geeft je toch al iets meer tijd.

Comment

Working...
                                X