Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

USB charger hub

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: USB charger hub

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
    Haha, da's waar Pol; binnen vijf jaar geven de meesten er de brui aan
    "Off topic"
    Vandaag staking, maar" misschien" hebben ze wel gelijk. Ik zou niet in hun plaats willen staan de dag van vandaag. Maar of dit een zwaar beroep is wil ik mij niet uitspreken. Het is te zien hoe het je bekijkt. Het fysieke en mentale zouden mekaar moeten aanvullen. Mij hebben ze dat toch altijd geleerd. Maar ja, ik ben maar een kleine zelfstandige hé..., en die hebben meestal ongelijk...
    Last edited by enero; 15 mei 2018, 07:18.
    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Voorkomen gelijk, Pol: wat is "zwaar"? Verpleegster? spoorwegarbeider? Piloot?
      Is allemaal voor discussie vatbaar.

Feit is wel dat de regering constant de spelregels wijzigt. Ik ken geen enkele sport waarvan de regels gedurende een match veranderen......
      Last edited by Alfa Centauri; 15 mei 2018, 08:40.
      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
      Si non, on devient bonbon
      Et les gens nous mangent !"

Comment

Ik ken geen enkele sport waar ik de regelt gedurende een match veranderen......
        Voetbal misschien : VAR
        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Nee, alle gekheid op een stokje. Bepaalde beroepen zijn sinds mensen geheugnis gecatalogeerd geweest als zwaar beroep, terwijl dat niet altijd terecht was. Iedereen weet ook dat, om het pensioenstelsel gaande te houden, bepaalde mensen langer gaan moeten werken, daar kan je niet aan uit. En sommige pensioenen zijn ook niet altijd in verhouding. Ik weet ook dat het onderwijs op dat gebied van de best bedeelden is.😏
          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

OT: ik typ hier soms op een tablet met Engelstalige spellingscontrole....vandaar dat ik soms met rare zinnen eindig.
            Achteraf merk ik dat soms op en dan verbeter ik het wel

Comment

Voorkomen gelijk, Pol: wat is "zwaar"? Verpleegster? spoorwegarbeider? Piloot?
              Is allemaal voor discussie vatbaar.

Feit is wel dat de regering constant de spelregels wijzigt. Ik ken geen enkele sport waarvan de regels gedurende een match veranderen......
              Als de "afspraken van vroeger" onbetaalbaar worden, dan moeten de regels veranderen. Een dynamisch bedrijf verandert continu, en dat doet de overheid vééél te weinig, of veel te traag.
              We moeten allemaal beseffen in België dat alle pensioenbijdragen die we doen er zijn om het pensioen van onze ouders te betalen. Er zijn geen pensioenpotten in België. En wat ga je doen als er minder werkenden zijn en meer gepensioneerden?
              De bijdragen (die al bij de hoogste zijn ter wereld) nog eens verhogen? Dan gaan we nog wat talent en ondernemers zien vertrekken, en dan valt alles in elkaar.
              Ik hou er al vast rekening mee dat het pensioen dat ik zal krijgen van de overheid héél mager zal uitvallen.

Comment

De nieuwe lader is gisteren aangekomen, die werkt zoals het hoort, en er zit geen "rammeltje" in.
                Dat is dus perfect (en snel) opgelost door de verkoper.
                In de verpakking zat nu meer opvulmateriaal, bij de eerste zat de lader vrij los in de doos, en dan krijgt die onderweg meer klappen dan wanneer alles vast zit in de verpakking.
                http://barthuysmans.smugmug.com/
                BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                  De nieuwe lader is gisteren aangekomen, die werkt zoals het hoort, en er zit geen "rammeltje" in.
                  Dat is dus perfect (en snel) opgelost door de verkoper.
                  In de verpakking zat nu meer opvulmateriaal, bij de eerste zat de lader vrij los in de doos, en dan krijgt die onderweg meer klappen dan wanneer alles vast zit in de verpakking.
                  Top !
                  Ze zijn toch wel altijd correct hé, die verkopers ginds.

Comment

Top !
                    Ze zijn toch wel altijd correct hé, die verkopers ginds.
                    Van de eerste keer deftig verpakken had nog beter geweest ... al zal men nooit weten of het voor on na verzending is stukgegaan.
                    Wel altijd aangenaam als iets correct opgelost wordt.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

Working...
                    X