Nu de nieuwe privacy verordening (Algemene Verordening Gegevensbescherming - AVG) morgen van kracht wordt is het misschien eens de moeite om wat reclame die via mail binnenkomt te bannen.
Ik zie hier de laatste dagen tal van mails binnenkomen die gewag maken van die nieuwe Europese wet. Ik probeer mij hierbij uit te schrijven bij tal van ongewenste reclame jongens. Ik ben eens benieuwd of dit iets zal uitmaken.
Naar ik verneem mag men zelfs, indien je niet reageert op mails die deze verordening kenbaar maakt, je in de toekomst niet meer bestoken met de bewuste reclame. Voor wat het waard is natuurlijk. Niet naïef zijnde, verwacht ik natuurlijk achterpoortjes.
Ik zie hier de laatste dagen tal van mails binnenkomen die gewag maken van die nieuwe Europese wet. Ik probeer mij hierbij uit te schrijven bij tal van ongewenste reclame jongens. Ik ben eens benieuwd of dit iets zal uitmaken.
Naar ik verneem mag men zelfs, indien je niet reageert op mails die deze verordening kenbaar maakt, je in de toekomst niet meer bestoken met de bewuste reclame. Voor wat het waard is natuurlijk. Niet naïef zijnde, verwacht ik natuurlijk achterpoortjes.
Comment