Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waze

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #91
    Re: Waze

    Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
    Hier ook al jaren gebruiker van de Coyote. Gebruik die enkel op plaatsen waar ik niet of nauwelijks kom. Is een welkome hulp in de de wirwar van snelheidsregels. Niemand kan beweren dat hij nooit eens te snel rijdt. Met één snelheidsovertreding kan je al je jaarabonnement betalen. En ik geef dat liever aan Coyote dan aan de geldraperij van de overheid. 🤨
    Ik heb dat ook vaak gebruikt maar de snelheidsindicatie was er zo vaak naast dat ik het niet meer koop tegenwoordig...

    Comment


    • #92
      Re: Waze

      Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
      Mijn Waze vindt die rue de l’ecole meteen.
      Nu hier thuis ook, zeer bizar. Hoogstwaarschijnlijk heb ik ginder Meillonas ipv Meillonnas getypt. Ook Magic World vind de straat nu.
      Last edited by nete; 24 juli 2018, 08:02.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

      Comment


      • #93
        Re: Waze

        Oorspronkelijk geplaatst door Dpix Bekijk bericht
        Ik heb dat ook vaak gebruikt maar de snelheidsindicatie was er zo vaak naast dat ik het niet meer koop tegenwoordig...
        Ja.., daar heb je wel een punt en heb dat ook al ondervonden. Misschien komt er beterschap als de gemeenschap daar meer opmerkingen overmaakt.
        Leeft en LAAT LEVEN !

        Comment


        • #94
          Re: Waze

          Hebben jullie met Waze gesproken begeleiding?
          Last edited by enero; 24 juli 2018, 11:51.
          Leeft en LAAT LEVEN !

          Comment


          • #95
            Re: Waze

            Het is voorzien maar ik zet dat steeds meteen uit. Zowel bij Waze als bij Garmin.

            Comment


            • #96
              Re: Waze

              Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
              Het is voorzien maar ik zet dat steeds meteen uit. Zowel bij Waze als bij Garmin.
              Bij mij staat dat wel op, maar in de wagen werkt het blijkbaar niet. Misschien te maken met de handsfree Phone installatie in mijn wagen???
              Last edited by enero; 24 juli 2018, 09:49.
              Leeft en LAAT LEVEN !

              Comment


              • #97
                Re: Waze

                Waze en Google gebruiken in principe dezelfde kaarten, omdat Waze opgekocht is door Google.

                Waze is beter in echte routebegeleiding, en vooral wat betreft rekening houden met verkeersinfo, en toch waarschuwen voor controles of problemen op de weg.

                Coyote is in snel tempo klanten aan het verliezen. Veel gebruikers willen niet meer betalen voor een dienst die door Waze gratis aangeboden wordt. (Ken iemand die bij Couote gewerkt heeft).
                Als hun community uitdunt verliezen ze hun reden van bestaan.

                Comment


                • #98
                  Re: Waze

                  Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                  Bij mij staat dat wel op, maar in de wagen werkt het blijkbaar niet. Misschien te maken met de handsfree Phone installatie in mijn wagen???
                  Bij instellingen kan je instellen dat Waze zijn geluid steeds langs de luidspreker van de telefoon moet sturen, i.p.v. langs bvb een BT verbinding met je carkit.
                  Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
                  Website - 500px - Instagram

                  Comment


                  • #99
                    Re: Waze

                    Klopt, maar bij een BMW heb ik daar toch af en toe miserie mee.
                    Ondanks een bluetooth verbinding vergeet de telefoon af en toe ook telefoongesprekken op de speakers weer te geven.

                    Comment


                    • Re: Waze

                      Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                      Klopt, maar bij een BMW heb ik daar toch af en toe miserie mee.
                      Ondanks een bluetooth verbinding vergeet de telefoon af en toe ook telefoongesprekken op de speakers weer te geven.
                      Misschien een bug in de telefoon of een compatibiliteitsprobleem?
                      Eens de software updaten kan soms wonderen doen.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment


                      • Re: Waze

                        Oorspronkelijk geplaatst door SteefD Bekijk bericht
                        Bij instellingen kan je instellen dat Waze zijn geluid steeds langs de luidspreker van de telefoon moet sturen, i.p.v. langs bvb een BT verbinding met je carkit.
                        Dit staat ook zo aan. Ik vermoed dat het aan de bluetooth van mijn wagen ligt.
                        Leeft en LAAT LEVEN !

                        Comment


                        • Re: Waze

                          Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                          Dit staat ook zo aan. Ik vermoed dat het aan de bluetooth van mijn wagen ligt.
                          Vreemd. Zowel in mijn wagen, als in de wagen van mijn vrouw, werkt dit perfect.
                          Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
                          Website - 500px - Instagram

                          Comment


                          • Re: Waze

                            Bluetooth en BMW past niet goed in dezelfde zin.

                            Bij mij is het ook onstabiel. Gesprekken starten op de telefoon en schakelen dan na 20-30 seconden over of niet.
                            Soms werkt waze op,de speakers, soms niet, en heel dikwijls een dikke krak na het beeindigen van een gesprek of een melding van Waze.
                            Dat ging in mijn Audi gewoon een pak beter.

                            Comment


                            • Re: Waze

                              Oorspronkelijk geplaatst door SteefD Bekijk bericht
                              Vreemd. Zowel in mijn wagen, als in de wagen van mijn vrouw, werkt dit perfect.
                              Heb hier nog een App nl. de betalende Sygic en hier mag ik de HFP (Hands-Free profile) "niet opzetten" om het geluid via de luidsprekers van mijn iPhone te krijgen. Bij Waze is er precies geen instelling om dit ook te doen.
                              Leeft en LAAT LEVEN !

                              Comment


                              • Re: Waze

                                Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                                Bluetooth en BMW past niet goed in dezelfde zin.

                                Bij mij is het ook onstabiel. Gesprekken starten op de telefoon en schakelen dan na 20-30 seconden over of niet.
                                Soms werkt waze op,de speakers, soms niet, en heel dikwijls een dikke krak na het beeindigen van een gesprek of een melding van Waze.
                                Dat ging in mijn Audi gewoon een pak beter.
                                Werkt perfect bij mij. Zogauw de BT-verbinding er is, gaat alles via de luidsprekers van de auto. En je kan ook kiezen of Waze-meldingen tijdens een gesprek onderdrukt worden of niet.

                                Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
                                "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

                                Comment

                                Working...
                                X