Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
bwa, de geboorte van mijn dochter, en het stoppen van chit-chat (voor die zonder groene bol). Een van hoogte punten, en diepte punten dus, maar al bij al was het een good-year, Laten we zeggen dat ik veel gemogen heb dit jaar
Voor mij (voor ons) een topjaar 2007: Amelie ons eerste kleindochtertje kwam eraan... en ze is echt fotogeniek ook nog...
Voor de rest alles zijn gewone gangetje, geen tegenslagen, dus dik OK!
Een heel mooi jaar
De fotografiemicrobe ontdekt, BD ontdekt, iedereen in de familie/kenissenkring ongeschonden het jaar doorgekomen...
En in 2007 werd ons eerste zoontje/dochtertje verwekt
Een heel mooi jaar
De fotografiemicrobe ontdekt, BD ontdekt, iedereen in de familie/kenissenkring ongeschonden het jaar doorgekomen...
En in 2007 werd ons eerste zoontje/dochtertje verwekt
't Zou wel eens kunnen. Kijk maar eens beneden aan mijn post. Wordt door mij georganiseerd. en is mijn tweede hobby
En daarna is 't jaar nog niet om, hé
Comment