Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Kan het niet zijn dat je dit reeds thuis had en dat het op een of andere manier onbewust in je kookpot geraakt is?
Lijkt toch fors op een ringske waarmee men zakjes of netjes mee dicht doet.
En bij dat poeder, doe je daar water of melk bij?
Anders kan het er ook dan ingesukkeld zijn.
Of voortgaand op Red Falcon ... ringske van de worst dat je erbij gebakken hebt.
Kan het niet zijn dat je dit reeds thuis had en dat het op een of andere manier onbewust in je kookpot geraakt is?
Lijkt toch fors op een ringske waarmee men zakjes of netjes mee dicht doet.
En bij dat poeder, doe je daar water of melk bij?
Anders kan het er ook dan ingesukkeld zijn.
Of voortgaand op Red Falcon ... ringske van de worst dat je erbij gebakken hebt.
400 ml water en 400 ml halfvolle melk.
En ik heb er ook ernstig over nagedacht hoe zoiets zou kunnen.
In de vloeistof was er niets abnormaal.
Er was idd. worst bij gebakken die ik in schijfjes heb gesneden.
De worst (zwarte pensen) was los verpakt en was vers.
Dit metalen stukje zat wel degelijk in een "hap" puree.
De ringskes en die bestaan natuurlijk zijn gewoonlijk dunner in doorsnede.
En die zijn ook bijlange niet zo zwaar.
Ik ken die dingen via verpakte ajuinen of citroenen.
En zelfs die koop ik meestal los.
Beste meneer ,
Wij hebben uw opmerking goed ontvangen en meteen doorgestuurd naar de kwaliteitsdienst.
Bedankt om ons hierover te contacteren. Zo helpt u ons en onze leveranciers om de kwaliteit van onze producten te blijven garanderen.
Wij voeren op regelmatige basis kwaliteitscontroles uit op onze producten en gaan uw opmerking dan ook grondig opvolgen.
Daarom hebben we naast de naam van het artikel ook de andere originele gegevens van de verpakking nodig, zoals de houdbaarheidsdatum en het lotnummer.
Kan u ons deze verpakkingsgegevens zo snel mogelijk doorsturen én uw product binnenbrengen in uw dichtstbijzijnde Colruyt-winkel?
Dan kunnen wij een gericht onderzoek starten.
Wij willen u uiteraard vergoeden voor dit ongemak, door u het product terug te betalen. Daarvoor hoeft u enkel deze mail af te geven aan uw winkelbediende.
Ze kunnen moeilijk zelf alle pakskes opendoen om alles wat de leverancier levert te controleren he...
Of zou gij content zijn mocht ge half opgegeten appels moet kopen omdat ze kwaliteitscontrole moeten doen?
Zoals al meermaals aangehaald, jij hekelt de winkel, terwijl de fout duidelijk bij de leverancier ligt...
en ja die fouten gebeuren, soms met ergere dingen...
Ben ik minder waard?
Ik moet het haast gaan geloven.
zie #21 > er worden zelfs geen excuses aangeboden.
Het gaat er niet om hoeveel of hoe weinig je waard bent Theo.
Zoals ik reeds schreef, had je er niet op gebeten, dan had je het gewoon ingeslikt zonder het te weten, en had het je lichaam zonder problemen terug verlaten.
Maar soit, het mag zeker niet in het pakje zitten (indien het er al in zat !?).
En ik had het bovendien ook reeds over de bewijslast.
Waarom zou de fabrikant 'moeten' geloven dat dit item in hun product zat en dat het er niet op één of andere manier tijdens de bereiding in terecht kwam..... begin dat maar eens te bewijzen.
Het is woord tegen woord en dan heeft iedereen/niemand gelijk.
Het gaat er niet om hoeveel of hoe weinig je waard bent Theo. Zoals ik reeds schreef, had je er niet op gebeten, dan had je het gewoon ingeslikt zonder het te weten, en had het je lichaam zonder problemen terug verlaten.
Maar soit, het mag zeker niet in het pakje zitten (indien het er al in zat !?).
En ik had het bovendien ook reeds over de bewijslast.
Waarom zou de fabrikant 'moeten' geloven dat dit item in hun product zat en dat het er niet op één of andere manier tijdens de bereiding in terecht kwam..... begin dat maar eens te bewijzen.
Het is woord tegen woord en dan heeft iedereen/niemand gelijk.
Comment