Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat is dit en waar komt het van?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wat is dit en waar komt het van?

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Als dat zo was dat had je (me) al lang geholpen

Die stempel (PC) houd me bezig. Kan je duidelijk zien op de foto.
    Misschien kan B. uit Aalter en&of China me meer duidelijk geven
    Houdt mij ook wel bezig hoor. En geef toe, die initialen erop maken het nog wat boeiender.
    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
      Ze kunnen moeilijk zelf alle pakskes opendoen om alles wat de leverancier levert te controleren he...
      Of zou gij content zijn mocht ge half opgegeten appels moet kopen omdat ze kwaliteitscontrole moeten doen?

Zoals al meermaals aangehaald, jij hekelt de winkel, terwijl de fout duidelijk bij de leverancier ligt...

en ja die fouten gebeuren, soms met ergere dingen...

Banaantje eten
      Boterhammeke eten?
      Of liever sonja kimpen brood?
      Overkapping van de productielijnen.
      Metaal detectoren plaatsen.

Ik heb hier niet gekocht bij de leverancier of de producent he Koeno.
      De eindverantwoordelijkheid ligt bij de winkel of de verkoper.
      En die moet zijn leveranciers maar in de gaten houden en controleren.
      Trouwens de kans is zeer klein dat een klant iets kan kopen in de tussenhandel.
      (of je moet relaties hebben)

Als je me toestaat?
      Ik houd ook niet van "laissez passer"
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Je hebt blijkbaar ervaring?

Het kon ook anders afgelopen zijn, niet?
        Iedereen Theo... maar zonder dat ze het weten .

Comment

.........................
          Die stempel (PC) houd me bezig. Kan je duidelijk zien op de foto....................
          Waarschijnlijk de initialen van het bedrijf dat de verpakkingen maakt of verkoopt waarin de aardappelen aangevoerd werden in de pureefabriek. Juten zakken of zo ?
          Alhoewel men zou verwachten dat er voor die hoeveelheden per container geleverd wordt. ??
          "Perfectie wordt niet bereikt wanneer er niets meer valt toe te voegen, maar wanneer er niets meer valt weg te halen.."
          Antoine de Saint-Exupéry​​

Comment

Overkapping van de productielijnen.
            Metaal detectoren plaatsen.

Trouwens de kans is zeer klein dat een klant iets kan kopen in de tussenhandel.
            (of je moet relaties hebben)

Als je me toestaat?
            Ik houd ook niet van "laissez passer"
            De winkel moet ervoor zorgen dat de leverancier geen fouten maakt?
            In welke ideale wereld leef jij?

je mag zelfs proberen een rechtzaak tegen Colruyt aan te spannen, je weet zelf ook waar deze eindigt.
            Ik zeg niet dat je het moet laten passeren, maar jij attackeert/viseert colruyt... en dat is bij deze totaal onterecht...

Als colruyt je bedankt voor je feedback, en zegt te onderzoeken wat er gaat/kan gebeuren, dan val je nog eens aan...

Kijk even verder als de neus lang is.
            De leverancier is duidelijk in fout gegaan.

En in elk colruyt depot metaaldetectie gaan zetten? en hoe moeten ze controleren,
            doosje per doosje? of in gros, waar de dozen misschien met metalen banden samengehouden worden?

Als je me toestaat, ik hou niet van onterechte vingerwijzingen... hoedanook.

btw: over het feit dat je overtijdse artikelen kocht, heb je natuurlijk wel gelijk he... daar is de winkel zoiezo in fout gegaan.
            It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
              Iedereen Theo... maar zonder dat ze het weten .
              Jaja
              Dat is zoals ex-minister Mark Eyskens ooit zei:
              "Het is niet goed dat de mensen alles weten".
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

De winkel moet ervoor zorgen dat de leverancier geen fouten maakt?
                In welke ideale wereld leef jij?

je mag zelfs proberen een rechtzaak tegen Colruyt aan te spannen, je weet zelf ook waar deze eindigt.
                Ik zeg niet dat je het moet laten passeren, maar jij attackeert/viseert colruyt... en dat is bij deze totaal onterecht...

Als colruyt je bedankt voor je feedback, en zegt te onderzoeken wat er gaat/kan gebeuren, dan val je nog eens aan...

Kijk even verder als de neus lang is.
                De leverancier is duidelijk in fout gegaan.

En in elk colruyt depot metaaldetectie gaan zetten? en hoe moeten ze controleren,
                doosje per doosje? of in gros, waar de dozen misschien met metalen banden samengehouden worden?

Als je me toestaat, ik hou niet van onterechte vingerwijzingen... hoedanook.

btw: over het feit dat je overtijdse artikelen kocht, heb je natuurlijk wel gelijk he... daar is de winkel zoiezo in fout gegaan.
                Rustig blijven Koeno
                Zie en lees #10.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                  Waarschijnlijk de initialen van het bedrijf dat de verpakkingen maakt of verkoopt waarin de aardappelen aangevoerd werden in de pureefabriek. Juten zakken of zo ?
                  Alhoewel men zou verwachten dat er voor die hoeveelheden per container geleverd wordt. ??
                  Interessant antwoord.
                  Maar ik ken het totale productieproces niet
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Rustig blijven Koeno
                    Zie en lees #10.
                    Waar in #10 staat er dat de winkel dit moeten doen heeft?
                    Ik denk dat je #10 zelf eens moet lezen...
                    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Het lijkt mij een vulling uit uw kies. Ga eens langs de tandarts.

Comment

Waar in #10 staat er dat de winkel dit moeten doen heeft?
                        Ik denk dat je #10 zelf eens moet lezen...
                        Nergens Koeno
                        Ik heb toch ook niet gezegd dat de winkel dit moet doen he.
                        Denk dat hier het misverstand schuilt

Het voorbeeld van #10 bewijst voldoende: de leverancier, de eigenlijke producent heeft zijn productielijnen aangepast.
                        En hoe deed die dat?
                        De koper, die Engelse klant, heeft zijn verantwoordelijk genomen.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Als dat zo was dat had je (me) al lang geholpen

Die stempel (PC) houd me bezig. Kan je duidelijk zien op de foto.
                          Misschien kan B. uit Aalter en&of China me meer duidelijk geven
                          Mij ook, en daarom vond ik na een beetje speurwerk dit :

Zou volgens mij goed kunnen dat het de afkorting van Poly Clip is.
                          Dan heb je al de machine die de worsten dichtclipt, maar de rest .... ????

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
                            Het lijkt mij een vulling uit uw kies. Ga eens langs de tandarts.
                            Haha
                            Ik heb nog drie echte tanden Eenbes
                            De rest is "vervangen".
                            Ik kan het bewijzen maar ik wil de appetijt van de collega's niet bederven.
                            Ik had dit liever anders gehad maar het zit bij ons in de familie. (= gene flauwe kul he).
                            Mijn tandarts is een (knappe) dame en ik heb er al een kapitaal achter gelaten.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                              Mij ook, en daarom vond ik na een beetje speurwerk dit :

Zou volgens mij goed kunnen dat het de afkorting van Poly Clip is.
                              Dan heb je al de machine die de worsten dichtclipt, maar de rest .... ????
                              Ik zal het kort houden maar ik heb dus al gevonden dat "pc-draad" bestaat, te koop is.
                              Lijkt misschien een gekke zin zoals ik hier dat schrijf maar ik kan het niet anders uitleggen
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

De eindverkoper is contactpunt tussen fabrikant, leverancier en de klant.
                                Als de klant problemen ondervind met zijn aankoop, dan is het logisch dat hij alle informatie verstrekt aan de eindverkoper ... deze moet het dan verder opnemen met zijn leverancier en zo volgt het zijn weg tot bij de fabrikant.

Je kan toch moeilijk verwachten dat een eindverkoper elk product controlleert?
                                Hoe zou hij trouwens de inhoud van elke verpakking nauwkeurig kunnen bekijken zonder miljoenen te investeren in fors geavanceerde technieken?

Klopt dat het niet in het pakje mag zitten, maar dat is de verantwoordelijkheid van de fabrikant en de eindverkoper moet erop kunnen vertrouwen dat de producten in orde zijn.
                                Ja soms loopt het eens fout, maar dan is het ook logisch dat de klant daar melding van moet maken en de nodige gegevens moet verstrekken?

Dat is toch ook wat de winkel hier in eerste plaats doet ... u vragen om info om dit naar de fabrikant/leverancier door te geven.
                                Logisch dat nadien eerst een onderzoek volgt voordat er kan uitgemaakt worden waar dit eventueel vandaan zou kunnen komen, er is trouwens nog steeds niet zwart op wit bewezen dat het effectief in dat poeder zat.
                                U heeft enkel de veronderstelling dat het daar vandaan komt mits je het in de puree gevonden hebt ... maar soms gebeuren er onbewust wel meer zaken zonder het te beseffen.

Het enige dat je kan doen is er melding van maken, alle nodige gegevens verstrekken die ze vragen en afwachten wat er van komt.
                                Mogelijks (en hopelijk) krijg je later nog een sluitend antwoord via de winkel of fabrikant.
                                De winkel kan hier weinig verweten worden, ook al zat het onderdeel effectief in de verpakking ... het is niet de winkel dat het inpakt of er dit onderdeel aan gaat toevoegen.

Je kan ook klacht indienen via ministerie van volksgezondheid ... die komen het pakje en onderdeel dan bij u thuis ophalen voor verder onderzoek, en die doen dat wel effectief.
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

Comment

Working...
                                X