Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat is dit en waar komt het van?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wat is dit en waar komt het van?

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    De eindverkoper is contactpunt tussen fabrikant, leverancier en de klant.
    Als de klant problemen ondervind met zijn aankoop, dan is het logisch dat hij alle informatie verstrekt aan de eindverkoper ... deze moet het dan verder opnemen met zijn leverancier en zo volgt het zijn weg tot bij de fabrikant.

Je kan toch moeilijk verwachten dat een eindverkoper elk product controlleert?
    Hoe zou hij trouwens de inhoud van elke verpakking nauwkeurig kunnen bekijken zonder miljoenen te investeren in fors geavanceerde technieken?

Klopt dat het niet in het pakje mag zitten, maar dat is de verantwoordelijkheid van de fabrikant en de eindverkoper moet erop kunnen vertrouwen dat de producten in orde zijn.
    Ja soms loopt het eens fout, maar dan is het ook logisch dat de klant daar melding van moet maken en de nodige gegevens moet verstrekken?

Dat is toch ook wat de winkel hier in eerste plaats doet ... u vragen om info om dit naar de fabrikant/leverancier door te geven.
    Logisch dat nadien eerst een onderzoek volgt voordat er kan uitgemaakt worden waar dit eventueel vandaan zou kunnen komen, er is trouwens nog steeds niet zwart op wit bewezen dat het effectief in dat poeder zat.
    U heeft enkel de veronderstelling dat het daar vandaan komt mits je het in de puree gevonden hebt ... maar soms gebeuren er onbewust wel meer zaken zonder het te beseffen.

Het enige dat je kan doen is er melding van maken, alle nodige gegevens verstrekken die ze vragen en afwachten wat er van komt.
    Mogelijks (en hopelijk) krijg je later nog een sluitend antwoord via de winkel of fabrikant.
    De winkel kan hier weinig verweten worden, ook al zat het onderdeel effectief in de verpakking ... het is niet de winkel dat het inpakt of er dit onderdeel aan gaat toevoegen.

Je kan ook klacht indienen via ministerie van volksgezondheid ... die komen het pakje en onderdeel dan bij u thuis ophalen voor verder onderzoek, en die doen dat wel effectief.
    Ze hebben alle gegevens VerSeg.
    En ik wacht nog even af.

En als iedereen zijn verantwoordelijkheid nam dan was er ook geen "miserie" die had kunnen voorkomen worden.
    Leveranciers moeten gecontroleerd worden al zijn het 10 of 1000 producten.
    Het zal ook wel op een of andere zijn vastgelegd in contracten.
    En daarin zal ook wel bepaald of beschreven zijn in geval het mis loopt.

Zie nog een keer #10.
    Ik zie geen verschil tussen dit voorval en het mijne.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Volgende keer zelf patatten pletten ipv chemische erzatz-purée... dan kunt ge hoogstens een keverke of een kakkerlakske tegenkomen, wat minder nefast is voor het gebit.
      http://www.catchlight.be
      Like mijn page, als je iets aan mijn commentaar hebt/had.
      https://www.facebook.com/CatchlightPhotographyBelgium

Comment

En stel dat je dat had opgegeten...
        Wat was er dan gebeurd. Hoogstens een extra plopje een dag of 2 later.

Als je dat pakje afgeeft bij Colruyt krijg je waarschijnlijk een nieuw pakje. Case closed voor jou en Colruyt kan het claimen bij zijn leverancier.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
          En stel dat je dat had opgegeten...
          Wat was er dan gebeurd. Hoogstens een extra plopje een dag of 2 later.

Als je dat pakje afgeeft bij Colruyt krijg je waarschijnlijk een nieuw pakje. Case closed voor jou en Colruyt kan het claimen bij zijn leverancier.
          zie en lees #21
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VincentBxl Bekijk bericht
            Volgende keer zelf patatten pletten ipv chemische erzatz-purée... dan kunt ge hoogstens een keverke of een kakkerlakske tegenkomen, wat minder nefast is voor het gebit.
            Juist Vincent
            Als ik me alles goed herinner is dit de 2 de keer dat ik zoiets kocht.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
              Ze hebben alle gegevens VerSeg.
              En ik wacht nog even af.

En als iedereen zijn verantwoordelijkheid nam dan was er ook geen "miserie" die had kunnen voorkomen worden.
              Theo, ten eerste is er nooit miserie geweest.
              U heeft iets in uw eten gevonden dat er niet mocht zijn, maar er is niets gebeurd en miserie komt niet eens ter sprake.
              Wat als ... inderdaad een bruikbare term, maar dat is er nooit gekomen en hoeft dan ook niet behandeld te worden en nog minder er zich druk in maken.

Nog even geduld hebben zal wel iets langer duren dan je denkt, zo een onderzoek kan maanden duren.

En eerlijk gezegd, de kans dat uw fornuis ontploft is groter dan dat je hier iets aan over houdt.
              Wat als ge een hartaanval zou krijgen door er u druk in te maken, dat is veel gevaarlijker.

Begrijp me niet verkeerd, ik snap wat er gaande is maar het zijn nu enkel kleine zaken gebleven.
              Mocht u nu klagen na zwaar gewond te zijn geraakt, dat zou heel anders zijn.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                Het gaat er niet om hoeveel of hoe weinig je waard bent Theo.
                Zoals ik reeds schreef, had je er niet op gebeten, dan had je het gewoon ingeslikt zonder het te weten, en had het je lichaam zonder problemen terug verlaten.
                Hier ben ik niet zo zeker van.
                Een metalen klemmetje, in ijzer en dan in de maag met een sterk zuur ... Daar komen klodden van, gegarandeerd.
                https://www.fotospotter.be
                Je suis content d’être heureux

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  Theo, ten eerste is er nooit miserie geweest.
                  U heeft iets in uw eten gevonden dat er niet mocht zijn, maar er is niets gebeurd en miserie komt niet eens ter sprake.
                  Wat als ... inderdaad een bruikbare term, maar dat is er nooit gekomen en hoeft dan ook niet behandeld te worden en nog minder er zich druk in maken.

Nog even geduld hebben zal wel iets langer duren dan je denkt, zo een onderzoek kan maanden duren.

En eerlijk gezegd, de kans dat uw fornuis ontploft is groter dan dat je hier iets aan over houdt.
                  Wat als ge een hartaanval zou krijgen door er u druk in te maken, dat is veel gevaarlijker.

Begrijp me niet verkeerd, ik snap wat er gaande is maar het zijn nu enkel kleine zaken gebleven.
                  Mocht u nu klagen na zwaar gewond te zijn geraakt, dat zou heel anders zijn.
                  Dat begrijp ik allemaal
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
                    Hier ben ik niet zo zeker van.
                    Een metalen klemmetje, in ijzer en dan in de maag met een sterk zuur ... Daar komen klodden van, gegarandeerd.
                    Wat ga je dan drinken als sterk zuur... zoutzuur of zo . Wanneer ons maagzuur er nog niet in slaagt om champignonnetjes of stukjes ongeschilde paprika te verteren (want die komen er op hun geheel/onverteerd weer uit), dan zal het nog meer moeite hebben met een stukje metaal denk ik. Ons maagzuur heeft geen alles verterend zuur hé, maar ze zorgen er wel voor dat de scherpe kantjes van het ingeslikte voorwerp minder scherp worden. Ze zorgen er ook voor dat het ingeslikte voorwerp omgeven wordt door maagsappen waardoor de doorvoer in maag/darmen nog makkelijker wordt.

Kijk hier maar eens (vooral na 'In het algemeen...'), wat voor kinderen geldt zal ook wel voor volwassenen gelden zeker .

Peuters en kleuters steken graag van alles in hun mond. Vooral gladde voorwerpen, zoals munten, batterijtjes en kleine onderdelen van speelgoed slikken ze daarbij soms per ongeluk door. Wat moet je dan doen?
                    Last edited by Guest17; 29 april 2015, 07:09.

Comment

Working...
                    X