Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe smartphone maar welke ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nieuwe smartphone maar welke ?

Ik ken er nochtans die overgeschakeld zijn van een Iphone naar een Samsung en zij willen geen Iphone meer. Ieder zijn mening zeker hé.
    Fuji X-t2, Fuji X-t10, Fuji X-M1 en wat lenzen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
      Ik heb een paar keer al geswitched. Moet toegeven, de laatste androids zijn wel mooi (S6 en edge ;-), maar telkens ik er een paar weken mee werk, erger ik me aan de tekortkomingen, onstabieler, trager worden na verloop van tijd, de apps zijn soms wat "minder", zeker die die ik veel gebruik.
      Daarom werk ik nog steeds met IOS, (I6), het werkt allemaal wat simpeler. En daarom willen velen (niet allen) niet meer terug.
      Ieder zijn ding natuurlijk.....
      Ik ook. Begonnen met 4, dan 5 en nu 6. De S versies overgeslagen.
      Nog steeds erg tevreden van. Alle werkt steeds zoals het moet.

Ik gebruik ook regelmatig AirPlay.

En de prijs speelt tegenwoordig ook minder mee: de topmodellen van Samsung zijn haast even duur als een iPhone ....
      Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

Ik zeg dus nog minder.
        Last edited by theokus; 19 april 2015, 19:31.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Ik heb een 4 tal jaar met iphone gewerkt, weinig of geen problemen maar ik vond niet altijd de apps die ik wilde, bestaan trouwens nog steeds niet want ik controleer af en toe nog eens
          Dan overgestapt naar Android, vooral omdat de iphone met dat kleine scherm vroeger echt wel irritant werd om te surfen. Merk heeft weinig belang. In het begin sukkelen omdat je de iphone gewoon bent maar na een korte tijd toch ondervonden dat Android bijzonder logisch in elkaar stak. Instellingsmogelijkheden zijn bij Android een pak groter, voor mij, als gadget freak, een enorm pluspunt Als extraatje kwam daar nog bij dat Android WEL enkele apps had die ik bij IOS niet vond, dat was dus een meevaller waar ik niet direct op gerekend had.
          Wil ik nog terug? 't Ja, op het moment zie ik geen enkele reden, maar zeg nooit nooit.
          Een ander, toch wel enorm groot voordeel van Android, is de grote keuze aan toestellen, de keuze is enorm en een stuk betaalbaarder dan de goedkoopste iphone. Een nieuwe S5 voor 200€ zou ik NOOIT laten liggen…
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Ik zeg helemaal niks meer
            Last edited by theokus; 19 april 2015, 19:32.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Dwalen we niet af??
              Mir heeft de keuze tussen een s4 mini (gratis, een s5 (200€) of een iPhone (200€), alle 'op kosten' van zijn werkgever.
              Dan komt een ander merk niet ter sprake, tenzij hij die keuze ook krijgt van zijn baas of uiteindelijk zelf een smartphone wil aanschaffen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
                Dwalen we niet af??
                Mir heeft de keuze tussen een s4 mini (gratis, een s5 (200€) of een iPhone (200€), alle 'op kosten' van zijn werkgever.
                Klopt

Maar S5 of iphone 5 zijn door me zelf te betalen.

De S4 mini en de Nokia Lumia zijn gratis ( deze laatste is dus in panne gevallen ).

mir
                Last edited by mir; 19 april 2015, 17:04.
                De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Ik zeg niks.
                  Last edited by theokus; 19 april 2015, 19:29.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Je moet toch eens leren (begrijpend) lezen, Theo.
                    Gratis zijn enkel de s4 mini en de Nokia Lumia maar de Nokia is geen optie meer want die is in panne gevallen. Gratis is dus enkel de s4 mini die mir nu al gebruikt.
                    Betalend zijn de iPhone en de s5 waarvoor mir nog kan kiezen als hij de s4 niet wil houden..
                    Andere opties vanuit het werk zijn er niet, tnezij de Nokia nog hersteld kan worden.
                    Last edited by nabi; 19 april 2015, 18:26.

Comment

Gratis zijn enkel de s4 mini en de Nokia Lumia maar de Nokia is geen optie meer want die is in panne gevallen. Gratis is dus enkel de s4 mini die mir nu al gebruikt.
                      Betalend zijn de iPhone en de s5 waarvoor mir nog kan kiezen als hij de s4 niet wil houden..
                      Andere opties vanuit het werk zijn er niet, tnezij de Nokia nog hersteld kan worden.
                      Zo is het helemaal, de S4 mini is een vervang toestel. Ofwel wordt mijn Lumia hersteld ofwel word het dus vervangen door een gratis S4 mini of een betalende iphone 5 of Samsung S5. Misschien was ik ook niet altijd even duidelijk Uiteraard kan ik ook terug kiezen voor een Lumia maar was daar eigenlijk niet zo tevreden mee.

mir
                      De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Gratis is niet altijd goed ....

... en goed is jammer genoeg zelden gratis....
                        Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                          Ik heb niks gezegd.
                          Had ik iets gezegd?
                          Ik zeg dus nog minder.
                          Ik zeg helemaal niks meer
                          Ik zeg niks.
                          Tja.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                            Nadeel, je wil nooit meer terug.
                            Inderdaad ... ik wil nooit meer terug naar iPhone of IPad.
                            Op het werk waren er voldoende iPhone gebruikers, tot ze anderen hun Samsung met Super Amoled scherm eens mochten vastpakken ... ondertussen zijn ze allen overgestapt naar Samsung en willen ze niet meer terug naar iPhone.
                            Soit, ieder zijn ding natuurlijk maar ik kan nog steeds geen enkel voordeel vinden aan een iPhone.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

Comment

Stop je de smartphone veel in je broekzak? Dat is handiger met een s4 mini of iPhone dan een s5, ze zijn ook nog eens lichter.
                              Ik vind voor een man die mini versies net slechter om in een broekzak te steken, doordat ze kleiner zijn komen ze te kantelen in je broekzak in plaats van mooi recht te blijven.
                              Voor vrouwen is de situatie anders, die steken een toestel niet zo vaak in hun broekzak.
                              Maar in een vrouw haar handtas kan je ook maar best een groot toestel hebben ... dan steekt het misschien (alhoewel) boven de andere rommel uit.

Ieder zijn mening hierover natuurlijk en het is heel moeilijk om een ander aanbevelingen te doen want zoiets is eerder ieders goesting.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

Comment

en afhankelijk van het formaat van de broekzak

Comment

Working...
                                X