Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe smartphone maar welke ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nieuwe smartphone maar welke ?

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
    Gisteren even met een Galaxy S6 gespeeld in een winkel. Not impressed !
    Android lag bestaat nog steeds, zelfs op een toptoestel. Op m'n Moto G van 200 euro kan ik ermee leven, niet op een peperduur toestel zoals de Galaxy S6.
    .../...
    De iPhone 6+ daarentegen... mmm, super. Wel duur...
    Onlangs in Leuven de iPhone 6 en 6+ vastgehad ... als ik de kwaliteit van het scherm vergelijk met mijn Note 4, dan zijn de kleuren van de iPhone afschuwelijk.
    Het is al beter geworden met de jaren, maar het is nog niet wat het zijn moet.
    De iPhone 6+ kon ik niet eens testen, er stond een foutmelding op dat erop wees dat het toetsenbord gecrasht was ... zelfs na restart dezelfde fout.
    Fouten kan je met elk toestel tegenkomen, of het nu een Android toestel is of een iPhone.
    Op dit moment zou ik het niet eens willen overwegen om een iPhone te kopen, voor dat geld moeten ze nog veel beter zijn.
    Maar ieder zijn visie natuurlijk ... anders liepen we allen met hetzelfde toestel rond.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Maar ieder zijn visie natuurlijk ... anders liepen we allen met hetzelfde toestel rond.
      't zal nog niet zijn, allemaal met nen nokia 3310
      It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Onlangs in Leuven de iPhone 6 en 6+ vastgehad ... als ik de kwaliteit van het scherm vergelijk met mijn Note 4, dan zijn de kleuren van de iPhone afschuwelijk.
        Het is al beter geworden met de jaren, maar het is nog niet wat het zijn moet.
        De iPhone 6+ kon ik niet eens testen, er stond een foutmelding op dat erop wees dat het toetsenbord gecrasht was ... zelfs na restart dezelfde fout.
        Fouten kan je met elk toestel tegenkomen, of het nu een Android toestel is of een iPhone.
        Op dit moment zou ik het niet eens willen overwegen om een iPhone te kopen, voor dat geld moeten ze nog veel beter zijn.
        Displays van de Samsung toestellen zijn heel goed, en de rest van de hardware is ook goed, maar Samsung's implementatie van Android stinkt. Punt. Of die lag nu komt door de Touchwizz layer of iets anders, ik weet het niet.
        Op mijn Moto G heb ik met Lollipop minder lag dan bij Kitkat, maar het is dan ook geen scheurijzer, wat normaal is bij een smartphone van 200 euro.
        Wel zie ik dat de nieuwste versie van iOS (8.3 dus) perfect vloeiend draait op m'n oude iPhone 4S die m'n vrouw nu heeft...
        Apple is (te) duur, en daarom heb ik ook geen nieuwe iPhone gekocht, maar de integratie tussen soft- en hardware en vooral de optimalisering zijn niet te kloppen (zelfs al voelen veel mensen zich ingesloten door de dikke muren van Apple's ecosysteem). Dit gezegd zijnde, ik zou voor een Android foon ook nooit 700 euro of meer uitgeven.
        Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Denk dat de mijne een LG G3 zal worden : de G4 is bijna uit (introductie op 28 april normaal), dus het is het moment...
          Groeten,

Polleke

Comment

Heb vandaag de Huawei Ascend Mate 7 aangeschaft

Ferm beest maar ik heb wel een probleempje met de bijgeleverde oortjes. Zijn er zonder rubbertjes.
            Muziek (geluid ed) is wel ok.
            (bij VDB en ook bij Coolbleu dezelfde prijs > 449 euro.
            Ben lang met deze keuze bezig geweest.
            Overzetten van de contacten was gebeurd op 2 seconden via bleutooth van toestel naar toestel.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Ik heb al veel goeds gehoord over Huawei toestellen. Ondertussen is mijn defect toestel voor nazicht verzonden. Afwachten...

mir
              De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

koop je gewoon een Samsung.
                En laat je niet verleiden door de I-hype!
                stuk duurder en niet beter!
                Allemaal marketing-prietpraat die gretig door iedereen opgepikt - en doorverteld wordt, alléén al om erbij te horen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
                  Allemaal marketing-prietpraat die gretig door iedereen opgepikt - en doorverteld wordt, alléén al om erbij te horen.
                  Hahaha dréten: die winkel ken ik. Ligt 500 meter van mijn deur en langs VDB
                  Als ik er langs rij zie ik er nooit klanten.
                  Vergelijk de prijzen maar via hun site.

Enne... ik ben nergens bij
                  Maar je zal het zo wel niet bedoeld hebben.

Ik durf gerust de mijne naast een S6 te leggen.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
                    Je hoeft de iHype inderdaad niet te volgen. Maar ik denk dat je in Android land beter kan doen dan Samsung, veel beter...
                    Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Je hoeft de iHype inderdaad niet te volgen. Maar ik denk dat je in Android land beter kan doen dan Samsung, veel beter...
                      Toon me één toestel dat een beter scherm heeft dan een Samsung met Super Amoled.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

Toon me één toestel dat een beter scherm heeft dan een Samsung met Super Amoled.
                        idd!!!

Comment

Als je een foon enkel koopt voor het scherm. Trouwens, wat ben je met een superscherm als je op een mottige Touchwiz interface moet zitten kijken ?
                          Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Als je een foon enkel koopt voor het scherm. Trouwens, wat ben je met een superscherm als je op een mottige Touchwiz interface moet zitten kijken ?
                            Ik gebruik een Note 4, en vind de interface van Samsung geen enkel probleem, integendeel, daarnaast heb ik een Nexus 6, zonder bijkomende interface….. Vrij kaal moet ik zeggen…. Lagtoestanden? Totaal geen op beide toestellen.
                            Als tablet gebruik ik wel nog steeds een ipad…
                            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                              Ik gebruik een Note 4, en vind de interface van Samsung geen enkel probleem, integendeel, daarnaast heb ik een Nexus 6, zonder bijkomende interface….. Vrij kaal moet ik zeggen…. Lagtoestanden? Totaal geen op beide toestellen.
                              Als tablet gebruik ik wel nog steeds een ipad…
                              Ik vind er niks aan, die extra graphical shells. Niet van Samsung, maar ook niet van andere merken. Stock Android is voor mij het beste en met een foon als de Nexus of de Motorola G ben je zekerder van de nieuwste updates terwijl je bij merken als Samsung of HTC afhankelijk bent van de fabrikant van het toestel.
                              Nogmaals, het zit me hoog dat een recente tablet als mijn Asus Transformer Pad TF701 al geen recht meer heeft op een update naar Lollipop. M'n vrouw heeft nog een iPad 2 en die draait de nieuwste iOS 8.3 zonder probleem...
                              Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Iemand al van deze gehoord ?
                                De one plus one uit China, nu een stuk gemakkelijker te verkrijgen: https://oneplus.net/nl/one
                                Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Working...