Gisteren, zondag 2 november '14, viel de verwarming uit. Het is een hoogrendement gaswandketel van 2007 Bulex en er is een onderhoudscontract "Omnium" bij Bulex voor deze gaswandketel.
Deze maandagmorgen eerste uur naar Bulex gebeld en ja ze gaan komen ... donderdagnamiddag ... vroeger kon echt niet.
Niettegenstaande een "omnium" onderhoud- en depannagecontract duurt het maar liefst 4 dagen vooraleer ze kunnen komen en ondertussen heb ik geen warm water noch verwarming.
PS: ik zit nu juist toevallig thuis wegens ziekte, een geluk dat het deze herfst al bij al vrij zacht weer is.
Vinden jullie dit normaal ?
Heeft er iemand goede ervaringen met andere merken of is dit overal de gewone gang van zaken?
Greetz,
Senn
Deze maandagmorgen eerste uur naar Bulex gebeld en ja ze gaan komen ... donderdagnamiddag ... vroeger kon echt niet.
Niettegenstaande een "omnium" onderhoud- en depannagecontract duurt het maar liefst 4 dagen vooraleer ze kunnen komen en ondertussen heb ik geen warm water noch verwarming.
PS: ik zit nu juist toevallig thuis wegens ziekte, een geluk dat het deze herfst al bij al vrij zacht weer is.
Vinden jullie dit normaal ?
Heeft er iemand goede ervaringen met andere merken of is dit overal de gewone gang van zaken?
Greetz,
Senn
Comment