M'n ma is op zoek naar een nieuwe laptop. Ze heeft nu een Dell Studio 17 inch, gekocht in 1999 (Intel Core2duo met ATI graphics card), maar die is al vaak binnen geweest voor herstelling (gekocht met verlengde garantie dus gratis hersteld maar toch al een paar keer een tijdje zonder computer gezeten). Nu begint ze weer te sukkelen en is de garantie natuurlijk voorbij en begint ze stilaan te zoeken naar een nieuwe.
Ik raadde haar deze aan :
Stevige laptop, had hem al een paar keer in handen gehad bij Mediamarkt, gebouwd als een tank, bij manier van spreken.
Jammer genoeg is dit model bij Coolblue al niet meer leverbaar (vorige week nog wel) en als ik op de site kijk van Lenovo is er van de G-serie niets meer te vinden. Ik veronderstel dan ook dat dit model niet meer zal gemaakt worden.
Dus op zoek dan maar naar een alternatief.
Iemand suggesties ?
Ik dacht aan Asus, de Acer modellen lijken me nogal fragiel (zeker de hinge van het display).
Moet wel een 17-inch zijn met HD-ready resolutie (1600x900). M'n ma is 64 jaar en Full HD is echt niet aan haar besteed op een klein scherm...
Ik raadde haar deze aan :
Stevige laptop, had hem al een paar keer in handen gehad bij Mediamarkt, gebouwd als een tank, bij manier van spreken.
Jammer genoeg is dit model bij Coolblue al niet meer leverbaar (vorige week nog wel) en als ik op de site kijk van Lenovo is er van de G-serie niets meer te vinden. Ik veronderstel dan ook dat dit model niet meer zal gemaakt worden.
Dus op zoek dan maar naar een alternatief.
Iemand suggesties ?
Ik dacht aan Asus, de Acer modellen lijken me nogal fragiel (zeker de hinge van het display).
Moet wel een 17-inch zijn met HD-ready resolutie (1600x900). M'n ma is 64 jaar en Full HD is echt niet aan haar besteed op een klein scherm...
Comment