Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Netflix is hier

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Netflix is hier

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
    Naar het schijnt worden ze het bij TN al gewaar. Mensen zeggen hun Rex/Rio op en krijgen dan een aanbieding van 4 maanden gratis als ze blijven.
    Als ze bij Telenet nu eens al hun Rio klanten toegang gaven tot ALLE films en series in de TV-theek ? Dat zou pas een tegezet zijn !
    Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Jamaar Kaneda... Dat kan toch niet... allee gij... straks gaat ge nog van die onheilige dingen zeggen als dat telenet moet kijken naar de wetten van vraag en aanbod. En wat is het volgende? Onbeperkte limieten zonder kleine lettertjes? Gij zijt niet goed gij :-)
      FOMADEX - Bedrijfs en projectfotografie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Even geduld hebben met die cirkel die rond draait.
        Ik heb dan maar, er gebeurde hier ook niets, dat smartscherm afgesloten.
        Na een tijdje weer gestart en de app werd toen geïnstalleerd
        Normaal, vind ik dat ook niet.

Draadloos toetsenbord > weet ik ook niet
        Misschien via Wi-Fi-Direct?
        De tv zoekt dan automatisch naar apparaten.

Via 'Soft AP' zou je ook draadloos kunnen werken.
        Bericht gekregen dat Netflix nog niet op alle smart TV's beschikbaar is.
        Het zou zelfs nog drie weken kunnen duren.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
        Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
          Bericht gekregen dat Netflix nog niet op alle smart TV's beschikbaar is.
          Het zou zelfs nog drie weken kunnen duren.
          Ah ok.
          Nog even geduld: "Er zwemt een interludium in het aquarium"
          (ken je dat nog?)
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Volgens hun site zou de app beschikbaar zijn voor onze TV ... wat ge ook doet, die verschijnt nergens in de lijst om te installeren.
            Zoeken zoals Theo aanhaalde kan ja, zoekfunctie in browser openen kan, maar dat is een internetpagina en geen app.
            Draaiende puntjes in cirkelvorm had ik ook, met geduld van 4 uur stond het er nog (was erbij in slaap gevallen).
            Dag nadien nog eens geprobeerd en die cirkel werd een internetpagina, geen app.
            Soit, geen probleem want ik neem dat toch niet, was enkel curieus te zien of ik die app zou hebben.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Ja volgens hun site, maar ik heb contact gehad met Samsung en men zei me dat het nog twee à drie weken zou duren, dat er voor mijn specifieke TV, pas dan een app zou klaar zijn.
              Netflix had Samsung al op de hoogte gebracht.
              Ik denk het te nemen en Prime af te zeggen want dat trekt toch op niks meer de laatste tijd, altijd herhalingen, documentaires en reportages en ik wil films zien.

Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Ik zie netflix rechtstreeks op mijn samsung tv, een andere oplossing is een chromecast stick, kost je 35€, en dat werkt even goed, je cast netflix van je smartphone of tablet gewoon naar je tv….
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Mijn Samsung is van 2011 en na wat Theo geschreven had heb ik dat uitgevoerd maar het lukte niet.
                  Ik heb dan een mail verstuurd naar Samsung België en kreeg binnen het uur een antwoord wat en hoe ik moest doen tot in de puntjes beschreven.
                  Blijkbaar zijn niet alle Samsung TV' s met dezelfde software uitgerust zelfs binnen eenzelfde serie toestellen.
                  Geen nood echter, s' anderendaags kreeg ik weer een mail met uitleg en blijkbaar was deze ook niet 100% juist (het ging telkens over functies die op een andere plaats stonden).

Dus weer een mailtje gestuurd en tien minuten later werd ik door een heel vriendelijke dame opgebeld en dan hebben we het samen gedaan.
                  De TV in orde gezet hé, wat hadden jullie wel gedacht?
                  Toen zei ze ook dat Netflix nog aan verschillende app's aan het werken was en daar stond mijn TV met serienummer bij.
                  Het zou 2 à 3 weken kunnen duren voor Netflix de app klaar had.

PS: De firmware update moest ik per USB stick doen, daarna het toestel een half uur zonder stroom zetten.
                  Daarna de TV weer aanzetten en alle instellingen resetten naar de fabrieksinstellingen.
                  Als dat gedaan was moest ook de Smart HUB gereset worden.
                  En als laatste moest ik dus al mijn persoonlijk instellingen terug zetten zoals die stonden van voor de updates.

Blijkbaar zijn er geen problemen met jongere modellen.
                  Last edited by Red Falcon; 28 september 2014, 10:47.

Comment

Heb een Samsung UE46ES8000.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

• Re: Netflix is hier

Ik heb dan een mail verstuurd naar Samsung België en kreeg binnen het uur een antwoord wat en hoe ik moest doen tot in de puntjes beschreven.
                      En als laatste moest ik dus al mijn persoonlijk instellingen terug zetten zoals die stonden van voor de updates.
                      Ik veronderstel dat de uitgevoerde handelingen geen geheim zijn?
                      Kan je de rest van de info anders eens delen a.u.b.?
                      Dank bij voorbaat.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

Klein deel kreeg ik per e-mail de rest heeft ze mij via de telefoon geholpen.
                        Ik dat proberen samen te vatten en deze avond te posten......... als ik tijd heb want:
                        - Ik moet nog een boek laten samenbinden (heb er geen idee van hoeveel tijd dat in beslag zal nemen),
                        - Deze namiddag verwacht ik dat ze de nieuwe dampkap zullen leveren en die moet zo snel mogelijk geplaatst worden.

Comment

Waarom nog wachten ? Selecteer Nederland als locatieinstelling en Netflix is beschikbaar. Heb zelf een Samsung UE55D8000 en Netflix is voor dat toestel nog niet beschikbaar in Belgïe, maar wel in Nederland. Dus doe het volgende :
                          Ga naar Smart Hub. Zonder andere toetsen in te drukken, kies achtereenvolgens : Fast forward 2 8 9 Fast backward
                          Je krijgt een popup, locatieinstelling internetservice. Kies Nederland. Accepteer de voorwaarden. Daarna kan je de Netflix app downloaden en gebruiken. Nadeel : je bent voorlopig de typisch Belgische apps kwijt, want je kan niet mixen tussen apps van verschillende landen. Als de app binnen een paar weken wel beschikbaar is in België doe je hetzelfde maar kies je terug voor België. Veel Netflix plezier. Ps de serie 'Orange is the new black' is de moeite.

Comment

Ik heb een wat oudere Panasonic (nog HD-Ready) en heb via mijn ChromeCast eens gaan piepen bij Netflix. Ziet er niet slecht uit, zeer goeie beeldkwaliteit.
                            Maar wij zijn geen grote TV kijkers, (en al zeker geen films of series), het zal dus vrijwel zeker bij de proefperiode blijven.
                            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Klein deel kreeg ik per e-mail de rest heeft ze mij via de telefoon geholpen.
                              Ik dat proberen samen te vatten en deze avond te posten......... als ik tijd heb want:
                              - Ik moet nog een boek laten samenbinden (heb er geen idee van hoeveel tijd dat in beslag zal nemen),
                              - Deze namiddag verwacht ik dat ze de nieuwe dampkap zullen leveren en die moet zo snel mogelijk geplaatst worden.
                              Dit is zeker niet dringend, maar ben altijd geïnteresseerd om wat meer instellingen/commando's te kennen om eens uit te proberen.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

Comment

Ik heb ook een proef abonnement genomen om eens nader te bekijken wat die Netflix nu allemaal te bieden heeft. Eerste indruk die ik daarbij heb: ik vind het aanbod alles behalve om mijn mond te laten openvallen van verbazing. Bij het filmaanbod is er één film bij die ik zou willen zien doch die heeft geen nederlandstalige ondertiteling. Het aanbod bij de reeksen is al niet veel beter. Bijna alle reeksen heb ik reeds gezien op tv en de overige zijn deze die zelf gemaakt werden door Netflix. Ik zal deze dan ook proberen te bekijken en daarna mijn proefabonnement opzeggen. Hun aanbod is al niet veel beter dan Prime en al die andere betalende diensten. Ik blijf gewoon bij het tv aanbod dat mij gegeven wordt.

Comment

Working...
                                X