Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Netflix is hier

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Netflix is hier

Ik heb alvast de gratis maand in gebruik genomen.
    Series kijk ik nooit, maar altijd handig als ik eens zin heb in een filmpje.

18 oktober staat alvast in m'n agenda genoteerd, om het contract op te zeggen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
      Waar lees je dat Telenet tegenwerkt?
      Tijdje gelezen dat Telenet eigen serie gaat maken om te concurreren met Netflix en dat ze ook gaan proberen Netflix te laten betalen voor gebruik van de bandbreedte...
      Als het aan Telenet ligt dan moeten grote internetbedrijven zoals Netflix of Google meebetalen voor het gebruik van snel internet. Al is niet iedereen daarmee opgezet.

Last edited by Kaneda; 19 september 2014, 14:41.
      Panasonic Lumix FZ2000

Comment

7,99 euro is voor 1 stream in 720p. 8,99 is voor 1080p en 2 streams. Ik heb me aangemeld en ga het 1 maand vergelijken met rio bij telenet. 1e film dat ik opstart was al direct wow wat een beeld en geluid. Helaas geen ondertitel. Film opnieuw gestart en dan was de ondertitel ok. Ben benieuwd naar hun aanbod. Maar de 1e film "transformers" is alvast ok qua beeld en dolby geluid.

mir
        De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
          Waar lees je dat Telenet tegenwerkt?

Vind het toch een dikke tegenvaller dat HD weer extra moet kosten....

Kan iemand kijken of je series als ER, Blackadder en Dr. House kan bekijken?
          Nope, geen van deze series kan ik terugvinden op Netflix.
          Mvg,
          Rudy Mas
          Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
            Ondertussen geinstalleerd, een maand gratis….. Werkt perfect… :-)
            Hoe begin je daar aan ?
            Via de computer of via de smartTV ?
            ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
            Si non, on devient bonbon
            Et les gens nous mangent !"

Comment

Naar de website van netflix gaan en daar registreren, app downloaden en je kan beginnen kijken….. Voor op een smart TV weet ik het nog niet.
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

1 belangrijke vraag: Zit er reKlame tussen of tijdens de film/serie ?
                """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                  1 belangrijke vraag: Zit er reKlame tussen of tijdens de film/serie ?
                  Netflix blijft voorlopig reclamevrij.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Titus5 Bekijk bericht
                    Wat die echt zei was, dat Tv kijken zoals wij dit nu kennen voorbij is over x-aantal maanden ... jaren ?
                    Nu weet je dat er een serie of film begint op een bepaald afgesproken uur. Dat is achterhaald. In de toekomst bepaal jij zelf waar ,wanneer en hoe je wil kijken (op welke mediadrager bvb.)!
                    Zo is dat
                    En wat met rechtstreekse tv-uitzendingen van evenementen?
                    In uitgesteld relais vind ik al helemaal niets.
                    Bij sportwedstrijden die live worden uitgezonden wel men toch graag bij zijn, bij wijze van spreken.
                    (en achteraf eventueel de commentaren lezen in de geschreven media)

Er zijn zo nog zaken zoals de nieuwsberichten, documentaires op de huidige beschikbare tv-kanalen.

Mijn puntje is dat Netflix enkel over films gaat of tv-series.

Via mijn smart tv heb ik nu al een paar filmkanalen.
                    Heb ik nog nooit gebruikt net als heel dat smartding
                    En ik ben niet alleen.
                    Waarom dan zo een tv gekocht?
                    Tja, ik zocht en vond het betere toestel en de rest was erbij
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Ik heb een apple tv aan mijn tv hangen en ondanks dat apple zelf ook films verhuurd via hun appstore vind ik het heel leuk dat ze ook netflix ondersteunen.

mir
                      De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Nog enkele zaken om over na te denken.
                        Data limieten bijv.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

" "Het aanbod van Netflix wordt constant aangepast, en daarvoor baseren we ons op zoekopdrachten, dvd-verkoop, social media...",
                          legt Ted Sarandos, bij Netflix verantwoordelijk voor content, uit.
                          "Mocht blijken dat de Vlaamse consument vragende partij is om meer lokale content te bekijken via Netflix,
                          dan zullen wij daartoe inspanningen doen." De Netflix-bons zegt dat ook Vlaamse programma's produceren tot de mogelijkheden behoort. "
                          bron: de Morgen.

Wat bereik je daarmee?
                          Die Vlaamse content moet ergens van komen.
                          Stel dat de VRT eigen producties op Netflix plaatst dan zal daar voor moeten betaald worden door Netflix niet?
                          En dat blijkt zo te zijn.
                          Of gaan ze dat gratis afstaan? Denk van niet.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Waarom zouden we Vlaamse content bekijken via Netflix ? Daar betaal ik niet voor, zenne...
                            Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht

Via de Smart TV en de BluRay speler bekijk ik af en toe eens wat YouTube filmpjes. Ik veronderstel dat het Netflix kanaal moet worden geïnstalleerd via een update die al dan niet zal komen van de fabrikant van de TV de speler (Philips TV en Sony BR-speler) ?
                              Bij mijn Sony tv was de app vanzelf beschikbaar gekomen, ik heb er niks voor hoeven doen. Gewoon de app openen en registreren en je kan kijken op je tv.
                              Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
                              Mijn bird foto's en urbex foto's

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk bericht
                                Bij mijn Sony tv was de app vanzelf beschikbaar gekomen, ik heb er niks voor hoeven doen. Gewoon de app openen en registreren en je kan kijken op je tv.
                                Mijn speler (Sony BDP S370) is blijkbaar te 'oud' (gekocht in 2011). Gelezen op fora dat dit model de nieuwe Netflix niet aankan. Gecheckt, alle updates gedaan, geen nieuwe content...
                                Mijn TV komt niet in aanmerking gezien het een Philips toestel is. Volgens de Netflix site werkt het enkel met TV's of BR-spelers van LG, Sony of Toshiba.
                                Jammer, voor mij eindigt het Netflix verhaal hier dus voorlopig. Films of series kijken op computer of tablet zie ik écht niet zitten...
                                Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Working...
                                X