Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eieieieieieindelijk

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Eieieieieieindelijk

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
    En anders de uitzending van gisteren op Vier (De Rechtbank) eens bekijken.
    Daar is een man van 87 jaar die 101 reed in de bebouwde kom weggeraakt met een opschorting van straf.
    Hij reed één keer met de nieuwe zware mercedes van de zoon en had helemaal niet gemerkt dat die auto zo snel was. Reed al 70 jaar en 11 maanden zonder boete.

Enfin, hij toonde besef dat hij fout zat, en beweerde dat het echt nooit meer zou gebeuren. De rechter is gevolgd.

Als de rechter zich hier hard had opgesteld, dan had hij waarschijnlijk het rijbewijs moeten afpakken, en dan zou die man nooit meer mogen rijden met zijn eigen (klein) autootje.
    Niet zien dat je in de bebouwde kom 101 rijdt. Dat merk je toch gauw denk ik.
    En op die leeftijd zou het aangewezen zijn niet meer te rijden, die rechter had beter moeten handelen...

Heb onlangs met een 80 jarige uit de familie meegereden. Een heel ervaren chauffeur die het ook aldoor over auto's heeft. Soit, hij zag heel wat dingen niet, reed vaak over de middenlijn op straat, had bijna een bloembak mee. Kortom: ik voelde me niet meer zo echt veilig als passagier. Ik zeg niet dat dit voor alle ouderen zo is, maar de kans is wel groter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
      Jij wenst mij dood, en noemt me een persoon zonder verstand.
      Lijkt mij ook nogal op de man af spelen he.
      Dit is hier zijn visitekaartje geworden Koeno. Op een subtiele manier beledigen. Bij mij lukt dat ook niet meer. Hij ligt hier al lang in de vuilbak. Met dergelijke individuen discuteer ik niet eens meer.
      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
        Dit is hier zijn visitekaartje geworden Koeno. Op een subtiele manier beledigen. Bij mij lukt dat ook niet meer. Hij ligt hier al lang in de vuilbak. Met dergelijke individuen discuteer ik niet eens meer.
        Waarvoor dank, en vooral houden zo .

Comment

Kan dat gebakkelei aub via privéberichten gebeuren? De andere 98% van de lezers heeft geen boodschap aan jullie gebekvecht. Het is ontzettend storend om dat te pas en te onpas te zien verschijnen en het tussen de on-topic commentaren uit te moeten filteren. Ik word er gek van. Stelletje kleuters!
          ______
          www.vue.photo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk bericht
            Kan dat gebakkelei aub via privéberichten gebeuren? De andere 98% van de lezers heeft geen boodschap aan jullie gebekvecht. Het is ontzettend storend om dat te pas en te onpas te zien verschijnen en het tussen de on-topic commentaren uit te moeten filteren. Ik word er gek van. Stelletje kleuters!
            Rustig rustig, ik heb al lang gevraagd mijn topic te sluiten.
            Iedereen heeft nu zijn zegje kunnen doen, dus.....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
              Rustig rustig, ik heb al lang gevraagd mijn topic te sluiten.
              Zal nog wel even duren. Het formulier ligt nog ter verwerking bij de administraties.
              Als ze uit verlof zijn zal het behandeld worden.

Comment

Working...
              X