Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eieieieieieindelijk

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Eieieieieieindelijk

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Mas Bekijk bericht
    Soms is het echt niet te verstaan hoe ze die maximum snelheden toepassen in ons land, en dan vraag ik mij ook af, "Heeft die kerel die dat besliste deze weg zelf al ooit eens komen bekijken?"
    Die heeft dat nogal dikwijls zéér goed bekeken, ik heb het verhaal hier reeds eens gedaan,
    plots staat er langs de weg Houthulst Staden een snelheidsbeperking "en" flitskast, nog een heel stuk buiten de bebouwde kom, moeilijk te begrijpen
    langs zo een rechte weg waar omzeggens nooit ongevallen waren...
    Bepaald moment vraag ik dat eens aan iemand die het heel goed kan weten, waarom niet verder 90 of desnoods 70 ?
    Zijn antwoord, ik zal geen namen noemen, maar als je weet wie er langs dat stuk weg woont, dan zal je het misschien begrijpen, teveel gerucht voor hun deur......

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
      Dan nog steken ze je eerst tussen 6 planken manneke.
      Gelukkig zet je er bij 'nuttige' ....
      Maar ik zit niet tussen 6 planken onder horizon zoals jij schrijft.
      Alzheimer?

Komaan hou je verstand er even bij, onruststoker.
      It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
        Maar ik zit niet tussen 6 planken onder horizon zoals jij schrijft.
        Alzheimer?

Komaan hou je verstand er even bij, onruststoker.
        Yep, Alzheimer light... die oude garde hé .
        De eerste reactie op mijn topic had het er reeds over ..... beleefd blijven...... ver te zoeken bij sommigen.
        Maar ja die duivel en dat wijwatervat hé ...

Comment

Je hebt blijkbaar nog niet veel door een stad gereden of rij je daar ook snel ?
          Ik het het dan nog over een mini-stadje als Waregem. Rij eens van de kerk in Waregem door de Stationstraat tot aan het station, dan moet je mij eens zeggen of je aan 20 km/u geraakt bent.
          Dus de afstand tot mijn voorligger was zelfs te groot.

Maar ja, je hebt gelijk, ik reeds met mijn wagen ongeveer 120 km/u door de Stationstraat in Waregem, ik reed dan ook nog eens op een paar cm van mijn voorganger, en ze mogen mij opsluiten...... nu content hoop ik .
          Als jij aan 20km/u moeite hebt om te remmen, kan je beter de auto laten....
          It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Yep, Alzheimer light... die oude garde hé .
            De eerste reactie op mijn topic had het er reeds over ..... beleefd blijven...... ver te zoeken bij sommigen.
            Maar ja die duivel en dat wijwatervat hé ...
            Jij wilt subtiel beledigen... ik steek mij idd niet weg voor jou.
            Ik heb alweer spijt van me hier nog aan te melden...
            dezelfde typische idioten...

Comment

Ach, als ik achter jou rijd, dan is dat meestal met een sportieve motor...
              duurt geen 3 seconden of je ziet mij niet meer rijden...
              Er zijn er nog waar ze reeds lang niet meer over praten, niets om fier op te zijn.... https://www.youtube.com/watch?v=unvJpxJ0if4

Comment

Ach Geert...
                Ik hoop dat je in die post het nodige sarcasme ontdekt hebt...

Maar, na 3 weken afwezig zijn.... heb ik de laatste dagen weer hetzelfde gevoel als voorheen...

Tijd voor gebanned te worden.
                Zodat ik nooit nog terugkeren kan, lijkt mij veel beter...

De typische reacties van sommigen..... heb ik niet nodig.

Comment

Hola Koeno, begeeft zich op glad ijs....Alzheimer, idioten, onruststoker....enz
                  Lijkt me nogal op de perso(o)n(en) gespeeld niet ?

Comment

Hola Koeno, begeeft zich op glad ijs....Alzheimer, idioten, onruststoker....enz
                    Lijkt me nogal op de perso(o)n(en) gespeeld niet ?
                    Jij wenst mij dood, en noemt me een persoon zonder verstand.
                    Lijkt mij ook nogal op de man af spelen he.

Comment

• Re: Eieieieieieindelijk

Heb enkele maanden geleden een ferme boete gekregen, en ik mag het binnen een paar weken gaan uitleggen voor de politierechter : 88 km/u in een zone 50. Maar even schetsen :
                      De weg waar ik reed is een brede weg met langs de ene kant huizen, die nog gescheiden zijn van de weg door een voortuin en een brede parkeerstrook. Aan de andere kant, landbouwersvelden zover het oog kan zien. 50 meter verder is er een lichte bocht, versmalt de weg en heb je huizen aan beide kanten, 'zonder' voortuintje... en daar mag je plots 70 rijden.
                      Ik geef toe, ik was in fout, was 's morgens en was wat laat vertrokken, en eventjes je ogen van de kilometerteller en hop, je hebt 't zitten. Maar de logica van de snelheidsbeperking ontsnapt mij : daar waar er potentieel meer gevaar is, mag je sneller rijden...

Ik heb nogal boetes gekregen, wie niet trouwens, zoals 131 ipv 120 op de snelweg, 80 ipv 70, enz... Ik rij sportief, jawel, maar ben geen onnozele 'laagvlieger'. Deze laatste boete was gewoon brute pech, hoewel er geen excuus voor is, zoals gezegd, mijn eigen fout...

Sinds ik de brief in mijn bus gekregen heb, doe ik echter heel flink mijn best en ik hou me aan de snelheid. En dan valt op hoe de andere weggebruikers je bekijken alsof er iets aan je mankeert, gewoon omdat je je precies aan de snelheid houdt...
                      Last edited by Kaneda; 3 september 2014, 16:44.
                      Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Jij wenst mij dood, en noemt me een persoon zonder verstand
                        Waar ?????

Comment

Vooral niet zeggen dat je gehaast was.
                          Direct heel veel spijt betuigen, zeer bescheiden wijzen op een clean strafblad.

En anders de uitzending van gisteren op Vier (De Rechtbank) eens bekijken.
                          Daar is een man van 87 jaar die 101 reed in de bebouwde kom weggeraakt met een opschorting van straf.
                          Hij reed één keer met de nieuwe zware mercedes van de zoon en had helemaal niet gemerkt dat die auto zo snel was. Reed al 70 jaar en 11 maanden zonder boete.

Enfin, hij toonde besef dat hij fout zat, en beweerde dat het echt nooit meer zou gebeuren. De rechter is gevolgd.

Als de rechter zich hier hard had opgesteld, dan had hij waarschijnlijk het rijbewijs moeten afpakken, en dan zou die man nooit meer mogen rijden met zijn eigen (klein) autootje.

Comment

Jij wenst mij dood, en noemt me een persoon zonder verstand
                            Waar ????? Ofwel meen jij zaken tussen de lijnen te lezen ..... !!

Comment

Waar ????? Ofwel meen jij zaken tussen de lijnen te lezen ..... !!
                              Dat is jouw typische manier van beledigen Djivan, tussen regels door...
                              Al meerdere malen...

Goed, voor de goede orde heb ik bij de moderatoren een ban voor mezelf aangevraagd.
                              Ik laat me verleiden tot belachelijke discussies met personen die voor geen rede vatbaar zijn als ze mijn naam zien verschijnen.

Ik ben een maand verdwenen, en had er geen spijt van.
                              Liefst van al liet ik mijn account en alle berichten hier verwijderen, maar blijkbaar willen ze dat niet zomaar doen.

Comment

Djivan, in de stationsstraat neem je best de trein, niet de wagen

Comment

Working...
                                X