Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eieieieieieindelijk

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Eieieieieieindelijk

    Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
    Ik ben van de jonge garde. En bij mijn rijexamen werd sportief rijgedrag niet getolereerd, en werd ik niet verplicht om de maximumsnelheid te handhaven, maar om veilig te rijden.

    't is niet omdat er 70 staat, dat je er 70 moet. Sommige plaatsen zijn gewoon onveilig om zo snel te rijden.
    Maar zoals hierboven gesuggereerd wordt, rijdt hij 20km/u te traag...
    Dat heeft NIETS te maken met sportief rijgedrag.

    Ik ken 5tal personen die door overaal 10% te traag te rijden geen rijbewijs gehaald hebben...
    Als ik overal de max snelheid veilig kan rijden, zal ik dit zeker doen... zal niet illegaal en niet hinderlijk zijn.

    klein maar wezenlijk verschil!

    Zelfde met Djivan, een haat tov bumperklevers, maar wilt aan 50per uur geen meters tussenruimte geven...
    is dus in feite zelf aan het bumperkleven... maar dan is het plots de fout van zijn voorligger...

    Heb ooit zo'n sticker gezien:
    godverdomme, weer een bumperklever voor mij.
    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

    Comment


    • #62
      Re: Eieieieieieindelijk

      Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
      45 jaar geleden kreeg je een rijbewijs bij een pakje boter...
      Nu moet je daar een examen voor doen, en met jouw rijstijl zou je dus geen rijbewijs halen, want je rijdt (al pas je nu al je getallen aan) 10% trager als wat toegestaan is... en dat is hinderlijk rijden...

      zucht, maar de oude garde wilt niet mee met moderne tijden precies
      neen dat kostte toen 150 frank. en ne foto. een pakske boter was toen iets van een 6 frank ofzo.
      die oude garde ??? ik denk dat ik meer mee ben dan jij op gebied van digitaal vlak, en... alleen kan ik die nieuwe garde , die hun agressie alleen maar kwijt kunnen , door anderen te ambeteren, te vernielen, en op hun puntjes van hun tenen staan als ge 69 rijd ipv 70... niet goed af, ze moesten die eens wat effectiever straffen, ipv. werkstraf, 2 jaar met uitstel, en omdat ze nen bmw en geld hebben, niet moeten gaan zitten, na hun onozel gedrag op de baan... ze kennen de letter van de wet en tot de streep en "eisen" die dan ook, en gaan er over, maar dan is het hun fout niet want.... der reed der ene te traag.. draai het eens om, rij wat trager als er ene voor jou hangt die wat trager rijd, want die 2 sec. ( oh neen het waren er 3 ) die maken jou niet gelukkiger, want je hebt je kas weeral zitten opvreten omdat hij maar 65 rijd.... een gelukkig leven ( ik ken er zo ene, man rijd daar met mee, dan denkt ge dat er maar 1 is die kan rijden, en de rest, die kunnen beter tevoet gaan, want, " allee snulleke , het is groen , hoelang nog voor ge vertrekt, " " kan dieje nei rijden? dieje kan beter nen charette kopen" " en dat 20 km lang, elke 2..3 minuten.... fucked upp.... rij ik nooit meer mee (Y)

      Comment


      • #63
        Re: Eieieieieieindelijk

        Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
        neen dat kostte toen 150 frank. en ne foto. een pakske boter was toen iets van een 6 frank ofzo.
        die oude garde ??? ik denk dat ik meer mee ben dan jij op gebied van digitaal vlak, en... alleen kan ik die nieuwe garde , die hun agressie alleen maar kwijt kunnen , door anderen te ambeteren, te vernielen, en op hun puntjes van hun tenen staan als ge 69 rijd ipv 70... niet goed af, ze moesten die eens wat effectiever straffen, ipv. werkstraf, 2 jaar met uitstel, en omdat ze nen bmw en geld hebben, niet moeten gaan zitten, na hun onozel gedrag op de baan... ze kennen de letter van de wet en tot de streep en "eisen" die dan ook, en gaan er over, maar dan is het hun fout niet want.... der reed der ene te traag.. draai het eens om, rij wat trager als er ene voor jou hangt die wat trager rijd, want die 2 sec. ( oh neen het waren er 3 ) die maken jou niet gelukkiger, want je hebt je kas weeral zitten opvreten omdat hij maar 65 rijd.... een gelukkig leven ( ik ken er zo ene, man rijd daar met mee, dan denkt ge dat er maar 1 is die kan rijden, en de rest, die kunnen beter tevoet gaan, want, " allee snulleke , het is groen , hoelang nog voor ge vertrekt, " " kan dieje nei rijden? dieje kan beter nen charette kopen" " en dat 20 km lang, elke 2..3 minuten.... fucked upp.... rij ik nooit meer mee (Y)
        Digitaal beter mee als mij?
        Veel succes daarmee, ik betwijfel het tenzeerste

        Eerst reed je 50 waar 70 mocht, dan was het 60 waar 70 mocht, nu is het al 69 waar 70 mocht...
        Weet je wel nog wat je aant vertellen bent, of fantaseer je maar wat?

        Ik geloof hoe langer hoe meer niets meer van wat jij post...
        Fantasietjes vanuit den ouwen tijd... vroeger was het zoveel beter!!
        It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

        Comment


        • #64
          Re: Eieieieieieindelijk

          Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
          vroeger was het zoveel beter!!
          eindelijk geef je me gelijk

          Comment


          • #65
            Re: Eieieieieieindelijk

            Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
            Erger ik me ook aan, van die herhalingsborden waarvan het eerste ontbreekt.
            Het eerste bord is dan dikwijls het bord dat de bebouwde kom aan geeft dat je al een tijdje terug gepasseerd bent....

            en voor de rest een eindeloze discussie.
            Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal, en anders pak je de motorfiets.... of bezoek je www.docraphotography.be

            Comment


            • #66
              Re: Eieieieieieindelijk

              Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
              eindelijk geef je me gelijk
              Maar ik bedoel echt vroeger he, zo'n 2.000.000 miljoen jaar geleden...
              It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

              Comment


              • #67
                Re: Eieieieieieindelijk

                @ Koeno: je bent hier blijkbaar de enige die de onbeperkte "mijn auto, mijn vrijheid" van 20 en meer jaar geleden nog zonder reserve propageert,
                dan verwachten we ook weerwerk op #48 hé.
                Last edited by nete; 3 september 2014, 09:05.
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                Comment


                • #68
                  Re: Eieieieieieindelijk

                  Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                  Maar ik bedoel echt vroeger he, zo'n 2.000.000 miljoen jaar geleden...
                  toen we 's avonds nog buiten op de bank zaten met de buren, jawel, en niet nu , dat als er 4 man bijeen zit, 3 hunnen ipad en ihone vasthebben, want dat is hun enige communicatie nog met de buitenwereld. ( en dieje 4de heeft hem niet bij want die zijne smartphone was leeggechat, en staat nu te laden. Waar is den tijd dat we tegen mensen klapten.
                  en dit is echt gebeurd, ik sta in een frituur, 5 man voor mij, geen enkel woord van nieman tegen niemand, 1 was op nen ipad iets aan het lezen, en de andere 4 waren aan het sms'en of aan het facebooken ??? enfin "druk bezig" met niets te doen
                  In de club over 20 jaar reden wemet 50 man met de bus naar... nu zit daar gemiddelt 10 man met nen ipad , filmpkes te bekijken en... gezellig, echt waar , die nieuwe generatie. "sjans" , dat er langs mijne kant nog de oude generatie zit, die ne gsm hebben van39 euro, en die gebruiken om als het moet, tetelefoneren, maar dat gebeurt 1 keer in de maand.. : als der nog 5 "ouw" leden weggaan, en er nog 5 ipadders bijkomen , ben ik ook weg. Leve het digitaal tijdperk (Y).

                  Comment


                  • #69
                    Re: Eieieieieieindelijk

                    Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                    Maar iemand die het normaal vindt (en het misschien ook doet ??), dat je in naam van de "vrijheid" in een stadskern 100 à 120 moet kunnen rijden, waar je maar 50 "mag" van de "onnozele" wetgever, daarop zou je tweede zinnetje ook van toepassing mogen zijn.
                    Waar zeg ik dat ik het normaal vind om 100 a 120 in een stadskern te moeten rijden?
                    Leg me geen woorden in de mond he.

                    Is dat weerwerk voldoende op arrogante insinuaties als deze?
                    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                    Comment


                    • #70
                      Re: Eieieieieieindelijk

                      Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                      Hangt er van af of deze dames aanstalten maakten om over te steken Djivan, indien ze dat wel doen MOET je stoppen, maar natuurlijk,
                      wie zal het bewijzen...
                      Nee, je MOET alleen stoppen aan het zebrapad. Voor de rest moeten de voetgangers wachten tot de weg vrij is.
                      bye, Maurice
                      https://on4bam.com/
                      Nikon D7500

                      Comment


                      • #71
                        Re: Eieieieieieindelijk

                        Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                        @ Koeno: je bent hier blijkbaar de enige die de onbeperkte "mijn auto, mijn vrijheid" van 20 en meer jaar geleden nog zonder reserve propageert,
                        dan verwachten we ook weerwerk op #48 hé.
                        Neen, neen, we bedoelen onze moto hé Koeno

                        Sorry kon het effen niet laten, k zou beter stoppen met mij hier te ergeren
                        Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal, en anders pak je de motorfiets.... of bezoek je www.docraphotography.be

                        Comment


                        • #72
                          Re: Eieieieieieindelijk

                          diejen is niet op 3 sec weg blijkbaar zoals hem schrijft

                          Comment


                          • #73
                            Re: Eieieieieieindelijk

                            Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
                            diejen is niet op 3 sec weg blijkbaar zoals hem schrijft
                            Neen, doordat jij zo traag bolt, heb ik je al gedubbeld...
                            It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                            Comment


                            • #74
                              Re: Eieieieieieindelijk

                              Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                              Neen, doordat jij zo traag bolt, heb ik je al gedubbeld...
                              dan wel op het digitaal netwerk ?? want ik ben nog niet buiten geweest met de auto.
                              ( en mijne pc is toch ne wreed rappe SSD 16gb geheugen, 6 harddisks, en 4 ernaast ( niet ingestoken usb3 ) als backup, alles 3 maand oud, dus nog recent processorke : of is er al nen nieuwen uit ?? : want dan moet ik tegen 80 per uur waar maar 70 mag , nen andere gaan halen ) want anders hou ik de nieuwen tijd / jeugd niet meer bij .

                              Comment


                              • #75
                                Re: Eieieieieieindelijk

                                Aan hoeveel km/u moet je eigenlijk rijden om binnen de 3 seconden niet meer zichtbaar te zijn aan de horizon?
                                Vraag is alleen maar hoe ver die horizon van jou verwijderd is.

                                Comment

                                Working...
                                X