Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ALS Ice Bucket Challenge -Te gek !

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: ALS Ice Bucket Challenge -Te gek !

Ook nog: (in het Engels) een commentaar van Steve-O (Jackass onder andere) die tot nadenken stemt...
    ..uitgerekend door een kerel waar we niet meteen van vermoedden dat hij al KAN nadenken in de eerste plaats

IZ.
    For Greater Good - Ambient Music for the Masses

Canon 600 D - EF-S 18–55mm IS STM - 50 mm 1.8 - EF-S 10-22 mm - EF 35mm f/2.0

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cookie Bekijk bericht
      Wie kiest voor de ice bucket doneert 10 dollar
      Wie niet kiest voor de ice bucket doneert 100 dollar
      Vele celebs kiezen voor de ice bucket om het doel in leven te houden en te ondersteunen EN doneren daarbij ook nog eens méér dan 10 dollar
      En ook zelf nog eens in de picture te komen.
      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
        En ook zelf nog eens in de picture te komen.
        Is dat dan zo dramatisch schandalig erg?
        elke celeb heeft zijn aanhangers en schudt zijn/haar meute wakker.
        Als enkel Pierreke van Marie van Jefke van de beenhouwer zijn zuster haar man in the picture mag komen, dan zou de ice bucket een snelle stille dood te wachten staan.
        En nu ga ik nog wat foto's proberen maken...

Comment

Is dat dan zo dramatisch schandalig erg?
          elke celeb heeft zijn aanhangers en schudt zijn/haar meute wakker.
          Als enkel Pierreke van Marie van Jefke van de beenhouwer zijn zuster haar man in the picture mag komen, dan zou de ice bucket een snelle stille dood te wachten staan.
          Dat noem ik niet schandalig erg. Ik stel enkel vast.
          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
            Dat noem ik niet schandalig erg. Ik stel enkel vast.
            "Een vaststelling"?
            Leek eerder een uiting van verdrongen ongenoegen omdat "zij" weeral eens met hun kop in de media komen en....
            Leef en laat leven.

Comment

Eindelijk een Bekende Vlaming die zijn gedacht durft zeggen, tegen de stroom in:

Geen ijsdouche voor Jan Becaus: "Ik doe niet mee aan hypes"

We weten zelfs niet door wie of wat dat geld beheerd wordt......
              " In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                Eindelijk een Bekende Vlaming die zijn gedacht durft zeggen, tegen de stroom in:

Geen ijsdouche voor Jan Becaus: "Ik doe niet mee aan hypes"

We weten zelfs niet door wie of wat dat geld beheerd wordt......
                Wie negatief wil zijn vind altijd wel een reden.

asjeblieft

Worden ALS patienten er beter van? nee, niet rechtstreeks.
                Wat er wel beter van wordt is de bekendheid van de ziekte.
                Dat er celebs zijn die het niet goed begrepen hebben en alleen maar een emmer ijs(water) over hun hoofd gooien spreek ik absoluut niet tegen.
                Er zijn er echter die het wel begrepen hebben en de combinatie van donatie/ijsemmer wel toepassen.
                Hoedanook, ook diegene die het fout begrepen hebben dragen enigszins hun steentje bij. Door hen en hun videos wordt er over gesproken en is ALS niet meer die "nooit van gehoord aandoening"

Comment

Door hen en hun videos wordt er over gesproken en is ALS niet meer die "nooit van gehoord aandoening"
                  Hoeveel 'nooit van gehoord aandoeningen' zijn er nu nog over?
                  Moeten we daarvoor ook nog een hype verzinnen om zo de wereld wat beter te maken?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
                    Hoeveel 'nooit van gehoord aandoeningen' zijn er nu nog over?
                    Moeten we daarvoor ook nog een hype verzinnen om zo de wereld wat beter te maken?

Wat mij betreft, als hierdoor fondsen kunnen vrijkomen om onderzoeken mee te doen waardoor er na verloop van tijd mensenlevens op een waardige(re) manier kunnen verlopen, ja.
                    Zolang iemand niet geconfronteerd wordt met een van de ziektes is het allemaal de ver van hun bed show en zijn het hypes.
                    De dag dat iemand zijn/haar partner, ouder, kind er door getroffen wordt, dan verandert de ganse zaak.

Comment

Wat mij betreft, als hierdoor fondsen kunnen vrijkomen om onderzoeken mee te doen waardoor er na verloop van tijd mensenlevens op een waardige(re) manier kunnen verlopen, ja.
                      Zolang iemand niet geconfronteerd wordt met een van de ziektes is het allemaal de ver van hun bed show en zijn het hypes.
                      De dag dat iemand zijn/haar partner, ouder, kind er door getroffen wordt, dan verandert de ganse zaak.
                      Als we een groep mensen d.m.v. hypes kunnen aansporen eens wat te geven aan het goede doel is dat misschien ook nog niet zo slecht inderdaad.

Comment

Wie negatief wil zijn vind altijd wel een reden.
                        ...............................................
                        Dat is niet negatief zijn, alhoewel... misschien toch een beetje , .
                        Het is dat ik die hype , en de kostprijs van al dat drinkwater en het energieverlies om dat ijs te maken, niet in perspectief kan zetten t.o.v. het doel.
                        Vooral omdat DIT dan wel weer dient om het volk brood en spelen te geven.
                        Kijk naar de bedragen.
                        Er is ook nog zo veel ander leed in de wereld dat verholpen zou moeten worden. 'k Dacht dat een deel van mijn belastingen daarvoor gebruikt werd.
                        " In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)

Comment

Hoeveel zijn er al in het ziekenhuis terechtgekomen door die challenge?
                          Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Allemaal erg grappig, tot iemand zijn nek breekt omdat er een emmer vol water op zijn hoofd valt...
                          http://barthuysmans.smugmug.com/
                          BD0338BE

Comment

"Een vaststelling"?
                            Leek eerder een uiting van verdrongen ongenoegen omdat "zij" weeral eens met hun kop in de media komen en....
                            Leef en laat leven.
                            U speelt blijkbaar nogal op de man vriend. Wat is eigenlijk uw probleem? Wat kan mij dat nu schelen dat Pfaff's en aanverwanten in de media komen. Is het niet via ALS, dan zal het wel via bakstenen zijn zeker. En die BV's zullen zonder mij ook wel leven hé..
                            Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Ik heb helemaal geen probleem.
                              En u? Blijkbaar wel volgens post 5 en 17. De Pfaffs en aanverwanten en hun bakstenen nemen inderdaad elke gelegenheid te baat om in de publieke belangstelling te komen. Daar heeft u ruimschoots gelijk in.
                              Rechtvaardigt dat een veralgemening naar alle bekenden?

Comment

Ik heb helemaal geen probleem.
                                En u? Blijkbaar wel volgens post 5 en 17. De Pfaffs en aanverwanten en hun bakstenen nemen inderdaad elke gelegenheid te baat om in de publieke belangstelling te komen. Daar heeft u ruimschoots gelijk in.
                                Rechtvaardigt dat een veralgemening naar alle bekenden?
                                Het is te onnozel om hier met u nog woorden aan vuil te maken. De kortste weg is deze naar de vuilbak.
                                Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Working...
                                X